Hop til indhold

Troede ALDRIG det skulle ske for mig!


Gæst Loke
 Share

Recommended Posts

(menneskeadfærd)

 

Vi har lige været nede hos en kammerat og været i hundeskov med en hund han passer, og hundene har rigtig hygget sig.

 

Så skulle vi hjem - min veninde, kæreste, Loke og mig - og vi gik ud til bilen.

 

Da vi så havde kørt 1 km. kiggede jeg om på Lokes plads. Der sad ingen Loke.

VI HAVDE GLEMT HAM!! :shock::lol:

 

Så tilbage efter Loke, der havde banket på hos min kammerat og leget lidt mere med den anden hund :lol:

 

Troede aldrig det skulle ske for mig! Men vi havde allesammen regnet med at hinanden havde taget Loke med ind i bilen. Er dog lidt imponeret over at min veninde der skulle sidde med ham på bagsædet ikke har opdaget det :lol:

 

UPS :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha Ha ha ha, tja hvis det er nogen trøst så har jeg også prøvet det.

 

Jeg havde Bella med ude hos en veninde, hendes og min hund legede ude i hendes have. Da kl var ved at være mange kører jeg så hjem, ca 2 km nede af vejen ringer min mobil. Om ikke jeg mangler noget ? evt. en hund.

 

Vendte så bilen og med røde øre hentede jeg min hund. :oops:

 

Stakkels hunde, med de menesker de har :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle

Og jeg som troede at jeg var den eneste.

 

Jeg kørte engang fra Labell, hun hopper altid selv ind i bilen, og det kan aldrig gå stærkt nok for hende.

 

Men lige den dag var hun ikke kommet ind i bilen og det opdagede jeg først da jeg var ude af byen.

 

Skynte mig at ringe hjem til huset jeg kom fra, om de havde set hende, så min søster render ud og kikker, Labell hyggede sig bare i naboens have.

 

Heldigvis skulle jeg tilbage samme dag, så fortsatte bare og lod Labell hygge sig hos familien til senere på dagen.

 

Men for fa.... hvor var jeg flov!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har (endnu) ikke glemt Funky andre steder, men jeg har glemt at lukke ham ind fra haven så han sov ude den nat :roll:. i kan tro jeg havde det skidt, men Funky blev bare SÅ glad for at se mig igen, så jeg tror faktisk han har haft det udmærket. Han havde tydeligvis sovet inde under terressetaget på et håndklæde vi har liggende der. Godt han er en Lab og en god robust fyr. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mikkel95

hehe:lol:, herhjemme glemmer, min mand af og til Samson ude i bilen, når de er kommet hjem, men han skal nok gøre opmærksom på, at han er glemt i bilen....ingen kan gø så forurettet som ham:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Pipsok

:mrgreen::mrgreen::lol::lol:

Hold k... en god underholdning der er i denne tråd. I har lige bidraget med fredagens underholdning. Manden sidder og glor dumt på mig fordi jeg er færdig af grin. Godt man kun er et menneske:-D

Hvis hunde kunne snakke.......

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds
:mrgreen::mrgreen::lol::lol:

Hold k... en god underholdning der er i denne tråd. I har lige bidraget med fredagens underholdning. Manden sidder og glor dumt på mig fordi jeg er færdig af grin. Godt man kun er et menneske:-D

Hvis hunde kunne snakke.......

 

jeg har det på samme måde men måske vi skal være glade for at de ikke kan snakke efter man har læst de her fortællinger godt jeg aldrig har glemt min hund det giver han mig slet ikke lov til :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

Nej, Jason lader mig ikke gå nogle steder uden ham. I torsdags var jeg med min veninde ude hos min mor og vi skulle så køre ned efter pizza og jason løber ude i haven og leger. 5 min efter vi er kørt bliver jeg ringet op af en stakåndet mor der lige ville påpege at Jason var fulgt ed os ned af vejen :shock: Og da vi kommer hjem igen fortæller hun at han smuttede fra hende en gang til og løb samme vej igen, han troede helt klart at jeg havde glemt ham :neutral: (godt mine forældre bor i Hornshøj, en lille flække lidt udenfor holstebro, uden ret meget trafik)

 

 

Jeg kan dog godt bidrage til en sjov historie lidt lig med trådstarters hvor hunden bliver glemt i en hundeskov :lol:

én ude fra træningspladsen fortalte meget pinligt berørt om hvordan hun sidste uge havde villet træne afdækning med sin hund på stor afstand og uden visuel kontakt til hunden (den kan sagtens blive liggende der i et kvarters tid uden problemer), så hun sætter sig hen på bænkene til de andre der venter på de skal til at træne eller allerede har trænet (det er sædvane at vi sætter os der og snakker efter træning og mange har der sat hunden i bilen) og snakker med dem i en 10 min. tid og tager så hjem og efter ca. ½ time bliver hun så ringet op om hun ikke manglede noget? næhh det synes hun egentlig ikke. Nå, men om hun ikke ville komme og hente hendes hund for den lå ivejen for træningen? :lol::lol::lol: (hunden lå stadig i dæk da hun kom, men var MEGET glad for at se hende komme!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...