Hop til indhold

DKK i Vejen - hvem kommer?


Gæst Stinnemus
 Share

Recommended Posts

Gæst Stinnemus

Hejsa allesusammen

 

Jeg synes lige vi skal have samling på hvem der kommer og ikke kommer til Vejen til august - jeg kan nemlig ikke rigtig finde ud af hvem jeg skal rundt og hilse på ellers :mrgreen: Og også hvor vi kan findes, hvis nu andre vil rundt og hilse (og undskylder liiiige på forhånd til dem jeg ikke kan genkende - jeg er ufattelig dårlig til ansigter, de flyder bare ud i et for mig, og tror ikke engang jeg kunne kende nogen af dem herindefra jeg før har mødt :oops:)

 

Jason og jeg kommer søndag og vi kan findes ved pudlerne (surprice:rolleyes:) vi (altså jason og hans onkler/tanter og bror) er formodentlig de eneste sølv dværgpudler så det burde ikke være helt svært at finde osbland alle krøllerne :-D Jeg har skulderlangt mørkt brunt hår og Jason har en frygtelig grim sølv/støvet sort farve:rolleyes:

 

HVem der kommer d. 17. og hvor de måske kan findes

- Freudika m. löwchen (og havaneser?) - Ring 8

- Kennel Löwchen - Ring 8

- Undertegnede med sølvkrølle - Ring 4

- Gryn uden hund - Rally (til højre for hallen før man kommer ind i udstillingen)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Mig behøver du ikke kigge efter :mrgreen:

 

Jeg har et bryllup på djævleøen :bigsmile:

 

God tur til jer alle og Held og lykke til dem der skal udstille :-D

 

Det er d. 16. og 17. august. Ved ikke helt hvornår de forskellige racer kommer...

 

Så ved jeg godt, hvem Tanten skal til bryllup hos :bigsmile:

 

...... tror jeg :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er 'desværre' på ferie på det tidspunkt ellers havde vi været at finde på lydighedspladsen :mrgreen:

 

Men Stinnemus, skal du ikke til Pudelhundeklubbens 60års jubilæum i den kommende weekend d. 26-27 juli på Fyn :?:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Stinnemus

Har lige opdateret i første indlæg og skrevet hvem der kommer :-D

 

Jason skal forresten dømmes af Annukka Paloheimo og får nok ikke så meget modstand. Der er kun 6 sølv/abrikos/rød dværgpudler tilmeldt og jeg ved at de 3 (eller 4 - ved ikke om min opdrætter har 1 eller to hunde med) af dem er i champion/åben klasse og jason selv er i juniorklasse. JEg ved ikke hvem den sidste/de to sidste hunde er, men det er nok højest sandsynligt ikke junior:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har valgt Vejen fra, da jeg hellere vil satse på et norsk cacib på den internationale udstilling i Drammen, som er i samme week-end.

 

Jeg mangler jo tre cacib´er - så det er jo med at komme lidt omkring uden for Danmarks grænser:-P

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Nu er det jo lige om snart - og jeg glæder mig helt vildt :D ... Nu håber jeg bare at det ringtræning vi har dyrket herhjemme virker når vi kommer i ringen:pift: ... Jeg har ladet alle mulige og umulige fremmede kigge tænder på hende - og hun får supermeget ros hver gang - og hun har ikke bidt nogen siden den famøse dommer i Grenå :mrgreen:

 

Og hvis jeg er rigtig heldig - så gider hun også at gå pænt når vi går i ringen ... det kommer lidt an på dagsformen tror jeg nok ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Bimsen fik en Lovende - lidt skuffende ... eller nej det lyder så utaknemmeligt - men altså - hun fik en superfin kritik - og fik "kun" en lovende fordi hun ikke gik så godt som de andre hvalpe-tæver som alle nok var ca. 2 måneder ældre ... jeg synes jo, at dommeren bør tage hensyn til, at det er en 6 måneder gammel hvalp - og ikke dømme ned på, at hun ikke går perfekt - for det var det der trak ned ... men igen - hellere dømmes ned på noget der kan trænes væk end at hunden bare generelt ikke er "god nok" ... Og for mig er Bimsen jo stadig den lækreste løve i hele verden ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Humankind

Jeg var der Lørdag, men uden hund, var rundt og ta' billeder, var først omkring en time ved flat-ringen (ring 19 mener jeg) og så resten af dagen ved springer-ringen (tror det var ring 8)

 

Lørdag stod den på DRK udstilling, også i vejen, men der skrev jeg for golden-aspiranten... fik fyrret en masse billeder af Lørdag som bliver smidt op så snart jeg lige har lidt ro på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...