bernerazuro Skrevet Juni 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 Jeg er hundepasser for tiden - virkelig genialt, når man har en hund, der er opereret for sprængt korsbånd for nyligt Nå, men det går jo heldigvis rigtig fint :5up: Det er kære (og meget bette) Jayson, som vi passer, han er jo bare sådan en dejlig berner-basse Lidt af en pivskid ved siden af Møffe dog, han er ikke helt begejstret for min mor endnu, sjovt nok Selvom han er ved at tø op! Han er simpelthen sådan en let hund ved siden af Møffe, totalt opmærksom på alt hvad man siger Man skal bare tænke på ham, så er han der - og man kan nærmest ingen vegne gå, uden han er med De er virkelig forskellige de to og så alligevel så ens på andre punkter! Og de eeeelsker jo hinanden! Hvilket jeg gruede for hvad kunne udmønte sig i, men de klarer det faktisk rigtig fint og kan lege stille og roligt indenfor :5up: Se lige det kære ansigt! Oooh, pivedyr! Tænker de Omend Jayson hurtigt glemte det (til forskel for Møffe, der er manisk med dem!) Åååh, mors dejlige dreng Jayson: Heeey, Møffe, skal vi lege?! Møffe: Jeg... Seeer... Pivedyr...! Og en lille video, se lige hvor stille og roligt de kan lege! Voldsommere må det så heller ikke blive, så de er konstant under opsyn. [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2011 Er Jayson færdigvokset? Han ser ret lille ud i forhold til Møffe. Og Møffe ser godt nok lidt brugt ud til sidst i videoen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2011 Er Jayson færdigvokset? Han ser ret lille ud i forhold til Møffe. RET lille?! MEGET lille ud i forhold til Møffe! Han er 1 år gammel og overvægtig, så han bliver ikke højere - og hvor meget tungere han bliver, tjah, næppe specielt meget, hvis ellers han får raslet sine ekstra kilo af sig Ejerne er meget triste over, at han ikke er større, de snakkede jo højt og lavt om, at han ville blive meeeget større end Møffe Nu er han 1½cm lavere end minimum for racestandarden, Møffe er på max'en for standarden og vejer over 10 kg mere Aj, det er faktisk synd for dem, de knuselsker jo Jayson (har fået flere optjeks-sms'er og de havde det meeeget skidt med at han skulle skilles fra dem) og de skal da nok overleve det, men de havde virkelig drømt om en stoooor berner Og Møffe ser godt nok lidt brugt ud til sidst i videoen. Hehe, ja, bare sådan en bette smule Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juni 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2011 Smuk sm:lun:uk smuk smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2011 dejlige møffe med sit lidt bøvede men nuttede udtryk :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Hvor ser han virkelig bare død ud til sidst Hvor er de bare dejlige at se på! Det får virkelig mig til at ville have hund nummer to! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Alderen klær virkelig møffe, han er blevet super super flot Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 wow - for et par flotte hunde! For et utrænet øje som mit, er de jo bare store og flotte, begge to. Selv om jeg hurtigt kunne se forskel og kende Møffe igen :hjerte: Det må være skønt at gå tur med de to bamser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dogue1 Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Hvor er de dejlige:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Årrh de hygger:lun: Dejlige basser, Rikke:-D Hvor længe skal I passe Jayson? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Nøj, hvor er de søde sammen og sikke en god måde de leger på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Møffe:hjerte: Hvor er det godt at de kommer så fint ud af den med hinanden:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 wow - for et par flotte hunde! For et utrænet øje som mit, er de jo bare store og flotte, begge to. Selv om jeg hurtigt kunne se forskel og kende Møffe igen :hjerte: Det må være skønt at gå tur med de to bamser Tro mig, det er super skønt! Gik dog med dem hver for sig her til aften. Møffe er blevet lidt overbelastet i går, så han går ikke så rent i dag som ellers... Det er ikke legen med Jayson, der har gjort det, det er fordi han fik tilegnet sig et pivedyr (pive = Møffe mister alle hjerneceller) Og så tror jeg også, at Møffe trængte til lidt "dig og mig"-tid. Han elsker Jayson, men kan godt mærke på ham, at han synes, det er hårdt, selvom han er lykkelig ved det! Årrh de hygger:lun: Dejlige basser, Rikke:-D Hvor længe skal I passe Jayson? Vi skal passe ham til og næsten med torsdag - han bliver hentet torsdag aften Møffe:hjerte: Hvor er det godt at de kommer så fint ud af den med hinanden:engel: Det er vidunderligt, altså! :hjerte: PS. Kommer med flere billeder og video i morgen aften - lige nu er klokken for mange, skal op om 5½ time Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Der er nu ikke noget som bernerleg - sort, brun og hvide farver i et stort kaos Møffe er dejlig og jeg håber at Chinook får lidt af det herlige bøvede udseende, som Møffe har :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Flere billeder Sovetryner <3 Fælllessøg Hans Kong... En grælsplæne + en skyggeplet = nydelse for Møffe! Hmmm... Jayson snuser til min Kong... Jeg er ikke helt sikker på, at jeg har det helt godt med det? Ååååh, min elskede Kong...! Haps! Møffe tyveknægt...! Bandit! Han stjæler ellers aldrig, men Kong'en var åbenbart for meget, møghund... Men så lidt skal der ikke til, for at de bliver uvenner ) Og Jayson skal lige tjekke, hvad Møffe har fået øje på Så hygges der i fællesskab Jayson <3 (og Møffes hvide bryst bagved) Hey, Jayson, hvad er det, du dufter af? Play-mode ;o) Jayson på tur - og med vind i håret ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2011 Dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juni 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2011 Dejlige billeder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Lige lidt fra i går og i dag Bedt i race billede af de to Så man rigtig kan se forskellen. Pææænt svært at tage billedet, med en freestandet Møffe og en stacked Jayson... Resultatet blev også derefter Fniiiis, Møffe bukker hovedet, også pænt afslørende Jayson's absolutte klare favorit-soveplads :hjerte: Tog det i går aftes Og Møffe gjorde ham selskab her til morgen :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Kan godt se man ikke får lov at tisse alene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Kan godt se man ikke får lov at tisse alene Nope, det er ikke en mulighed her i huset Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Hold da fast, der kan man rigtig se, hvilken kæmpe forskel der er i størrelsen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2011 Hold da fast, der kan man rigtig se, hvilken kæmpe forskel der er i størrelsen. Tro mig, jeg har grint, når jeg har gået tur med dem og de har gået side om side, klods op ad hinanden :klap: Nu bliver han desværre bare hentet om en 50 minutter ca. - kommer til at savne, at have to hunde omkring mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 Årh hvor er de bare skønne begge to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts