Gæst stenshoej Skrevet Juni 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 cykelanhænger - gul&gratis er denne god? nogen der kender noget til den? og evt. hvor meget den kan bære? vi skal jo på camping/cykelferie med vapsen i ferien.. så vi skal have fat i en anhænger hvor stor plads er der i dem til hunden, når den er udvokset? jer med 30-40kg's anhængere? (55cm+/30kg) regner vi med bliver udvokset størrelse. hmm.. og hvordan og hvorledes med temperaturen? bliver der ikke hurtigt varmt inde i den? puha.. det her blev kludret... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Jeg har sådan en.. Den er desværre bare for tung til at jeg kan cykle med den.. (dårlige knæ) Men den burde vist kunne klare op til 40 kg. Luna kan sagtens være i den (vejer 27 kg pt) Der er net foran og bagved, så der burde komme luft ind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Jeg har sådan en.. Den er desværre bare for tung til at jeg kan cykle med den.. (dårlige knæ) Men den burde vist kunne klare op til 40 kg. Luna kan sagtens være i den (vejer 27 kg pt) Der er net foran og bagved, så der burde komme luft ind. hvor meget vejer den? 20kg? ellers er den fin? du har ikke haft nogle problemer med den? skal være sikker på det er i orden når vi skal cykle langt.. planlagt tur herfra til fanø ellers... man kan ikke proppe hunden ind i cykelanhængere til børn hvis bare sædet er bredt nok? hvordan er de indrettet til hunde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 hvor meget vejer den? 20kg? ellers er den fin? du har ikke haft nogle problemer med den? skal være sikker på det er i orden når vi skal cykle langt.. planlagt tur herfra til fanø ellers... man kan ikke proppe hunden ind i cykelanhængere til børn hvis bare sædet er bredt nok? hvordan er de indrettet til hunde? I børnetrailere er der et sæde dvs bunden er ikke plan, det er den i hundens.. Jeg tror det er mere end 20 kg.. Vi har ikke brugt den så meget, da Luna stadig hellere vil gå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 I børnetrailere er der et sæde dvs bunden er ikke plan, det er den i hundens.. Jeg tror det er mere end 20 kg.. Vi har ikke brugt den så meget, da Luna stadig hellere vil gå hmm.. så er den tung.. men kvaliteten er måske også derefter? hehe.. tror nu de fleste hunde ville foretrække at gå.. afstandende bliver bare engang imellem lidt for lange.. specielt hvis det er til og fra træning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 hmm.. så er den tung.. men kvaliteten er måske også derefter? hehe.. tror nu de fleste hunde ville foretrække at gå.. afstandende bliver bare engang imellem lidt for lange.. specielt hvis det er til og fra træning Jeg tror nu den er ganske udemærket:-D Og rummelig.. Jeg er bare lidt sart, sårn rent motorisk:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Blir det ikke meget tungt at cykle med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Blir det ikke meget tungt at cykle med? Næh egentlig ikke, når man først er i gang.. Det ville naturligvis hjælpe, hvis hunden ville sidde stille imens man cykler.. Har jeg hørt:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 cykelanhænger - lettere udgave hvad med denne? er kvaliteten i orden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 hvor meget vejer den? 20kg? ellers er den fin? du har ikke haft nogle problemer med den? skal være sikker på det er i orden når vi skal cykle langt.. planlagt tur herfra til fanø ellers... man kan ikke proppe hunden ind i cykelanhængere til børn hvis bare sædet er bredt nok? hvordan er de indrettet til hunde? Jeg har sådan en til to børn og den er fin nok, fylder den op med tæpper og puder så bunden bliver plan :5up: her fra mig og flipsens cykelferie :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Jeg har sådan en til to børn og den er fin nok, fylder den op med tæpper og puder så bunden bliver plan :5up: her fra mig og flipsens cykelferie :hjerte: Sådan én har jeg også haft! Det gik superfint med Daiwa, og vi brugte den meget, men Frostie ville sq ikke sidde stille... Jeg synes der er nogle smarte ting ved "barn-modellen", bland andet de spænder man kan se på dit billede, hvor man kan spænde hunden fast. Og så er der et rum bagi vognen, med plads til tasker eller andet bagage, som hunden ikke kan komme til. Men har aldrig set en rigtig hunde-vogn, så ved ikke om de også er der..? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Juni 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2011 Sådan én har jeg også haft! Det gik superfint med Daiwa, og vi brugte den meget, men Frostie ville sq ikke sidde stille... Jeg synes der er nogle smarte ting ved "barn-modellen", bland andet de spænder man kan se på dit billede, hvor man kan spænde hunden fast. Og så er der et rum bagi vognen, med plads til tasker eller andet bagage, som hunden ikke kan komme til. Men har aldrig set en rigtig hunde-vogn, så ved ikke om de også er der..? Det ved jeg heller ikke, derfor holder jeg mig til dem til børn... og der kan være rigtig meget i det der "bagagerum" i dem... desværre er min vist ved at være kaput Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Jeg har sådan en til to børn og den er fin nok, fylder den op med tæpper og puder så bunden bliver plan :5up: her fra mig og flipsens cykelferie :hjerte: Men nu er flipsedyret også lidt mindre end en schæferblanding:engel: Sådan én har jeg også haft! Det gik superfint med Daiwa, og vi brugte den meget, men Frostie ville sq ikke sidde stille... Jeg synes der er nogle smarte ting ved "barn-modellen", bland andet de spænder man kan se på dit billede, hvor man kan spænde hunden fast. Og så er der et rum bagi vognen, med plads til tasker eller andet bagage, som hunden ikke kan komme til. Men har aldrig set en rigtig hunde-vogn, så ved ikke om de også er der..? Det er der ikke, desværre.. Der er en løkke, så man kan binde hundens snor fast. Men ingen rum:cry: Den eneste grund til at jeg ikke ville vælge en børnevogn, er pga det sæde, der er til børn. Det vil en stor hund ikke rigtig kunne bruge. Slet ikke, hvis man skal køre langt.. Eller? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Men nu er flipsedyret også lidt mindre end en schæferblanding:engel: Det er der ikke, desværre.. Der er en løkke, så man kan binde hundens snor fast. Men ingen rum:cry: Den eneste grund til at jeg ikke ville vælge en børnevogn, er pga det sæde, der er til børn. Det vil en stor hund ikke rigtig kunne bruge. Slet ikke, hvis man skal køre langt.. Eller? også det jeg tænkte lidt.. han kommer vel til at ligge helt presset op under dugen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 også det jeg tænkte lidt.. han kommer vel til at ligge helt presset op under dugen? Ja det vil jeg tro.. Og det er knapt så smart:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Cykelanhænger Til Hunden Gul/Sort er denne stor nok til vapsen (schæferblanding) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Juni 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2011 Hvis du ikke akut står og mangler en så var jeg nede i maxizoo for at se deres cykelanhænger, ekspedienten mente den snart kommer på tilbud, hun kunne ikke love det dog. Måske det er værd at vente på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2011 Hvis du ikke akut står og mangler en så var jeg nede i maxizoo for at se deres cykelanhænger, ekspedienten mente den snart kommer på tilbud, hun kunne ikke love det dog. Måske det er værd at vente på Og så vil jeg bare tilføje, at den første, der bliver linket til i denne tråd, er købt i Maxi-zoo i sin tid. Det er den, jeg har ihvertfald.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Juni 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2011 Jeg har købt denneher til Silke: http://www.am-handel.dk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=129&category_id=16&option=com_virtuemart&Itemid=3 Jeg synes det er rart, at den både kan fungere som hunde-jogge-vogn og som cykelanhænger. Men vi har endnu ikke rigtig brugt den. Så jeg ved ikke om den er god. Hun har dog fin plads i den og den virker fin og solid. Jeg savner bare en bremse på den. Når alle tre hjul er sat på, så triller den jo når Silke hopper ind eller ud af den.. Hvis man vil cykle med den, så skal man nok køre stille og roligt, for det er nok ikke sådan lige til at stoppe hvis man kører med en tung hund og høj fart. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts