Hop til indhold

ikea


Gæst stenshoej
 Share

Recommended Posts

Gæst stenshoej

kan man mon få hunde legetøj etc. i ikea? :hmm:

 

har aldrig set det.. men mente nogen havde nævnt det engang..

 

og jeg står med et gavekort til ikea.. så kunne det jo være meget praktisk at bruge på vapser..

 

 

men det kan man vel ikke? andet end tøjdyr?

Link til indlæg
Del på andre sites

De har haft ting til kæledyr - jeg købte f.eks. engang et vildt fedt kradsetårn-hule-ting til mine eks-katte... men de er desværre gået helt væk fra det.

 

Af ting man altid kan bruge i Ikea er deres stearinlys - jeg er selv storforbruger og bidrager til verdens CO2 udslip på den konto dagligt.. Almindelig lys i ren stearin koster ca. 1 kr stykket.

 

Ottos yndlingsbamser er sådan nogle mikro ikea nogle.. men de koster vist kun 3 kr stykket - ikke ligefrem dem man tager derud for at hente.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe jeg har hørt at en tur i Ikea skulle være den ultimative partest.

 

Ved ikke helt om jeg tør. Casper sukker højlydt bare jeg stopper op ved et butiksvindue i 5 sek. JA, 5 sek .. :roll:

 

Så skulle du måske tage derud alene første gang...:hmm: Og så slæbe Casper med hurtigt efter - inden de får for mange nye varer igen...:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe jeg har hørt at en tur i Ikea skulle være den ultimative partest.

 

Ved ikke helt om jeg tør. Casper sukker højlydt bare jeg stopper op ved et butiksvindue i 5 sek. JA, 5 sek .. :roll:

 

Hi hi, jeg er glad for jeg har en kæreste der næsten går mere amok i Ikea end jeg gør!! :klap:

De havde engang nogle store oppustelige skildpadder der er fantastiske til at træne kropskontrol med.

Jeg er meget ny i hele det her hvalpetræning halløj, men træne kropskontrol?? Det forstår jeg ikke hvad er. :genert:

 

I ikea har jeg købt en bamse som kan trøste vores Coda lidt når han skal sove, hvis han får brug for det, ellers kan den vel slås ihjel. :-D Og så har jeg købt plastikglas til at lege intelligenstest med. Der var nogen herinde der anbefalede dem til at gemme godbider under og imellem, så det vil jeg prøve... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi hi, jeg er glad for jeg har en kæreste der næsten går mere amok i Ikea end jeg gør!! :klap:

Jeg er meget ny i hele det her hvalpetræning halløj, men træne kropskontrol?? Det forstår jeg ikke hvad er. :genert:

 

I ikea har jeg købt en bamse som kan trøste vores Coda lidt når han skal sove, hvis han får brug for det, ellers kan den vel slås ihjel. :-D Og så har jeg købt plastikglas til at lege intelligenstest med. Der var nogen herinde der anbefalede dem til at gemme godbider under og imellem, så det vil jeg prøve... :blink:

Kropskontrol er når man er i stand til at kontrollere sin krop:-D

Man kan, ved at dele opgaven op i små bidder, lære sin hund at indtage alle mulige forskellige positioner på en gymnastikbold ell. lign. Næsten lige meget hvad man vil lave med sin hund, har den gavn af at have styr på sin krop (ligesom os).

Link til indlæg
Del på andre sites

Kropskontrol er når man er i stand til at kontrollere sin krop:-D

Jep så langt er jeg med! :blink:

 

Man kan, ved at dele opgaven op i små bidder, lære sin hund at indtage alle mulige forskellige positioner på en gymnastikbold ell. lign. Næsten lige meget hvad man vil lave med sin hund, har den gavn af at have styr på sin krop (ligesom os).

 

Aha, ja så forstå jeg bedre, selv om jeg ikke helt kan se hvordan, men det kan være de kan forklare mig det til hvalpetræning. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gismo hunden

Måske vi skal lave en HF tur til Ikea - I love Ikea...........:hjerte: Der har

fruen og godt nok lagt mange penge........:5up:

 

Men ting til hunden har de ikke mere...........jeg har været i Tåstrup og spørge.......:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...