Aslan Skrevet Juli 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2011 Er der nogen der har negative erfarringer med MedicAnimal.com ? Så som manglende levering, problemer med at få svar på mails eller andet? Overvvejer at få købt 6-7 poser af Aslans foder hjem, men har jo haft et uheld med et engelsk firma Og ved ikke helt om jeg tør ligge 2-3000,- Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Hvordan uheld med engelsk firma? Hvis du betaler med kort burde banken jo overtage uheldet? Kender ikke medicanimal, den har ok anmeldelser på trustpilot :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Kendte ikke siden. Jeg undgår som regel at handle hos .com domæner, da varerne ofte kommer fra USA, og derfor koster told og moms oven i prisen. Men kan se at denne åbenbart er indenfor EU. De tager 100 kr. for at sende til Danmark - det er da lidt dyrt :hmm: Vil også gerne vide hvilken dårlig erfaring du har haft? Jeg har indtil videre (7-9-13 ) kun gode erfaringer med internethandel fra England og Tyskland. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 De svarer rigtig hurtigt på mails! Jeg overvejede at bruge dem, da Hayly var her endnu, da jeg kunne købe hendes foder samt medicin meget billigere. Og de var meget hjælpsomme mht proceduren for at købe receptpligtig medicin:5up:. Jeg nåede dog aldrig at bruge dem, da hun så blev rigtig syg, og ikke kunne overskue det. Men jeg ville ikke være bange for at prøve. Evt så kunne du prøve bare at bestille 3 poser - du skal jo bare shoppe for mere end 130£ for at få leveringen gratis. Så er du i tvivl, så lad vær med at købe så mange første gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Hvordan uheld med engelsk firma? Hvis du betaler med kort burde banken jo overtage uheldet? Kender ikke medicanimal, den har ok anmeldelser på trustpilot :hmm: Jo banken overtog, men de er jo ikke sådan specielt meget for det Men derfor er det træls at skulle maile ogmaile og maile med firmaet inden man kan få sine penge (hvor firmaet alligevel ikke svare ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Kendte ikke siden. Jeg undgår som regel at handle hos .com domæner, da varerne ofte kommer fra USA, og derfor koster told og moms oven i prisen.Men kan se at denne åbenbart er indenfor EU. De tager 100 kr. for at sende til Danmark - det er da lidt dyrt :hmm: Vil også gerne vide hvilken dårlig erfaring du har haft? Jeg har indtil videre (7-9-13 ) kun gode erfaringer med internethandel fra England og Tyskland. Gratis fragt når det er over 129 pund :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Jo banken overtog, men de er jo ikke sådan specielt meget for det Men derfor er det træls at skulle maile ogmaile og maile med firmaet inden man kan få sine penge (hvor firmaet alligevel ikke svare ) Helt enig, men stadig fedt at tørre den af på banken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Den uheldige oplevelse ligger her http://www.hunde-forum.dk/produkter-leverandorer/21683-leverandor-oplevelse.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Den uheldige oplevelse ligger her http://www.hunde-forum.dk/produkter-leverandorer/21683-leverandor-oplevelse.html Tak. Kender heller ikke det firma Jeg køber jo foder hos zooplus.co.uk og alt andet hos amazon.co.uk. Min nye computer har jeg købt hos amazon.de. Alle tre steder sender de meget hurtigt. Amazon.de tog endda først pengene dagen efter at jeg havde modtaget computeren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Kender ikke siden, men tror godt jeg ville turde smide en bestilling afsted.. Hvilket foder får Aslan, hvis jeg må spørge.. ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Kender ikke siden, men tror godt jeg ville turde smide en bestilling afsted.. Hvilket foder får Aslan, hvis jeg må spørge.. ? RC hypoallergenic Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PiaM&M Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Har kun gode erfaringer med medicanimal.com! Har brugt dem i flere år efterhånden både til hunde og heste ting og sager! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Hvor lang tid mon der går efter en hendvendelse? Skrev i....... torsdags eller fredags, og i dag tirsdag har jeg stadig ikke hørt noget fra dem. Håber altså ikke det bliver ligeosm sidst med det andet firma Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2011 :damn::damn::damn::damn: Måske det bare er noget med mig og oplevelser med udelandske firmaer :damn::damn::damn: Har kun fået halvdelen af det jeg har betalt for :damn::damn::damn: Må jo bare bide id et sure æble fremover og så købe dyrt foder herhjemme :damn::damn::damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Juli 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2011 hvornår bestilte du? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2011 hvornår bestilte du? Engang forrige uge, hvorfor? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Juli 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2011 Engang forrige uge, hvorfor? bare nysgerrig og fordi det er træls for dig :ae: Der var ikke en forklaring på de ting der manglede? - måske de sender det i to omgange? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2011 bare nysgerrig og fordi det er træls for dig :ae: Der var ikke en forklaring på de ting der manglede? - måske de sender det i to omgange? Nej der lå kun ordre sedlen i den ene kasse. (fik 2 kasser, den ene med mit i, og den anden med hundensvens ting i, og ude på kasserne stod 1 ud af 2 og 2 ud af 2) Men sidst jeg mailede dem ang noget andet fik jeg ikke svar, så får sikkert heller ikke svar i den jeg har skrevet i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2011 Har modtaget en undskyldnings mail, og resten af min mad er på vej :5up::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2011 Jeg tror jeg er ramt af dårlig karma :hmm: Jeg fik jo svar fra deres firma, og de undskyldte og ville sende en ekstra pose foder........ det er jo fint, og nu har jeg fået posen, men mangler STADIG de 2 sække jeg HAR betalt for :damn::damn::damn: Så nu har jeg skrevet til dem om det er mit dårlige engelsk der gør at de ikke forstår det? Så må jeg jo have fat i PP og se om jeg kunne lokke hende til at oversætte :mrgreen: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret August 2, 2011 Rapporter Share Besvaret August 2, 2011 Hej så lidt denne tråd. Jeg ved godt portoen er lidt dyrere, men jeg handler altid kattefoder, hundeshampoo, og diverse tilskud og tilbehør fra www.nutrecare.co.uk men det kan rigtig godt betale sig, når jeg køber stort ind. Jeg har aldrig nogensinde oplevet at noget har været i vejen med min ordre, og leveringstiden har altid været inden for en uge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 2, 2011 Rapporter Share Besvaret August 2, 2011 Tror sagtens det kan være noget sprogligt der går galt, jeg vil også gerne hjælpe, det burde jo ikke kræve perfekt engelsk at handle hos dem - belastende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2011 Fik mail om at sproget var fint nok, og at det var en fejl fra deres side, og den ville de rette op på. Så nu skulle der gå 2-5 dage så får jeg mine sække Men vil nu gerne se det inden jeg tror det :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 2, 2011 Rapporter Share Besvaret August 2, 2011 jeg kigger gerne mails igennem for dig en anden gang, men det lyder nu som om du klarer dig fint selv :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst meinertn Besvaret August 5, 2011 Rapporter Share Besvaret August 5, 2011 Hej så lidt denne tråd. Jeg ved godt portoen er lidt dyrere, men jeg handler altid kattefoder, hundeshampoo, og diverse tilskud og tilbehør fra nutrecare. men det kan rigtig godt betale sig, når jeg køber stort ind. Jeg har aldrig nogensinde oplevet at noget har været i vejen med min ordre, og leveringstiden har altid været inden for en uge. Hvem bruger de til deres levering i DK? Er det muligt at få bestillingen sat ved hoveddøren hvis man ikke er hjemme eller skal der signeres for modtagelsen. Jeg vil nemlig kunne spare rimelig mange penge på foder ved at købe hos dem, men jeg gider ikke hvis min pakke bliver sendt tilbage fordi jeg ikke er hjemme når de kommer. Firmaet selv er spurgt, men uden jeg egentlig kunne bruge deres svar :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts