Hop til indhold

Junibilleder


Amocca
 Share

Recommended Posts

Nåårh trætte vaps :lun: Og hold da fast en tur i skal på :shock:

 

Hrmm, ja jeg kom så til at skrive en smule forkert... Det var 3 busser frem, 2 busser og 1 tog tilbage :roll:

 

Men det er nu stadig et godt stykke vej synes jeg... Og det synes hvapsen også! Måske skulle jeg virkelig overveje at få mig en hundeklapvogn... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 343
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

[ATTACH]44876[/ATTACH]

Søde Mitte

 

 

[ATTACH]44877[/ATTACH]

De "sorte djævle" :lun:

 

[ATTACH]44878[/ATTACH]

Hey - mor kagen er denne vej

[ATTACH]44879[/ATTACH]

Nu er jeg altså træææææt :lun:

Tror sørme du har fanget mitte lige efter hun lagde en "gulerods kage", for hun står da der og skraber bagud :oops::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Et par billeder fra en superdejlig skovtur med hr. og fru. Hewlett. Ninja og Audrey er blevet bedste venner tror jeg :blink:. Det var bare så dejligt at se, at Audrey var så tryg.

 

IMG_1533.JPG

 

Audrey legede muldvarp, og Ninja fik nogle gode fifs :slem:

IMG_1574.JPG

 

IMG_1588.JPG

 

Det var nogle meget dygtige hunde, som kunne sitte synkront!

IMG_1606.JPG

 

Da vi kom hjem, var der en lille hvalp, som gik ud som en pære!

IMG_1625.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: så er det måske derfor det ser ud som om hun smiler meget tilfreds :mrgreen:

 

Ja, hun ser meget tilfreds ud :mrgreen:

 

Og på det andet billede af Misja, er der en der har bedt om et møs og så fået et greoufff istedet :lol:

 

Jeeps, det er et typisk mitte-det var en go kage at komme af med-udtryk :slem:

 

Hale og hovede højt, gode benskrav bagud og det der selv-fede fjæs = min tøs er kommet af med noget stort og varmt :blink:

 

 

Ajj Sanne, du fik da først et blødt tunge-slik og så var det at du bad om mere :stupid: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg var heldig at få et møs :banan:, men der var da en der fik et vuf med på vejen, var der ikke?

 

:genert: tror det var Lonny :blink:

Joow var det ikke dig Sanne. da du bad om et til ? :vedikke:

 

JEG fik i hvertfald et GRRØFFF ind i bægret af hende da jeg (som burde vide bedre) bad om et møs :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hrmm, ja jeg kom så til at skrive en smule forkert... Det var 3 busser frem, 2 busser og 1 tog tilbage :roll:

 

Men det er nu stadig et godt stykke vej synes jeg... Og det synes hvapsen også! Måske skulle jeg virkelig overveje at få mig en hundeklapvogn... :hmm:

 

Nej jeg fangede den godt, at det både var ud og hjem - men mange alligevel. Men hey, så bliver hun jo rigtig god til at køre i offentlig transport i hvert fald.

 

Ellers skulle du få en cykeltrailer? Eller vil det være alt for langt at cykle?

Det er selvf. ikke så fedt at cykle en time frem og en time tilbage om vinteren, det har vi gjort mange gange, gab..!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej jeg fangede den godt, at det både var ud og hjem - men mange alligevel. Men hey, så bliver hun jo rigtig god til at køre i offentlig transport i hvert fald.

 

Ellers skulle du få en cykeltrailer? Eller vil det være alt for langt at cykle?

Det er selvf. ikke så fedt at cykle en time frem og en time tilbage om vinteren, det har vi gjort mange gange, gab..!

 

Uha, med min kondi bliver det vist lidt af en tur. Der er jo også et pænt stykke vej fra Jægersborg til Ballerup... Kan være jeg skal prøve at bære hende lidt ad vejen. Det får jeg jo også ekstra kondi af :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Vi mødte tilfældigvis en veninde tidligere idag da vi skulle ud at gå med Caia. Hun var ved at aprøve et nyt objektiv, så Caia blev lige prøveklud hvilket hun elskede... :mrgreen:

Indtil da har jeg fået dette billede - Håber at hun får lagt flere ind på nettet, for hun tog et par stykker af hende..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Åhr Duffy:lun: Så har man da slet ikke lyst til at stå op, når man kan ligge og kigge på hende:mrgreen:

 

Nej hun er absolut også B-hund, hvis altså hunde kan være det :lol: Hun elsker at sove længe og putte i sengen.. Jeg bliver dog nogle gange en smule fornærmet, for det er næsten altid kun kæresten hun vækker og overdynger med kys :fornaermet: Så bilder jeg mig selv ind, at det må være fordi, det er ham som går morgenturen med hende ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hun er absolut også B-hund, hvis altså hunde kan være det :lol: Hun elsker at sove længe og putte i sengen.. Jeg bliver dog nogle gange en smule fornærmet, for det er næsten altid kun kæresten hun vækker og overdynger med kys :fornaermet: Så bilder jeg mig selv ind, at det må være fordi, det er ham som går morgenturen med hende ;-)

 

Det er da helt klart derfor:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...