Lenschow Skrevet Juni 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2011 Hver gang hun ser Nana YouTube - ????? ?? NanaBorderCollie :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Dygtige Nana:-D Det gad jeg godt at Luna kunne.. Det kan hun sikkert også godt, det er nok mere mig, der er problemet:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Det er simpelthen nogle fantastiske videoer :5up: Man kan ikke andet end at blive glad når man ser dem - Og især dem med katten imponere mig. De er i hvertfald videresendt til min søs, som også klikkertræner hendes kat. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Smilede igennem hele videoen. Skøn hund. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Hver gang hun ser Nana YouTube - ????? ?? NanaBorderCollie :5up: Hvad blev det til med din ide om at tage timer hos Canis? Jeg vil så gerne vide om Nina er mere end dobbelt så god som andre gode trænere, men jeg vægrer mig lidt ved prisen (jyde) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Juni 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Jeg har fået lidt startråd fra Dina fra Canis og nu er jeg ved at starte ham selv. Før jeg kan gå ud skal han kunne tilbyde og lege som belønning, så det er vi ved at lære nu:-) Det går rigtig flot fremad. Når han kan det, så kan vi starte. Hvor ved jeg ikke endnu, men Nina er bestemt en mulighed. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Super video :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst HWA Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Prøv minddog.dk deres klikkertræning er bare fed, ikke kun hunden har det sjovt, men de forstår at udvikle os som hundefører også - det har jeg ikke prøvet andre steder.. efter Bob Bailey model Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Juni 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 Takker - dem vil jeg lige tjekke:-) Bailey er nok verdens dygtigste klikkertræner! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bodeval Besvaret Juni 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2011 Hold da op - det var da godt nok en ualmindelig dygtig vuf :klap: og katten den var da også dygtig - hun må kunne noget den træner :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Juni 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2011 Ja og bengal er altså FANTASTISKE at træne:-) De er utrolig motiverede - men ingen tvivl om at hun er dygtig hende trænere! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts