Hop til indhold

Halløj lille Voodoo


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Motor elsker forresten Fox en lille (stor) smule, det er sjældent man ser ham tigge SÅ meget :mrgreen:

 

:hjerte: og det er gengældt :5up: og han tiggede da ikke - han stod bare med forbenene på mig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 285
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Buddha

Vi har været ude og soppe og Voodoo er helt træt nu, for første gang SKREG han ikke da Anders gik, han gik efter ham men jeg kunne kalde ham tilbage. Det må være stort fremskridt, ikk?

 

Igår var Anders, Motor (og Skipper for den sags skyld) inde, jeg skulle bare hente min telefon på dækket, dvs 5 sekunder ude af syne, altså selv det skriger han over og da jeg kom ind var han ved at kravle hele vejen op af mig :ae: Og SÅ skulle han tisse hehe.

 

Motor sover tungt, ved ikke om jeg tør øve at jeg går ind og ud nu, for Voodoo bliver altså ret vild når han ikke får sovet nok :genert:

 

Edit - hep, har været inde på toilet uden han rejste sig! Årh så det går vist som det skal alligevel :-D

Redigeret af Buddha
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Min ekstremt smukke hund :lun:

IMG_4619.jpg

 

- som stadig kan se frygtelig farlig ud

IMG_4582-1.jpg

 

Har endelig fået mig en vandhund :banan: Voodoo synes vand er overdrevent sjåw!

IMG_4634.jpg

 

Morgenmysser :hjerte:

IMG_4642.jpg

 

IMG_4648.jpg

 

IMG_4650.jpg

 

Og igen, smukkeste Motor :lun:

IMG_4649.jpg

 

 

 

Der var stygt lummert i formiddags, så Voodoo kom med en lille tur ned for at kigge på vand.

 

Voodoo: dumdidej tralala

IMG_4653.jpg

 

Det her kunne jo have været et vældigt yndigt billede, det havde Voodoo bare ikke tid til og han er stadig totalt fluffy, så det er svært at tage et skarpt billede - i kan se at det hjalp efter han havde været i vand og på grus :mrgreen:

IMG_4654.jpg

 

 

Godt og trygt :lun:

IMG_4658.jpg

 

 

Springbønne - det er MEGET tydeligt at Voodoo er vant til bumbet og forskelligt underlag fra opdrætter, for han farer bare afsted over grus, sten, klipper, i vand osv osv, en ægte lille bjergged!

IMG_4666.jpg

 

IMG_4671.jpg

 

IMG_4674.jpg

 

IMG_4681.jpg

 

Og hjemme igen, jeg prøvede faktisk lige at skylle ham i vandbaljen, det virkede ikke helt (jeg er helt sort af skidt, glæder mig til Anders kommer hjem så jeg kan komme i bad!)

IMG_4687.jpg

 

IMG_4689.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst malula
Eeeelsker alle de billeder af og historier om isbjørnebamserne. :lun:

 

ENIG ENIG :klap:

Det er dagens højdepunkt for mig, hvis der er billeder med små historier om de to hulebjørne :lun:

Keep it coming :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
ENIG ENIG :klap:

Det er dagens højdepunkt for mig, hvis der er billeder med små historier om de to hulebjørne :lun:

Keep it coming :5up:

 

Tak da!, er glad for at i gider høre om dem til dødelighed :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke ligefrem om de er billige her hvor vi bor (Viby), men de er da til at klare - og vi fik trumfet igennem sidste år at man må have 2 hunde/katte og alle de smådyr man vil :engel:

 

Aj bor du i Viby? Så kører jeg jo næsten forbi dig, hver gang vi skal til massør:-D Jeg kører da ihvertfald igennem Viby og de andre byer på vej til Lejre:-D

 

Er det noget boligselskab? Og hvor?:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Igår var Voodoo overdrevent træt, så han faldt sådan nogenlunde hurtigt i søvn, han tog til gengæld revanche kl. 5-6 i morges, fuck hvor var han vild :shock: Først var Anders ude med ham et par gange, og så brugte jeg nok en halv time på at få ham gearet ned indendørs, han tygger dælme hårdt når han er så overgearet :mrgreen:

 

Så vi skal vist bare have totalt slappedag indtil i eftermiddag/aften, måske et smut ned til vandet senere, der var han ret vild med at være.

 

De startede med at sove i bunke tidligere, men nu ligger de hver for sig, der er heldigvis vind, ellers var de vist døde af varmen.

 

[ATTACH]45657[/ATTACH][ATTACH]45658[/ATTACH]

[ATTACH]45659[/ATTACH][ATTACH]45660[/ATTACH]

 

Motor fik yndlingsgris igår aftes, det sidste stykke kunne han ikke spise, men da Voodoo kom ud, måtte Motor jo gå rundt med det i munden, for den lille loppe skulle i hvert fald ikke have det!

 

Skulle så op og hilse på Samson, Motor med gris i munden. Voodoo sad mellem mine ben og kiggede på trafik og nyt område, Motor gik langt væk og brændte helt sammen over benet :lol: Gravede hul og kaaaastede rundt med gris, kunne bare ikke finde ud af at ramme hullet. Så smed Anders det ned i hullet og dækkede det til mens Motor var ved at glo øjnene ud :sjov: Jeg var helt færdig af grin!

Men dumme hund gravede det op igen med det samme, men der kom Samson så og så måtte ben jo bare være ben.

 

Synes Voodoo tog det ok, han prøvede at komme hen til dem og man kan se at han synes Motor er tryg og velkendt, at Samson også er en samojede gør måske også at det sådan er nemmere at "forholde" sig til. Men nu giver Motor og Samson den sådan ret meget gas når de mødes, det er Voodoo ikke lige helt klar til endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

...Voodoo kan bedst lide at sove klods op af vandskålen, så skal man nemlig kun bevæge hovedet (halvt i søvne) for at få vand :mrgreen: Han skal nok ende med at få væltet den skål ud over sig selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889
Aj bor du i Viby? Så kører jeg jo næsten forbi dig, hver gang vi skal til massør:-D Jeg kører da ihvertfald igennem Viby og de andre byer på vej til Lejre:-D

 

Er det noget boligselskab? Og hvor?:engel:

 

Det er bare boligselskabet sjælland vi lejer af, vi bor i granparken - de små gule rækkehuse med brunt tag..

 

Der er lidt have til både foran og bagi og så fås de fra 2-5 værelses. De 2 væreselses er i 1plan og de andre er med 1.sal på.. Men alle 3-5 værelses har samme bruttoareal, 3 værelses har bare STORT loftsrum.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bare boligselskabet sjælland vi lejer af, vi bor i granparken - de små gule rækkehuse med brunt tag..

 

Der er lidt have til både foran og bagi og så fås de fra 2-5 værelses. De 2 væreselses er i 1plan og de andre er med 1.sal på.. Men alle 3-5 værelses har samme bruttoareal, 3 værelses har bare STORT loftsrum.. :mrgreen:

 

 

Hehe jeg er også i det boligselskab.. Må da lige blive skrevet op i de lejligheder.. en 2-værelses er vist, hvad jeg må få og også rigeligt til mig:-D

 

Tak, jeg suser lige ind på hjemmesiden og tjekker lidt:-D

Redigeret af JeanetteH
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...