Hop til indhold

Må jeg se dit halsbånd og din snor?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha
Sjovt, det har jeg aldrig oplevet? :hmm: Nu gør jeg det så heller ikke så meget, da jeg foretrækker en ren snor :oops: Men har praktiseret det lidt i nogle af Møffes dumme perioder.

 

Vi går ikke så meget på stien, nejnej vi skal ud og kravle i krat, mener Motor..

 

Og så larmer ringene :mrgreen: Buddha, besværlig.

 

:lol: Har lige prøvet at skrive ned hvilke halsbånd og liner jeg har... Og lad os bare sige, at det er et større projekt :lol: Og jeg har endda lige solgt ud af det hele :lol:

 

Og alligevel sidder jeg og kigger på 4hotdogs efter et nyt halsbånd til Gizmo (og Ling) :genert::engel:

 

Jeg har sagt det før, og siger det gerne igen:

 

MAN MÅ IKKE GÅ NED PÅ UDSTYR... :engel:

 

Årh det var godt, men kan du mærke Lise i hælene? :lol:

 

Nej jeg veeed godt.... men når man bor på en båd og alting fylder, så vil man altså bare hellere have det rigtige første gang :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 194
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Altså jeg har hverken halsbånd eller snor til mig :fornaermet:

 

 

 

Hahaha det var også det jeg tænkte da jeg læste overskriften :5up::lol::lol:

 

 

Men altså, Aslan har bare et almindelig kvæl, dressur halsbånd eller what ever du lyster at kalde det, og så en ganske almindelig snor - vi er ret simple :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

BlackGSD er hun :blink:

 

Tak for advarslen med halsbåndet, så gider jeg da i hvert fald ikke det.

Uhh kan være de kommer med farver jeg gider købe - SORT f.eks. :mrgreen:

 

Altså, jeg ér fan af hurrta, men håber de snart spænder hjelmen lidt, for på en langhåret hvid hund, synes jeg godt nok selerne slider og filtrer noget. Og med den enorme mængde pels han så har om halsen, vil det måske endda blive endnu værre, hvis du skriver det er sådan på Ronja.

 

Hmm, og så forsøgte jeg at finde 2 nye snore til Motor og Voodoo, men tror jeg opgiver lige pt., der findes vist ikke den snor jeg vil have.... jeg kan ikke lide når der er ringe på snoren, de hænger altid fast når den slæber hen af jorden.

Vi har den der Julius K9 på 5 meter, bliver bare lidt for vildt at skulle rende med 2 af dem..... men kan heller ikke helt overskue at gå tur på fælleden med 2 meter snor til hver :genert:

 

Så hun er en af dem, man tror er en han, men så er en hun :engel:

 

Altså, Hurtta har jo lavet læderseler, liner og halsbånd :slem: Deres læderhalsbånd med flet er bare for lækkert :lun:

 

På Hurttas liner er ringene "indbygget" så de sidder ikke løst :hmm: Især førerlinen (den man ikke kan ændre i længden) tror jeg sagtens du kan bruge :5up: Og den er i sort :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kimmis: (Love Kills Buckle Down Collar)

 

W31212-C.jpg

 

Vilya har det samme bare med dette mønster (Live Hard Die Young)

 

blank_matte_1_5_bo_buckle___live_hard_die_young_pink_webbing_802277.jpg

 

 

Jeg har adskillige andre halsbånd :genert:

 

Bl.a. disse

 

bones%20brown.jpg

tazlab-safetstretch-dog-collar-new-river-blue-2.jpg

 

Liner.... jeg bruger Julius K9 i 1 eller 2 meter og så favoritten :lun: En 10 år gammel specialsyet læderline.... 1 meter lang, 1 cm bred, brunt læder, indflettet karabinhage og en knude i enden.... intet andet, men den er fantastisk og må aldrig dø!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

har ik lige billeder af deres snore, som er:

 

-5-6m langt reb

-en kæde af samme slags som kvælerhalsbånd på 1m

-Kort kæde

-Rød dressurline

-Kort ezydog

 

og så har de de her halsbånd+lyserød ezydog og kvæler...

Link til indlæg
Del på andre sites

Kimmis: (Love Kills Buckle Down Collar)

 

W31212-C.jpg

 

Vilya har det samme bare med dette mønster (Live Hard Die Young)

 

blank_matte_1_5_bo_buckle___live_hard_die_young_pink_webbing_802277.jpg

 

 

Jeg har adskillige andre halsbånd :genert:

 

Bl.a. disse

 

bones%20brown.jpg

tazlab-safetstretch-dog-collar-new-river-blue-2.jpg

 

Liner.... jeg bruger Julius K9 i 1 eller 2 meter og så favoritten :lun: En 10 år gammel specialsyet læderline.... 1 meter lang, 1 cm bred, brunt læder, indflettet karabinhage og en knude i enden.... intet andet, men den er fantastisk og må aldrig dø!

 

Hvor har du købt de øverste halsbånd henne??? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Brunt nylonhalsbånd, købt i en jagtbutik... Brugte det før til hverdag, men det er dumt at tage af og på (mine hunde har kun halsbånd på, når vi er ude at gå tur), så bruger det ikke så meget mere :genert: Men det er faktisk super flot på ham...

Og selvfølgelig matcher det til det ene vinterdækken :engel: og det grønne ruffwear matcher til det grønne vinterdækken, og så mangler jeg et, som kan gå godt til hans to hurtta dækkener, et sort og et blåt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og vupti, så googlede man jo lige Nome halsbånd, fordi man blev nysgerrig og ganske rigtig var der Livsen, Karla og Luna billeder:lun:

 

Og så fandt jeg jo lige halsbånd uden Luna i:mrgreen:

 

Først halsbånd fra Anna (Korvis) (som desværre ikke er helt stærkt nok, når vi møder nogle mennesker, Luna kender:genert: Min mor har allerede måtte sy det en gang:genert:)

 

2106_2178.jpg

 

Så det der er noget stærkere og som vi bruger rimelig ofte:

 

2106_2181.jpg

 

Og det her er også fint, men desværre med gammelt tlf nummer på:???:

 

2106_2180.jpg

 

De sidste to har jeg været med til at lave, dog kan jeg ikke huske hvordan. Det er mange år siden nu:-D

 

Dorte, knækker der noget af Livsens pels, når hun har det der hurtta halsbånd på? :hmm:

Redigeret af JeanetteH
Link til indlæg
Del på andre sites

Ruffwear laver bare skønne halsbånd :5up:

 

Jep :5up: Jeg kan rigtig godt lide, at hundetegnet ikke skal sidde i den ring som linen fæstnes i, og så at de er så slidstærke :5up:

 

Har også deres Chain Reaction Collar i den der maze (rød/gul), knot-a-just i kornblå (til dem begge) og id-halsbåndet også i kornblå :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og vupti, så googlede man jo lige Nome halsbånd, fordi man blev nysgerrig og ganske rigtig var der Livsen og Luna billeder:lun:

 

Og så fandt jeg jo lige halsbånd uden Luna i:mrgreen:

 

Først halsbånd fra Anna (som desværre ikke er helt stærkt nok, når vi møder nogle mennesker, Luna kender:genert: Min mor har allerede måtte sy det en gang:genert:)

 

2106_2178.jpg

 

Så det der er noget stærkere og som vi bruger rimelig ofte:

 

2106_2181.jpg

 

Og det her er også fint, men desværre med gammelt tlf nummer på:???:

 

2106_2180.jpg

 

De sidste to har jeg været med til at lave, dog kan jeg ikke huske hvordan. Det er mange år siden nu:-D

 

Dorte, knækker der noget af Livsens pels, når hun har det der hurtta halsbånd på? :hmm:

 

Næh det synes jeg ikke. Vi bruger det kun til rally, så det er ikke et hverdagshalsbånd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep :5up: Jeg kan rigtig godt lide, at hundetegnet ikke skal sidde i den ring som linen fæstnes i, og så at de er så slidstærke :5up:

 

Har også deres Chain Reaction Collar i den der maze (rød/gul), knot-a-just i kornblå (til dem begge) og id-halsbåndet også i kornblå :engel:

 

Knot-a-just har jeg også - brugte dem før de der safe-t-stretch som "hjemmehalsbånd" fordi de også kan komme ud af dem. Safe-t-stretch virker bare bedre, synes jeg - dog er de møgirriterende, hvis man lige har brug for at tage fat i halsbåndet uden en line i - vupti, så er hunden ude :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Overvejer helt vildt det grå af disse, så han er lettere at spotte i mængden, når vi er til vizsla-træf... :slem:

Og så selvfølgelig med lignende hundetegn til...

 

Kan ikke rigtig forestille mig, at der var andre til de træf (jægere) som ville putte det på deres hund... De har næsten alle grønt :genert:, orange, brunt :genert: ellers sort halsbånd på...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker det...must have til Victoria...hvor kan man købe det? :engel:

 

Jeg bestilte dem fra Australien :genert:

 

Bones Brown | Dog Collars | Hamish McBeth

 

De er så blevet lidt dyrere siden - jeg gav omkring 250 kr. pr. halsbånd (str. 5)

 

Du kan også købe det herhjemme nogle steder:

Hundehalsbånd læder - Bone halsbånd, australsk design fra Hamish McBeth

 

Jeg ved de her under har haft et stort udvalg af Hamish McBeth halsbånd (jeg købte mit der), så du kan evt. skrive til dem, da de ikke har alt på hjemmesiden (og de er ikke nær så dyre som petsnob. Jeg gav ca 250 for Nelsons haslbånd i str. 60). Jeg tror måske, de har det...

 

Deluxe Dog - Alt til Hunde og Katte - Forside

Link til indlæg
Del på andre sites

Udstillingsoutfit:

 

20959_1347369084157_1229191878_31075920_2149750_n.jpg

 

Helt tynd (knækker hvis den bliver stram) tæt sølvkæde og Stjernetosse line i hvid med sølv og lyserøde perler :lun: Synes den er SÅ yndig, at jeg tit har lyst til at bruge den til LP prøver også :mrgreen:

 

Der har jeg en tynd sort skind-retrieverline:mrgreen: Som vi brugte til vores første og eneste skue:mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...