Gæst Capone Skrevet Juni 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2011 8 uger, er i dag blevet chippet og vacc, samt sundhedstjek til Ug:banan: www.hundenstarv. dk og www.helpadog.webbyen.dk hentede disse 2 super dejlige fyre i går aftes, og skal nu finde nye dejlige hjem til dem. Far er ren rottweiler, mor Doberman bla. De har gået i en stue hele tiden, sammen med mor og far. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Juni 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2011 (rettet) De venter stadig på nye hjem, imens de bliver frækkere og frækkere:blink: Redigeret Juni 20, 2011 af Capone Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Juli 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2011 Nu 12 uger, super dejlige frække hvalpe:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2011 Var det ikk noget for Umulia?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2011 Var det ikk noget for Umulia?? Har du sendt hende et link? mMen mener ikke hun ville have hvalp, dog tror jeg med den rette hvalp at hun nok kunne overtales :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2011 Har du sendt hende et link? mMen mener ikke hun ville have hvalp, dog tror jeg med den rette hvalp at hun nok kunne overtales :lol: Nej det har jeg ikk.. spammede hende i sidste uge med annoncer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Juli 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2011 Så har Pumba fået nyt hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2011 Tak fordi I tænker på mig, men jeg skal ikke have noget med Dobermann i. Håber selvfølgelig at den sidste også finder et hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juli 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2011 8 uger, er i dag blevet chippet og vacc, samt sundhedstjek til Ug:banan:www.hundenstarv. dk og www.helpadog.webbyen.dk hentede disse 2 super dejlige fyre i går aftes, og skal nu finde nye dejlige hjem til dem. Far er ren rottweiler, mor Doberman bla. De har gået i en stue hele tiden, sammen med mor og far. de to sidste billeder af de 6 er da her fra farum:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jepsen Besvaret Juli 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2011 Tak fordi I tænker på mig, men jeg skal ikke have noget med Dobermann i. Hvorfor? Jeg spørger KUN fordi jeg ikke kender meget til Dober racen og måske har set mig lidt lun på denne hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Juli 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2011 de to sidste billeder af de 6 er da her fra farum:5up: Ja, det var der vi hentede dem på 2 sal i et lejligheds kompleks. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Juli 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2011 Så fik Timon også et dejligt hjem. Det var godt, da han allerede savnede Pumba:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Juli 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2011 Så fik Timon også et dejligt hjem.Det var godt, da han allerede savnede Pumba:hjerte: :banan:2 skønne drenge:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts