Hop til indhold

En tro følgesvend.? ja right..!!


Tine1
 Share

Recommended Posts

Følger jeres hunde jer overalt..??

 

Vi var hjemme hos min mor i dag, hvor Otto elsker at være. Han plejer altid at være meget obs på, hvor jeg er - især derhjemme, fordi hun har passet ham nogle gange, så det er det eneste sted, hvor jeg forlader ham..

 

- men så i dag ville han ikke med hjem..?!?! Hvad skete der lige der. Vi gik ud mod bilen, men han blev stående foran døren og gloede på mig.. Min mor åbner døren og Otto løber ind og forsøger at stikke af fra mig, da jeg vil tage ham op..

 

Han har sovet tungt siden vi kom hjem, så måske var han bare træt af ungerne og gad ikke køre bil med dem, men for fanden hvor føler man sig som verdens dårligste hundejer, når den "såkaldte tro følgesvend" pludselig vælger en fra.

:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den slags oplevelser er nødvendige for os, så vi stadig husker at de har en fri vilje. Så føles det nemlig meget bedre når de vælger os til :5up:

 

Men kender det godt. Dumme dyr :fornaermet::lol:

 

Puha - er glad for, at jeg ikke er den eneste, der oplever sådan noget... Var helt sikker på, at jeg havde gjort et eller andet forkert..

 

Har også påpeget overfor min mor, at det er sidste gang, at hun får lov at give ham skært råt oksekød - kan ikke klare konkurrencen:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst cyberraga

Jeg har faktisk altid følt, at min hund kunne bo hos hvem som helst. At hun var glad for at være her, men hvis hun skulle bo et andet sted, så var det ingen problem. Hun har jo også haft to forskellige ejere allerede.

 

Folk siger godt nok, at hun virker anderledes og klynkende når vi forlader hende. Men jeg troede ikke rigtig på det :blink:

 

Men da jeg så var inde med en blodprop for 2 måneder siden, og kom hjem efter kun 5 dage - er du vimmersvej for en modtagelse jeg fik. Det var dejligt at hun havde savnet mig lige så meget :hjerte::hjerte::hjerte:

 

Hun plejer at være super glad for min svigerinde, som overforkæler hende - men hun fortalte, at vores hund var lidt anderledes sidste gang vi var ovre at besøge dem... at Mimi holdt øje med mig hele tiden, og at hun ikke havde nær så meget tid til min svigerinde, som hun plejer ... og jo, hun havde nok ret - og damn hvor var det egentligt dejligt at vide :engel::-)

 

Jeg er rigtig glad for at min hund er glad for andre mennesker - men måske det ikke er helt så nemt for hende som jeg troede, når vi ikke er der.

Men altså... helt nye fremmede mennesker kan hun godt sidde på skødet af lige med det samme (uden at blive spurgt eller opfordret til det) - pludselig har de bare en hund på skødet :lol: Vores hund er über social :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender det godt, vores vil ikke altid med hjem når vi har været nede ved min svigermor, det er meget irriternde:fornaermet:

 

Men set på den lyse side behøver jeg jo ikke have dårlig samvitighed når svigermor skal passe for hun elsker at være der:-D

 

Oftes vil hun dog gerne med hjem skal det lige siges:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Baah, vær glad for at du ikke har en bassehund:fornaermet:

 

Hun elsker alle, er tryg ved stort set alle, og flytter som regel ind når vi er hos folk..

 

begge mine veninder samt mine forældre har haft passet hende flere gange, og det er steder vi tit er. Altså steder hun er helt tryg ved, og hvor hun har sin egen plads..

 

Og hun vil ALDRIG med hjem.. jeg kan kalde og lokke og kommandere.

En gang imellem kan jeg få hende til at rejse sig, så jeg kan give hende sele/halsbånd/kurv på, men hun ligner ALTID en der får tæv undervejs..

 

Hos mine forældre går hun ofte i seng. Altså, op i min barndomsseng og lægger sig til at sove dybt..

 

Hos veninderne ligger hun henholdsvis i sofaen op af kæresten, eller i tæt omfavnelse med yndlingsmopsen, eller hos den anden veninde ligger hun i sofaen på sit eget tæppe, tæt op af venindens far..

 

Jeg kan skabe mig så meget jeg vil, hun gider ikke..

 

Det er sket at jeg så bare er kørt, og har hentet hende dagen efter, efter arbejde..

 

Tossede tossede hund..

 

Men jeg behøver aldrig have dårlig samvittighed over at lade hende passe! Hun er ligeglad!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...