Hop til indhold

Så blev det vist min tur


DKWiechert
 Share

Recommended Posts

Selvom det da godt nok har ladet vente på sig :lol:

 

Mit kræ er godt nok blevet aflivet for ikke så lang tid siden, men jeg vil da alligevel dele et par (ok. nok lidt mere end bare et par) billeder af ham.

 

Her er han så. Bølle var hans navn.

b2010318.jpg

 

Kær bette skidt, som også gjorde familietjeneste som "secret santa"

julehunde015.jpg

 

Det var sjældent han havde styr på mimikken

hundenejuli049.jpg

 

Men hva gør udseendet, når bare man vil arbejde

15ebefb1.jpg

 

c2a9ef26.jpg

 

56eef8ad.jpg

 

Beklageligvis er de "rigtige" billeder af ham i arbejde, på en harddisk jeg pt ikke har adgang til :cry:

 

Men mon ikke de allerede posterede viser ham godt nok :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor gammel blev han?

 

Han blev 7-8 år, sådan cirka.

Slidgigt, albueledsproblemer og begyndene rygproblemer gjorde det desværre nødvendigt.

 

Havde besluttet at give ham denne sommer, og så slut, da problemerne egentlig var værst når det var koldt, skulle det jo med smertestillende kunne klares.

De smertestillende endte så med at få hans mave slået istykker, så der var kun én vej.

 

Hans sidste dag røg han ud om morgenen til et nærliggende jagtområde (på rigeligt smertestillende!), hvor der blev kastet et par markeringer, et par vandmarkeringer, og lavet et frit søg.

Alt blev hentet til UG.

STrandtur, og klitvandring, og en laaang køretur, med hovedet ud af vinduet gennem militærterrænet hjemad.

En herlig træningsdag med andre ord :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Han blev 7-8 år, sådan cirka.

Slidgigt, albueledsproblemer og begyndene rygproblemer gjorde det desværre nødvendigt.

 

Havde besluttet at give ham denne sommer, og så slut, da problemerne egentlig var værst når det var koldt, skulle det jo med smertestillende kunne klares.

De smertestillende endte så med at få hans mave slået istykker, så der var kun én vej.

 

Hans sidste dag røg han ud om morgenen til et nærliggende jagtområde (på rigeligt smertestillende!), hvor der blev kastet et par markeringer, et par vandmarkeringer, og lavet et frit søg.

Alt blev hentet til UG.

STrandtur, og klitvandring, og en laaang køretur, med hovedet ud af vinduet gennem militærterrænet hjemad.

En herlig træningsdag med andre ord :-P

 

Årh, det var da slet ikke gammelt nok :cry: Men en dejlig dag at slutte på, så var han en træt men glad hund da han skulle afsted :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...