Hop til indhold

zooplus.dk


Gæst stenshoej
 Share

Recommended Posts

jeg har benyttet mig af det en enkelt gang, da jeg var tvunget ud i at købe en sæk hvalpefoder til Johna - ingen sure miner, de tog sækken retur og den blev fluks sat i "buret" der hver uge bliver tømt af en velgørende forening til internat eller gadehunde... det synes jeg er en super fin ordning!

 

Ja det lyder også som en god ordning:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

jA JEG RÅBER....Når der er noget som skal ses

 

Jeg har i alle de år jeg har haft dyr/katte,

Oplevet smags garanti LÆS RETUR RET, såfremt der sku være noget

 

Har bla fra Olivers fået retur, de indrømmede til gengæld - der havde været forsøgt med en anden slags olie fra USA afd.. bla bla

 

OG JEG råber som det passer mig, det er sku ik ok, 10 kg killingefoder, brugt max 1 kg

 

RÅBER så andre kan lære af mine erfaringer, belær mig venligst ikke, skriver som jeg vil

 

Ciao Sus

 

Jeg belærer ikke, jeg bad bare pænt. Men det kom jeg så ingen vegne med

 

Og du kan ikke sammenligne Olivers med Zooplus. Det ene er en foderbutik, det andet har jo meget mere end foder, så selvfølgelig har Olivers smagsgaranti (som jeg selv har måtte benytte mig af i sin tid - fin service dengang)

Link til indlæg
Del på andre sites

jA JEG RÅBER....Når der er noget som skal ses

 

Jeg har i alle de år jeg har haft dyr/katte,

Oplevet smags garanti LÆS RETUR RET, såfremt der sku være noget

 

Har bla fra Olivers fået retur, de indrømmede til gengæld - der havde været forsøgt med en anden slags olie fra USA afd.. bla bla

 

OG JEG råber som det passer mig, det er sku ik ok, 10 kg killingefoder, brugt max 1 kg

 

RÅBER så andre kan lære af mine erfaringer, belær mig venligst ikke, skriver som jeg vil

 

Ciao Sus

 

Sikke dog en sær opførsel:???:

 

At dine kræ får dårlig mave, er jo ikke ensbetydende med at der er noget galt med foderet. Min kat blev dårlig af fx Hills, men det fungerer andre jo fint på. Og når der ikke er noget galt, er der jo ikke noget at reklamere over. At du så køber 10 kg af et nyt foder, står da for egen regning!

 

Du kan i øvrigt lige smutte omkring regler og etikette og læse om god opførsel - mest for din egen skyld. Herinde vil vi gerne holde en pæn og ordentlig tone, og den finder man ikke på caps lock.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis der er noget, der er svært at tage alvorligt, er det folk, der opretter sig på et forum ene og alene for at få lov til at brokke sig over et eller andet, og smut - så er de forduftet igen :roll:

 

Jeg tror der må have været noget i luften i går - jeg fik en trusselsPB fra en bruger med 0 indlæg, over noget, jeg skrev i en tråd for 1 år siden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis der er noget, der er svært at tage alvorligt, er det folk, der opretter sig på et forum ene og alene for at få lov til at brokke sig over et eller andet, og smut - så er de forduftet igen :roll:

 

Jeg tror der må have været noget i luften i går - jeg fik en trusselsPB fra en bruger med 0 indlæg, over noget, jeg skrev i en tråd for 1 år siden :lol:

 

:lol:

 

Jeg hørte Mads og Monopolet tale om "konflikt-liderlighed" - det må være sådan noget der trykker dem:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis der er noget, der er svært at tage alvorligt, er det folk, der opretter sig på et forum ene og alene for at få lov til at brokke sig over et eller andet, og smut - så er de forduftet igen :roll:

 

Jeg tror der må have været noget i luften i går - jeg fik en trusselsPB fra en bruger med 0 indlæg, over noget, jeg skrev i en tråd for 1 år siden :lol:

 

Hvilket indlæg kan udløse en trussel? :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

hårh.. folk må virkelig være høje på et eller andet hvis man kan sende trusler rundt på baggrund af det der er skrevet i den tråd...

 

det forstår jeg slet ikke? :hmm:

 

måske det er samme bruger som ville indføre ovtcharka til danmark, og avle gode familiehunde ud af dem?

 

personen havde vist 2 selv?

Link til indlæg
Del på andre sites

hårh.. folk må virkelig være høje på et eller andet hvis man kan sende trusler rundt på baggrund af det der er skrevet i den tråd...

 

det forstår jeg slet ikke? :hmm:

 

måske det er samme bruger som ville indføre ovtcharka til danmark, og avle gode familiehunde ud af dem?

 

personen havde vist 2 selv?

 

Ja, jeg sidder også og tænker, at det er en ret stor fan! Kærlighed gør altså virkelig blind :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

hårh.. folk må virkelig være høje på et eller andet hvis man kan sende trusler rundt på baggrund af det der er skrevet i den tråd...

 

det forstår jeg slet ikke? :hmm:

 

måske det er samme bruger som ville indføre ovtcharka til danmark, og avle gode familiehunde ud af dem?

 

personen havde vist 2 selv?

 

Nej, jeg tror ikke det er ham. Han virkede faktisk ret seriøs, syntes jeg, og jeg var lidt ærgerlig over at han nærmest blev drevet ud af forum :???:

 

Jeg tror skam på at med nogle generationers målrettet avl kan man gøre familiehunde ud af hvad som helst. Det er ikke det, der er problemet - problemet er, at hvis man gerne vil have raceforbuddet ophævet, må man altså fremstå som et godt eksempel, ikke en fordrukken nar, der truer fremmede mennesker - og navnlig mennesker, som i virkeligheden er på samme side som én selv :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror bare ikke rigtigt han kendte til danske forhold, og den måde vi gør ting på her i landet. Det kan man vel egentlig ikke gøre for.

 

Jeg har engang, som journalist, interviewet et hold asylansøgere fra Irak, Der var en, som regnede med, at han i Danmark kunne leve af at træne Schæferhunde. Held og lykke med det - men dels er der ikke ret mange, der kan leve af at være hundetrænere her, dels tror jeg ikke at træningsmetoder fra Irak lige er stilen hos os ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...