Gæst Miss_menelli Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 Nu flytter vi jo på landet :banan: Så nu skal Kaia også have et hundetegn, når de får lov at løbe frit på hele grunden, med dertil forøgede risiko for en mindre smuttur. Normalt stikker de ikke af, men duftene er jo bedre derude - Indtil videre er det kun Bamse der har et fast i halsbåndet når han har det på. Men Kaia stresser helt vildt over reflekserne fra alm. metalhundetegn og dem fra Rogz smager åbenbart damen, så dem æder hun :scared: Så kender i til nogle alternativer som ikke "blinker" og som ikke kan spises?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Ja de her fra MG Hund MGhund.dk Hundetegn incl. gravering Dem i messing blinker ikke, og de er meget holdbare, med dyb sort farvet gravering. Vi har brugt dem i mange år, nu har jeg flere hunde , så jeg køber som regel en håndfuld, med samme inskription. Det er en rigtig god kvalitet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 jeg synes godt om dem fra Red Dingo. Red Dingo dog ID tag - flexiwebshop.com Køber dem på ebay. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Coda Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Jeg har det her fra Red Dingo, jeg syntes det er rigtig fedt og så er der livstids garanti på skriften. Kødben Rustfrit Stål Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 jeg synes godt om dem fra Red Dingo. Red Dingo dog ID tag - flexiwebshop.com Køber dem på ebay. Hvordan kan I få jeres adresse til at stå der? Er det ikke adresse og navn som er lovpligtigt? Og telefon nummer som er frivilligt..? De er ellers rigtig flotte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Jessie har flg. i en lille karabinhage: Det grå skilt fra Dansk Hunderegister. Dette med vores adresse og mit tlf.nr. graveret (det holder rigtig godt): Firkant Plast - 9 Forskellige Dette til hvis hun bliver væk i det store udland: I´ve been chipped Der er meget lidt lyd fra dem og intet, der skinner i øjnene (ståltegnet hænger imellem de to andre). Jeg har også prøvet dem fra Rogz og de var heller ikke et hit herhjemme, men plastikskiltet fra hundetegn.com lægger de ikke mærke til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts