Gæst stenshoej Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 kan man mon få hunde legetøj etc. i ikea? :hmm: har aldrig set det.. men mente nogen havde nævnt det engang.. og jeg står med et gavekort til ikea.. så kunne det jo være meget praktisk at bruge på vapser.. men det kan man vel ikke? andet end tøjdyr? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Umiddelbart er det vist kun tøjdyr og så praktiske ting som tæpper, og enormt billige håndklæder til at tøre poter med, babybadekar til at bade små hunde i, kurve til deres legetøj og sådan nogen ting:lol: Man burde egentlig skrive derind og bede dem lave en serie med ting til hunderne:mrgreen::hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 det ser ikke såen ud, men tag ned og kigge, man kan godt gå ud uden at købe noget Alle produkter - IKEA Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 De har haft ting til kæledyr - jeg købte f.eks. engang et vildt fedt kradsetårn-hule-ting til mine eks-katte... men de er desværre gået helt væk fra det. Af ting man altid kan bruge i Ikea er deres stearinlys - jeg er selv storforbruger og bidrager til verdens CO2 udslip på den konto dagligt.. Almindelig lys i ren stearin koster ca. 1 kr stykket. Ottos yndlingsbamser er sådan nogle mikro ikea nogle.. men de koster vist kun 3 kr stykket - ikke ligefrem dem man tager derud for at hente. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 det ser ikke såen ud, men tag ned og kigge, man kan godt gå ud uden at købe noget Alle produkter - IKEA :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 De havde engang nogle store oppustelige skildpadder der er fantastiske til at træne kropskontrol med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 :hmm: Jeg er helt seriøs, man må godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 det ser ikke såen ud, men tag ned og kigge, man kan godt gå ud uden at købe noget Alle produkter - IKEA :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Når vi får bil skal jeg bo i Ikea i en uges tid .. Jeg er gået glip af en stor den af den danske kultur. Har aldrig været i Ikea. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Når vi får bil skal jeg bo i Ikea i en uges tid .. Jeg er gået glip af en stor den af den danske kultur. Har aldrig været i Ikea. Det er også de færreste der kan finde ud i tide. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Det er også de færreste der kan finde ud i tide. Jeg tror, at det er lykkedes mig en enkelt gang - men det var også under en flytning, hvor jeg havde været derude et par timer før... og dagen før... og ugen før... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Det er også de færreste der kan finde ud i tide. Hehe jeg har hørt at en tur i Ikea skulle være den ultimative partest. Ved ikke helt om jeg tør. Casper sukker højlydt bare jeg stopper op ved et butiksvindue i 5 sek. JA, 5 sek .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Hehe jeg har hørt at en tur i Ikea skulle være den ultimative partest. Ved ikke helt om jeg tør. Casper sukker højlydt bare jeg stopper op ved et butiksvindue i 5 sek. JA, 5 sek .. Så skulle du måske tage derud alene første gang...:hmm: Og så slæbe Casper med hurtigt efter - inden de får for mange nye varer igen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Så skulle du måske tage derud alene første gang...:hmm: Og så slæbe Casper med hurtigt efter - inden de får for mange nye varer igen... Det var en god ide! Så skal kørekortet bare lige i hus, og så er jeg på vej til Ikea :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Når vi får bil skal jeg bo i Ikea i en uges tid .. Jeg er gået glip af en stor den af den danske kultur. Har aldrig været i Ikea. :shock: Men... hvordan kan det overhovedet lade sig gøre? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Coda Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Hehe jeg har hørt at en tur i Ikea skulle være den ultimative partest. Ved ikke helt om jeg tør. Casper sukker højlydt bare jeg stopper op ved et butiksvindue i 5 sek. JA, 5 sek .. Hi hi, jeg er glad for jeg har en kæreste der næsten går mere amok i Ikea end jeg gør!! :klap: De havde engang nogle store oppustelige skildpadder der er fantastiske til at træne kropskontrol med. Jeg er meget ny i hele det her hvalpetræning halløj, men træne kropskontrol?? Det forstår jeg ikke hvad er. I ikea har jeg købt en bamse som kan trøste vores Coda lidt når han skal sove, hvis han får brug for det, ellers kan den vel slås ihjel. Og så har jeg købt plastikglas til at lege intelligenstest med. Der var nogen herinde der anbefalede dem til at gemme godbider under og imellem, så det vil jeg prøve... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Når vi får bil skal jeg bo i Ikea i en uges tid .. Jeg er gået glip af en stor den af den danske kultur. Har aldrig været i Ikea. jeg er VILDT chokeret jeg tager altså tit bussen derud, bare sådan for hyggens skyld Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Hewlett, jeg tager dig fandme med i Ikea! (Skal jo snart flytte, sååå vi mangler gaaranteret noget ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Hi hi, jeg er glad for jeg har en kæreste der næsten går mere amok i Ikea end jeg gør!! :klap:Jeg er meget ny i hele det her hvalpetræning halløj, men træne kropskontrol?? Det forstår jeg ikke hvad er. I ikea har jeg købt en bamse som kan trøste vores Coda lidt når han skal sove, hvis han får brug for det, ellers kan den vel slås ihjel. Og så har jeg købt plastikglas til at lege intelligenstest med. Der var nogen herinde der anbefalede dem til at gemme godbider under og imellem, så det vil jeg prøve... :blink: Kropskontrol er når man er i stand til at kontrollere sin krop:-D Man kan, ved at dele opgaven op i små bidder, lære sin hund at indtage alle mulige forskellige positioner på en gymnastikbold ell. lign. Næsten lige meget hvad man vil lave med sin hund, har den gavn af at have styr på sin krop (ligesom os). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Ejjj Ikea er godt ! Og man kan bruge maaange timer der .. Det bedste er, at man ofte kommer fordi man kun skal have en ting, men man ender altid med at købe 30 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Hewlett, jeg tager dig fandme med i Ikea! (Skal jo snart flytte, sååå vi mangler gaaranteret noget ) Jamen vi flytter jo også snart, så den er jeg helt med på ! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Jamen vi flytter jo også snart, så den er jeg helt med på ! :5up: Uhh så skal vi shoppe løs! :-D:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Coda Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Kropskontrol er når man er i stand til at kontrollere sin krop:-D Jep så langt er jeg med! :blink: Man kan, ved at dele opgaven op i små bidder, lære sin hund at indtage alle mulige forskellige positioner på en gymnastikbold ell. lign. Næsten lige meget hvad man vil lave med sin hund, har den gavn af at have styr på sin krop (ligesom os). Aha, ja så forstå jeg bedre, selv om jeg ikke helt kan se hvordan, men det kan være de kan forklare mig det til hvalpetræning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Jep så langt er jeg med! :blink: Aha, ja så forstå jeg bedre, selv om jeg ikke helt kan se hvordan, men det kan være de kan forklare mig det til hvalpetræning. Ja, hvis det er noget de bruger. Jeg bruger det på alle mine hold. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gismo hunden Besvaret Juni 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2011 Måske vi skal lave en HF tur til Ikea - I love Ikea...........:hjerte: Der har fruen og godt nok lagt mange penge........:5up: Men ting til hunden har de ikke mere...........jeg har været i Tåstrup og spørge.......:damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts