Hop til indhold

Youtube it on!


Audrey
 Share

Recommended Posts

Hvis nogle af jer endnu ikke har set den berømte Charlie kommer han lige her:

Er helt vildt med den britiske(?) accent :lun:

 

I samme kategori, børn, har vi David som lige har været til tandlægen og som har det lidt mærkeligt ... åååh altså :lol:

 

Den klassiske line up fra filmen Usual Suspects .. Rygtet siger at de griner så meget fordi Benecio Del Toro stod og huggede den af :stupid:

(What the faaaa..?)

 

Sød lille uskyldig dreng der virkelig bliver forskrækket ..

.. Det er næsten synd for ham, faktisk :genert:

 

Evolution of dance:

 

Og den sidste ... Den er fantastisk .. Jeg er flad af grin hver gang jeg ser den. Synes simpelthen han er så nuttet :mrgreen:YouTube - ‪Keenan Cahill - Only Girl In The World (His Best Video WATCH)‬‏

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis nogle af jer endnu ikke har set den berømte Charlie kommer han lige her:

Er helt vildt med den britiske(?) accent :lun:

 

I samme kategori, børn, har vi David som lige har været til tandlægen og som har det lidt mærkeligt ... åååh altså :lol:

 

Den klassiske line up fra filmen Usual Suspects .. Rygtet siger at de griner så meget fordi Benecio Del Toro stod og huggede den af :stupid:

(What the faaaa..?)

 

Sød lille uskyldig dreng der virkelig bliver forskrækket ..

.. Det er næsten synd for ham, faktisk :genert:

 

Evolution of dance:

 

Og den sidste ... Den er fantastisk .. Jeg er flad af grin hver gang jeg ser den. Synes simpelthen han er så nuttet :mrgreen:YouTube - ‪Keenan Cahill - Only Girl In The World (His Best Video WATCH)‬‏

 

Sikken en masse fede! Og hvordan kunne jeg dog glemme Judson :stupid: Simpelthen genial!

 

Supersjov med tandlægedrengen! :lol:

 

Den med moderen, som skræmmer sit barn synes jeg godt nok ikke er særligt sjov. Sådan en homofobisk kælling skulle da tvangsindlægges... Stakkels dreng..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...