Hop til indhold

Må jeg se dit halsbånd og din snor?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 194
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Show me!

 

Overvejer dette halsbånd:

[ATTACH]44219[/ATTACH]

 

Jeg laver jo mine egne halsbånd, og til hverdags går begge med sådan ét som det øverste på denne side. Til agility har Frostie sin agilityline, som ses længere nede på samme side (Iso har ikke fået én endnu). Iso skal dog ha' et lidt bredere hverdagshalsbånd på et tidspunkt, da hun trækker ret voldsomt... :oops:

 

EDIT: hov, jeg laver selvfølgelig også mine egne liner! ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Jeg laver jo mine egne halsbånd, og til hverdags går begge med sådan ét som det øverste på denne side. Til agility har Frostie sin agilityline, som ses længere nede på samme side (Iso har ikke fået én endnu). Iso skal dog ha' et lidt bredere hverdagshalsbånd på et tidspunkt, da hun trækker ret voldsomt... :oops:

 

EDIT: hov, jeg laver selvfølgelig også mine egne liner! ;)

 

De er super flotte! Hvor er du krea.

 

Vi har et noomehalsbånd til Motor og er vildt glade for det, men det er halvkvæl og fordi han har så meget pels (og åbenbart et ret stort hoved), måtte snoren udenfor fleecestykket være ekstra lang for at det kunne komme af - det er lidt irriterende når vi går almindelig tur, for han går nemt og jokker i snoren, derfor jeg overvejede noget med kliklås.

 

Og så var jeg udover det bare nysgerrig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

De er super flotte! Hvor er du krea.

 

Vi har et noomehalsbånd til Motor og er vildt glade for det, men det er halvkvæl og fordi han har så meget pels (og åbenbart et ret stort hoved), måtte snoren udenfor fleecestykket være ekstra lang for at det kunne komme af - det er lidt irriterende når vi går almindelig tur, for han går nemt og jokker i snoren, derfor jeg overvejede noget med kliklås.

 

Og så var jeg udover det bare nysgerrig :mrgreen:

 

Ja, jeg kan egentlig også bedst li' kliklås, og laver det altid på agilitylinerne. Tror også Iso skal ha' kliklås på sit nye hverdagshalsbånd...

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg har hverken halsbånd eller snor til mig :fornaermet:

 

Men Misja har et par stykker der hver især sidder på forskellige snore, til Flexlinen har hun et justerbart simi-kvæl i læder - billede 1+2.

 

Så har hun et læder smack-halsbånd vi har overtaget fra JeanetteH, det er sådan et i sort og sider på en matchene kenjan dressur line i læder: UNIVERSALHALSBÅND i læder - bredde 18 mm. - længde 35 til 50 cm. - sort - messing.

 

Og så har hun endnu et kenjan halv-kvæl der sidder på en matchene dressurline UNIVERSALHALSBÅND AF WEBBING - med krome kæde - 20 mm. - sort.

 

 

 

Resten er seler ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vinnie har meget i klædeskabet, men til gåture bruger vi som regel dette halsbånd:

img5666w.jpg

- sammen med en rundsyet læderline med store messing ringe.

Det skal være noget solidt hvis hun pludselig får et hysterisk anfald :genert: Samtidig skal det være skånsomt for mine hænder, og der er læderlinen rigtig god. I sin tid da jeg gik til træning med hende, med webbing line, fik jeg vabler i hænderne :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilken et af dem?:lol::lol:

 

Nå men I kan jo se Luna's ene sæt på side 2 af Korvis' hjemmeside:lol:

 

Jeg har 2 hjemmesyede af samme slags, bare i kraftigere materiale.. Hun har det ene på her:

 

_R5F7361.jpg

 

Ellers bruger hun for det meste sit halvkvæler:

0503_4706.jpg

 

Og til konkurrencer har vi pt det her:

 

Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

 

Vi har sæt (snor og halsbånd) i sort, brun og bordeuax:engel::engel:

 

Jeg har overvejet om jeg skal købe sådan et hurrta som du selv viser (og som Dorte har til Livsen). Meen Luna mangler jo ikke ligefrem noget:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

et rundsyet halsbånd og matchende snor som på billedet her. Jeg aner ikke engang hvilket mærke det er, jeg har købt dem billigt på en udstilling.

 

Jeg overvejer dog det halsbånd du viser i det første indlæg til træning. Læderhalsbåndet går han med hele tiden af hensyn til hundetegnet og det sidder derfor så løst at han kan trække det over hovedet hvis der skulle ske en ulykke mens han er alene hjemme.

 

Det er lidt besværligt at skulle spænde ind og ud hele tiden, for til træning skal det sidde ordentligt fast hvis nu han pludselig forelsker sig i en anden hund :genert:

 

Jeg har jo også fået en matchende hunter sele i mellemtiden :blink:

Hf træf marts 2011-4.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det her bliver pinligt :genert:

 

Vi bruger mest seler, derfor vi ikke har så mange halsbånd :engel: Men hun har dem her:

 

 

Hurtta_lifeguard_halsbaand_pink.jpg Det lyserøde

 

1248.jpg Den sorte

 

1247.jpg Den brune (den med rød tekst)

images?q=tbn:ANd9GcRDcVrYyrUNyaPM1Tpy-Nes4-ylwaNjAPFW7mPI6Ld3wq7prfsR Med én række sten

Og så har hun et håndlavet læderhalsbånd med perler på :hjerte:

 

Snore :genert::

 

 

1091014xx.jpg Bare den der kan indstilles i længde

10930014x.jpg I sort og rød

10930006x.jpg i rød

 

10930030x.jpg i rød

 

10930039x.jpg i rød

 

Hurtta_lifeguard_rope.jpg i pink

H97878.gif

aktivt-hundeliv-hunter-retriverline-roed.p200 til agility

images?q=tbn:ANd9GcSWIY_tqc8OT4rYgyKJ_z__uoxgV8P3pJA7m0zp3p3lftJ_KLypnw

Kan ikke lige finde billede af den, men den ligner den her aktivt-hundeliv-hunter-freestyle-dressurline.p650 Bare i orange og med massere refleks :klap:

 

40351_Roamer_ObsidianBlack3_L_Zoom.jpg

De sidste findes der vist ikke bileder af :engel: Men har også en af webbing, og så en fin en med blomster :engel:

 

Derudover har vi 6 seler (so far :engel:) :engel:

 

Min samling er ikke så stor endnu :mrgreen: det næste bliver en masse læder :klap:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nelson har det her sæt i læder (brunt)

 

010410033lille.jpg

 

Og så har han et rundsyet sæt i sort med hvide stikninger. Derudover så har han et sort nylon (hunter) med en matchende snor, og det her sorte med hvidt mønster.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Min samling er ikke så stor endnu :mrgreen:det næste bliver en masse læder :klap:

 

OMG!! :sjov: Fuck du overgår vel næsten BlackGSD! (Ups, satte jeg lige en indkøbskrig i gang der?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Pajko har et sort halvkvæl Nome halsbånd med navn skrevet i hvidt (Bonus viden: hvis man google'er Nome halsbånd dukker der billeder op af Liva, Luna og Karla :-D)

 

Så har han det her, som skal bruges til Rally og "pænt" brug

ZackCollar-TB.jpg

Der står bare Pajko på, i stedet for Zack..

 

 

Normalt går vi tur i sele, da Pajko trækker :genert:

hurtta_pro_sort_sele_full.jpg

 

Snore - har en kort læderline i sort på 1,5m til træning, flexiline på 8m og to sporliner på 5 og 16m, og så denne fra Julius K9 på 2m til træning og gåture

K9%20line-p.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuu, elsker mine liner og halsbånd! :lun:

 

Selerne er jeg ikke så begejstret for, der er jeg på jagt efter ny - den ene er voldsomt stor og tung, den anden sidder helt, helt forkert :lol:

 

Anyways:

 

Mit dejlige Kenjan-læder-halsbånd, som jeg fik af BlackGSD, efter hendes Kimba. Er super glad for det, selvom det ikke bruges så ofte længere.

attachment.php?attachmentid=44242&d=1306682682

 

Mit hverdagshalsbånd - er i brug rigtig ofte og endnu en aflægger fra BlackGSD! :lol: Dejlig nemt at give på og tage af - og blødt for hunden, at have på. Det er desværre bare ved at være for lille, så skal have en aflægger snarest, hvor der skal stå Baldrian von Møffen-Madsen på, til evigt minde om min afdøde onkel, der var vildt bange for Møffe, da han var lille - men endte med at indrømme, at han faktisk er en meget skikkelig og sød hund :-D Det var ham, der gav Møffe det lange navn, da Møffe var 10 uger gammel. Ærgeligt, at han aldrig nåede at opleve den hund Møffe er blevet til nu...

attachment.php?attachmentid=44245&d=1306682682

 

Udstillingsgrejet, totalt lækkert og anbefaldelsesværdigt til ejere af store hunde! Et styks hvalpeline klippet kort og bundet knude på og en dobbeltkædet halvkvæler - og selvom det ser hårdt ud, så føles metallet faktisk nærmest blødt.

attachment.php?attachmentid=44243&d=1306682682

 

Bylinen, som vi bruger, når vi befinder os steder med mange mennesker. Kort læderline fra Kenjan. Trænger til at få den brugt, så den bliver rigtig lækker blød i håndtaget!

attachment.php?attachmentid=44244&d=1306682682

 

Min overelskede line! Læder og fra Kenjan, selvfølgelig :lol: Dobbelt dressurline. Den er super lækker, låner for tiden venindens hund til hundetræning og brugte deres line første gang - en stiv én, der virkelig ikke var behagelig at træne med, når man også skulle have fat i klikker og godbidder... Så tog min egen med sidst og det var bare SÅ meget bedre! :mrgreen:

attachment.php?attachmentid=44246&d=1306682725

Link til indlæg
Del på andre sites

OMG!! :sjov: Fuck du overgår vel næsten BlackGSD! (Ups, satte jeg lige en indkøbskrig i gang der?)

 

:genert:

 

kan til mit ejet forsvar sige, at jeg stortset kun bruger Hurtta :engel:

 

Kan fornemme det er ret vildt hvis jeg overgår ham? :genert:

 

Kan forresten ikke anbefale dig at købe det halsbånd du linker til i startindlægget :genert: det har sådan en irriterende flap :evil: Det har de heldigvis fået rettet ved Lifeguard serien :5up: Ved så ikke om de også har rettet det i Pro-kollektionen, men tror det ikke :hmm:

Uanset, vil jeg anbefale dig at vente til efteråret, når Hurttas nye kollektion kommer :5up: Ved ikke hvad den består af, men den er helt sikkert spændende :klap:

Forresten synes jeg Hurtta halsbåndene knækker hårene omkring halsbånd på Ronja :vedikke: Ved ikke om det bare er fordi hun er korthåret, da jeg ikke har nogen langhårshunde at sammenligne med :mrgreen:

 

Det blev lidt længere end jeg havde troet :genert: Men når jeg først begynder at snakke om Hurtta, er jeg ikke til at stoppe igen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
:genert:

 

kan til mit ejet forsvar sige, at jeg stortset kun bruger Hurtta :engel:

 

Kan fornemme det er ret vildt hvis jeg overgår ham? :genert:

 

Kan forresten ikke anbefale dig at købe det halsbånd du linker til i startindlægget :genert: det har sådan en irriterende flap :evil: Det har de heldigvis fået rettet ved Lifeguard serien :5up: Ved så ikke om de også har rettet det i Pro-kollektionen, men tror det ikke :hmm:

Uanset, vil jeg anbefale dig at vente til efteråret, når Hurttas nye kollektion kommer :5up: Ved ikke hvad den består af, men den er helt sikkert spændende :klap:

Forresten synes jeg Hurtta halsbåndene knækker hårene omkring halsbånd på Ronja :vedikke: Ved ikke om det bare er fordi hun er korthåret, da jeg ikke har nogen langhårshunde at sammenligne med :mrgreen:

 

Det blev lidt længere end jeg havde troet :genert: Men når jeg først begynder at snakke om Hurtta, er jeg ikke til at stoppe igen :engel:

 

BlackGSD er hun :blink:

 

Tak for advarslen med halsbåndet, så gider jeg da i hvert fald ikke det.

Uhh kan være de kommer med farver jeg gider købe - SORT f.eks. :mrgreen:

 

Altså, jeg ér fan af hurrta, men håber de snart spænder hjelmen lidt, for på en langhåret hvid hund, synes jeg godt nok selerne slider og filtrer noget. Og med den enorme mængde pels han så har om halsen, vil det måske endda blive endnu værre, hvis du skriver det er sådan på Ronja.

 

Hmm, og så forsøgte jeg at finde 2 nye snore til Motor og Voodoo, men tror jeg opgiver lige pt., der findes vist ikke den snor jeg vil have.... jeg kan ikke lide når der er ringe på snoren, de hænger altid fast når den slæber hen af jorden.

Vi har den der Julius K9 på 5 meter, bliver bare lidt for vildt at skulle rende med 2 af dem..... men kan heller ikke helt overskue at gå tur på fælleden med 2 meter snor til hver :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

BlackGSD er hun :blink:

 

Tak for advarslen med halsbåndet, så gider jeg da i hvert fald ikke det.

Uhh kan være de kommer med farver jeg gider købe - SORT f.eks. :mrgreen:

 

Altså, jeg ér fan af hurrta, men håber de snart spænder hjelmen lidt, for på en langhåret hvid hund, synes jeg godt nok selerne slider og filtrer noget. Og med den enorme mængde pels han så har om halsen, vil det måske endda blive endnu værre, hvis du skriver det er sådan på Ronja.

 

Hmm, og så forsøgte jeg at finde 2 nye snore til Motor og Voodoo, men tror jeg opgiver lige pt., der findes vist ikke den snor jeg vil have.... jeg kan ikke lide når der er ringe på snoren, de hænger altid fast når den slæber hen af jorden.

Vi har den der Julius K9 på 5 meter, bliver bare lidt for vildt at skulle rende med 2 af dem..... men kan heller ikke helt overskue at gå tur på fælleden med 2 meter snor til hver :genert:

 

Sjovt, det har jeg aldrig oplevet? :hmm: Nu gør jeg det så heller ikke så meget, da jeg foretrækker en ren snor :oops: Men har praktiseret det lidt i nogle af Møffes dumme perioder.

Link til indlæg
Del på andre sites

OMG!! :sjov: Fuck du overgår vel næsten BlackGSD! (Ups, satte jeg lige en indkøbskrig i gang der?)

 

:lol: Har lige prøvet at skrive ned hvilke halsbånd og liner jeg har... Og lad os bare sige, at det er et større projekt :lol: Og jeg har endda lige solgt ud af det hele :lol:

 

Og alligevel sidder jeg og kigger på 4hotdogs efter et nyt halsbånd til Gizmo (og Ling) :genert::engel:

 

Jeg har sagt det før, og siger det gerne igen:

 

MAN MÅ IKKE GÅ NED PÅ UDSTYR... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...