Hop til indhold

Halløj lille Voodoo


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

:lun::lun::lun::lun::lun::lun:

 

Det er da helt vildt, så smukke og bedårende de hunde kan se ud. :hjerte: Og hvor ser det bare ud til, at de har meget glæde af hinanden. :-D Og der er slet, slet ikke for mange billeder. :lun:

 

Elsker det her billede, pas påååå, du får en Motor i hovedet! :mrgreen:

 

IMG_4751.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 285
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst malula
Dejligt med mange billeder, og køft hvor har du nogle skønne hunde, men syntes motor er blevet væsentlig pænere etfter han har fået lillebror :lun:

 

Og voodoo er sq bare nuttet, hvordan med hænge øret? KOmmmer det op og stå?

 

Sjovt nok - jeg tænkte også hvor flot Motor er. Ikke at han ikke har været det hele tiden, men det træder kraftigt igennem nu da! :lun:

Og et charmerende, opmærksomt udtryk han har

Pyyyh - godt, han "kun" er en hund :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Nurh! :lun:

 

Og så totalt OT; Men jeg tror jeg har samme svale-tatovering, som på billedet. Den ligner i hvert fald meget. I så fald, hvis det er den samme, så synes jeg det er et meget sjovt tilfælde.. :mrgreen::genert:

 

Den er lavet i USA - men, det er jo et voldsomt klassisk motiv indenfor oldschool stil, så der er pænt mange der går rundt med sådan en :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hold kæft nogle gode legebilleder! Elsker at Voodoo lige vælter over bamsen, nur! :lun:

 

Og dejlige Motor er blevet en god(? han ser mig lidt voldsom ud! :mrgreen: ) legeonkel, kan jeg se! :banan:

 

Sådan ser Motor da altid ud når han leger :mrgreen: Voodoo er faktisk en lille smule vildere end Motor, han er også begyndt at få skæld ud, han er super fej og går efter de steder der gør mest ondt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...