Hop til indhold

"agility-telt"


Gæst jepsen
 Share

Recommended Posts

Gæst jepsen

Jeg leder efter et agility-telt. Gerne brugt. Så længe det er:

 

Vandtæt:-D

Uden huller

Med alle dele!

 

Jeg har ledt på nettet efter et godt telt, men syntes de er svære at finde:D

 

Nogle bud på gode telte???

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det med agilitytelte er lidt af en jungle... Jeg havde et af "de store grønne", men blev så træt af at det var bøvlet at ha' med at gøre, og så vejede det et ton. Så fandt jeg dette her i Sverige, og jeg er supertilfreds. Det vejer sølle 7 kg, og er dødnemt at sætte op og ned. I forhold til det grønne (som er det samme som DKK's røde) er det 1/2 m mindre på hver led, men for mig er vægten vigtigere, og vi har siddet 2 mennesker med 3-4 hundebure i det, uden problemer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Du skal bare være klar over, at der er stor forskel på hvor nemme teltene er at sætte op - især hvis man kun er en person. Arion teltet har stænger, som skal sættes i, hvor mange af de andre kan "klappes op".

 

+ at der også er ekstrem stor forskel på stabiliteten på teltene.

 

Sidst vi var til stævne var der lidt vind - Arion-teltene og en anden type der minder om Arion (bare i rød og blå, men meget spinklere) havde store problemer, så man kan altså også købe for billigt/dårligt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst hersom
Du skal bare være klar over, at der er stor forskel på hvor nemme teltene er at sætte op - især hvis man kun er en person. Arion teltet har stænger, som skal sættes i, hvor mange af de andre kan "klappes op".

 

Altså du kan godt sætte arion teltet op selv. Det er faktisk ikke så slemt.:engel:

Vi har det nemlig også.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

+ at der også er ekstrem stor forskel på stabiliteten på teltene.

 

Sidst vi var til stævne var der lidt vind - Arion-teltene og en anden type der minder om Arion (bare i rød og blå, men meget spinklere) havde store problemer, så man kan altså også købe for billigt/dårligt :-)

 

Det er nemmerlig rigtigt... Til Brøndbys 3-dages for et par år siden (???) blæste der en del, og mange telte blæste i stykker. Og det er én af grundene til at jeg valgte mit, med kulfiberstænger, der bare bøjer af for vinden. Det er selvfølgelig ikke det store problem hvis man kun er ude én dag ad gangen - men skal teltene stå over 2-3-4 dage, så er det sq rart at kunne gå fra det uden at bekymre sig for evt. blæsevejr...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...