Gæst Lasse Skrevet Juni 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 hej, er der nogen der har en ide om hvilken race der her er tale om? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst labberdrengene Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 hej, er der nogen der har en ide om hvilken race der her er tale om? Det ligner en coton de tulear:hmm:, men jeg er ikke sikker. Det kan måske også være en shih tzu.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 Min første tanke var en shih zhu hvalp.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 Jeg siger bestemt også shih tzu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 En hvalp af enten shih tzu eller pekingeser eller lignende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LauraS Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 Ved det ikke, men hold da op hvor er den kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 Min første tanke var en shih zhu hvalp.... Det er ogsaa mine umiddelbare tanke, men en megen gnaven en af slagsen:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 hej, er der nogen der har en ide om hvilken race der her er tale om? "Human, you will obey me!" - Sorry for OT, men synes den ser totalt evil ud!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 Synes det er utroligt i ikke kan se det...med de bryn... det er en Ole Ernst...utroligt man skal fortælle jer alt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 Loool... Er sikker på det er en af dem fra gremlins... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Loool... Er sikker på det er en af dem fra gremlins... :klap::klap::klap:. Ja jeg tror også det er en Gremlins, ligheden er da enormt stor . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts