Hop til indhold

På operationsbordet nu


Lupus
 Share

Recommended Posts

Så er beslutningen taget og lillemanden er afleveret til operation, for at få fjernet den dumme knude.

 

Onkologen troede ikke rigtigt at det var kræft, men for at være sikker, så valgte vi at få den fjernet. Men selv hvis det er kræft, så sidder knuden rigtigt "godt" så de kan få det hele med. Aflivning var i følge dyrlægen slet ikke på tale.

 

Så i dag skal der IKKE læses til eksamen, men råhygges med manden og hvalpen.

 

Hold da op jeg glæder mig til at hente ham :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage

Jeg krydser også fingre :x::x::x: Jeg har selv været turen igennem med vores den ene flatcoated. Hans knude var heldigvis også godartet (det var også konstateret ved en nålebiopsi, men vi valgte at få den fjernet alligevel) og operationen gik uden problemer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Krydser fingre for, at det ikke er en kræftknude:x::x::x:

 

Det kommer selvfølgelig til at gå godt det hele! Håber den lille mand tager det i stiv arm.

 

Ventetiden er den værreste, man vil bare så gerne have dem hjemme, da man ved, de har det bedst hos en selv. Men heldigvis er det jo proffesionelle, som nok skal tage sig godt af jeres lille guldklump.

Link til indlæg
Del på andre sites

Krydser fingre for, at det ikke er en kræftknude:x::x::x:

 

Det kommer selvfølgelig til at gå godt det hele! Håber den lille mand tager det i stiv arm.

 

Ventetiden er den værreste, man vil bare så gerne have dem hjemme, da man ved, de har det bedst hos en selv. Men heldigvis er det jo proffesionelle, som nok skal tage sig godt af jeres lille guldklump.

 

De var rigtig søde og kunne godt forstå at det var svært at gå fra ham. han fik noget beroligende inden vi lige gik ud med ham, for at tisse af, men allerede på vej ned af trappen kolapsede hans ben og så var han væk.

 

Nøj hvor var det mærkeligt at skulle bære hans slappe krop ned i det bur. Men i det mindste opfattede han ikke at vi gik, han sov bare :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

HVor dejligt at høre!! God bedring med ham - går ud fra at han er lidt træt nu.

 

Hvor længe går der, inden I får svar på biopsien?

 

Til at starte med, men nu leger han med hvalpen. Om end lidt halvhjertet :rolleyes:

 

Nok tidligst om 10 dage til kontrollen, men da det er sommer kan det også vare lidt længere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...