Ida_Asta Skrevet Juli 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2011 Her er nogle af de billeder jeg tog i dag. Håber at Karina også vil ligge sine billeder ind Johna :hjerte: Ronja fjollehoved Duffy og Maggie Ronja Molly Pajko Gracie :5up: Duffy Liva Karla øver sig i at holde mund ... det er nemmest, hvis man også lukker øjne Johna sov gennem det meste af træffet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chocolate Labrador Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Hvor er de bare dejlige hele flokken !!!! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Ej hvor er de gode! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Gode billeder Ida! Super hyggeligt ser det ud til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Super gode billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Super gode billeder :lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Sikke nogle skønne billeder - lækre, lækre hunde I har alle sammen. :hjerte::hjerte::hjerte: Men Findus, hvorfor siger du, at Duffy ikke er så træningsvillig? Sikke dog en fin kontakt, hun tilbyder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 sikke nogen dejlige billeder:klap: Ser ud til de har haft en dejlig dag alle sammen:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Dejlige billeder! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Sikke nogle skønne billeder - lækre, lækre hunde I har alle sammen. :hjerte::hjerte::hjerte: Men Findus, hvorfor siger du, at Duffy ikke er så træningsvillig? Sikke dog en fin kontakt, hun tilbyder. Jaja, den bette kan godt være dygtig når hun vil :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Sikke gode billeder du fik taget. :5up: Jeg skal nok se snart at få lagt mine herinde, nu hvor jeg har fundet tråden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juli 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2011 Jeg skal nok se snart at få lagt mine herinde, nu hvor jeg har fundet tråden. Billederne er også længe ventet :blink: Ej, glæder mig bare til at se dem, er sikker på at de er super gode som altid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret August 14, 2011 Rapporter Share Besvaret August 14, 2011 Bedre sent end aldrig. Det sal I takke Skippermor for, fordi hun truer mig med at jeg skal gå til rallytræning på onsdag. Det er også bare frdi hun vil prale med sin super go'e rallyhund. Lydige Duffy Johna sov fra det hele Liva Smiiil Aslan Duffy Karla Desværr.e synes jeg ikke rigtig jeg fik nogn gode billeder af smukke Pajko:megaked: En anden gang må vi hellere aftale at os fotografer sørger for at få taget billeder af hinanden. Jeg kunne nemlig godt selv tænke mig flere træningsbilleder af Gracie og jeg. Det er bare svært, når man altid selv er på den anden side af kameraet. Så kast dog den bold! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 14, 2011 Rapporter Share Besvaret August 14, 2011 klik - godbid så er der pludselig plads til jer i bilen alligevel :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts