Hop til indhold

Må jeres hunde lege indenfor?


Amocca
 Share

Recommended Posts

Ok, kan godt se, at I andre har lidt mere lempelige husregler end vi har :oops:

 

Her må´es der ikke leges indenfor - det har så også kun sjældent udgjort et 'problem', da vi har så megen plads udenfor og som jeg husker det, så har hvalpe her i huset altid gået omkuld, når de er kommet ind.

 

Om aftenen har der selvfølgelig været de obligatoriske hvalpeflip, men så går vi bare udenfor og morer os der... for det giver mange gode grin, at iagttage sådan en størrelse give den gas :lol:

 

Når jeg er ved forældrene, er det også altid i haven der bliver leget igennem - det sørger hundene egentlig selv for. Men når man bor på 2 sal uden lukket have, så må det jo være her det foregår ^^

OG så er de jo bitte små :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hvis man er en kat - nej hvis man er en hund med andre muligheder. Ja hvis man er en hund der leger med ejeren eller en kat, og det foregår uden at skræmme andre dyr og ejeren

 

:-)

 

Så det veksler lidt. Kattene leger normalt ikke i samme rum som Hugo - det har de selv valgt og Hugo vogter legetøj, så det foregår helst ude. Men ind imellem får han da lov, når jeg er hjemme

 

Men han vil vist helst lege ude - med andre hunde og mig og uden katte:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinus

Her er der "fri leg" indenfor... Vi elsker at se dem lege, ogbåde hunde og ejere får mange gode grin og oplevelser af det.

 

Dog må vi nok revidere det lidt, idet vi håber, at vores kommende Broholmerhvalp bliver født i næste uge, og med sådan en krabat i flokken bliver det nok en anelse for vildt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla og Johna er såååå søde sammen :hjerte: og leger så fint... Men egentlig har vi jo altid haft reglen om at meget vild leg foregik udenfor... De leger egentlig heller ikke vildt, men har netop taget en spurtetur gennem hele 1. Salen, inkl. Sofaen som jeg sidder i.... Karla sprang over mig, men den slahs skrupler har den bette ikke:lol:

 

Heldigvis havde jeg godt fast i både kaffekop og ipad, efetsom hun brugte mig som brugte mig som springbrædt... :rolleyes:

 

Skal jeg med det samme være konsekvent og insistre på, at den slags spurtelege hører hjemme udenfor, eller? :vedikke: jeg må indrømme, at jeg får stor glæde ud af at betragte dem sammen.... :lun:

 

Min store reserverede pige har fuldstændigt overgivet sig:hjerte:

 

 

Altså, hvis det ikke regner...... hvorfor sidder du så ikke bare uden for :mrgreen:

 

så slipper du for at lave den regel...... indtil vinter ihvertilfalde :lol::lol:

 

 

Men jeg syntes godt nu kan sige ingen spurt inden dørs, og du vil jo lærer at se "advarslerne" og så kan du gå ud i haven med dem :5up::5up:

 

 

Og så syntes jeg det er SÅ dejligt at læse at Karla har overgivet sig

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, hvis det ikke regner...... hvorfor sidder du så ikke bare uden for :mrgreen:

 

så slipper du for at lave den regel...... indtil vinter ihvertilfalde :lol::lol:

 

 

Men jeg syntes godt nu kan sige ingen spurt inden dørs, og du vil jo lærer at se "advarslerne" og så kan du gå ud i haven med dem :5up::5up:

 

 

Og så syntes jeg det er SÅ dejligt at læse at Karla har overgivet sig

 

Men haven er meget mindre end stuerne, så egentlig er der bedre plads til at drøne ru dt herinde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

Teitur har kun store hundevenner, og en enkelt lille, men de leger ikke som sådan. Men når vi enten har besøg eller besøger hans " kæreste" en stor husky, så går det godt nok vildt for sig. Op i sofaen, under bordene, ud i gangen, ud i haven, ind i sofaen, under bordene osv. Og sidder man i sofaen, er det mere held end forstand hvis kaffen ender i munden. Ligeledes er det som regel umuligt at se tv, og stiller man noget på sofabordet, er der stor risiko for at det havner på gulvet. De får lov indtil jeg får spat, så ryger de ud i haven, men så går der 1 minut, så står de begge og glor gennem døren og ser så uskyldig ud, men så snart man lukker dem ind, starter det forfra. Det at blive lukket ind og ud er vist snart en leg i sig selv de har fundet på :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lusen

Kort og godt... JA de må ! Bliver det for voldsomt eller vildt så peger jeg bare mod døren og grynter "Na na na ... ud med sig" og så endevender de græsplænen :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja her i hundehuset bliver der leget inde såvel som uden...Har altid i snit 3 schæfer....

Så når det samtidig som nu er fældetid, ja så skal der støvsuges et par gange...

Hvalpen eelsker at dyppe sig i deres drikkevand..og så får den et flip bag efter og styrter gennem stuen som er klinkebelagt, så kan den ikke stoppe og brager altid ind i en væg eller et møbel....Fantastisk skallen kan holde....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...