Hop til indhold

Har være ude og se på en hvalp...


Gæst spitZ
 Share

Recommended Posts

Hermed billeder af Buster: 5 uger gammel, ca. 12-14 uger (vogn) og så som 1½ årig.

 

Arrgh :shock::shock: Nuttedheds overdosering:lun:

 

Vil lige tilføje at Buster bestemt ikke nyder sin egen - eller andres hundes stemme. Så det er altså ikke alle dsg'er (eller blandinger deraf), som nyder deres stemme :blink:

Det er jeg glad for at høre, selvom han i en alder af fire uger, havde god lyd på :lol:

Satser på det kan fralæres over noget tid, hvis vi er konsekvense fra starten af...

Link til indlæg
Del på andre sites

Arrgh :shock::shock: Nuttedheds overdosering:lun:

 

Ja, ikke. Desværre vokser de jo hurtigt, så allerede som 16 uger var han så småt vokset fra det hvalpenuttede :megaked:

 

 

Det er jeg glad for at høre, selvom han i en alder af fire uger, havde god lyd på :lol:

Satser på det kan fralæres over noget tid, hvis vi er konsekvense fra starten af...

 

Ja, det kan helt sikkert mindskes ved at være konsekvente fra starten :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, ikke. Desværre vokser de jo hurtigt, så allerede som 16 uger var han så småt vokset fra det hvalpenuttede :megaked:

 

Må huske at tage masser af billeder så længe det vare :)

 

 

Ja, det kan helt sikkert mindskes ved at være konsekvente fra starten :vuf:

 

Ja det håber jeg :) Et par vov eller tre, når nogen går på opgangen, kan naboerne næppe klage over når de bor i et hus hvor det er tilladt at have hund ;-)

En anden ting er så at andre folks hunde kan stå og gø en hel nat når de er i byen, så tvivler på vi får problemer med klager, hvis bare vi er opmærksomme...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil lige tilføje at Buster bestemt ikke nyder sin egen - eller andres hundes stemme. Så det er altså ikke alle dsg'er (eller blandinger deraf), som nyder deres stemme :blink:

 

Så tror jeg i er heldigere end heldige :mrgreen: De er jo trods alt alarmhunde... Karla er nu heller ikke slem til at gø - vi har jo fx gø-forbud i haven, som hun respekterer - men når der kommer folk, så får de vuf med på vejen... det er tilladt

Link til indlæg
Del på andre sites

Så tror jeg i er heldigere end heldige :mrgreen: De er jo trods alt alarmhunde... Karla er nu heller ikke slem til at gø - vi har jo fx gø-forbud i haven, som hun respekterer - men når der kommer folk, så får de vuf med på vejen... det er tilladt

 

Ja, det ved jeg - sætter også meget pris på det eftersom vi bor i lejlighed.

Altså, han gør selvfølgelig indimellem - særligt hvis han ligger og sover/slapper af og det så ringer på døren. Men det hører altså til sjældenhederne. Kan se at han gør, hvis han/jeg/vores dag er stresset. Men der gik flere år før jeg hørte hans stemme :shock:, så da folk talte om gøende race var jeg sådan lidt - ja ja :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...