Hop til indhold

Verdensudstillinge i PAris wooohuuuuu


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Janni havde hjernevasket mig til at KUN rød er godt i ringen!!!!

(Jeg er sikker på, at det også var hende, der sørgede for at jeg glemte mit handlersuit hjemme i DK, så jeg måtte købe et nyt i

Paris:fornaermet:)

 

Klæder dig super godt, godt køb. :5up:

 

Hvordan gik det med Dexter? Jeg synes, at han er blevet en rigtig flot fyr. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Klæder dig super godt, godt køb. :5up:

 

Hvordan gik det med Dexter? Jeg synes, at han er blevet en rigtig flot fyr. :hjerte:

 

Ja, han er også blevet rigtig flot!:lun: Han gik bedre end han nogensinde har gjort før, dernede.

Men vi var nødt til at melde ham til i Mellemklasse fordi han var 2 dage for gammel til juniorklasse, så han kom til at konkurrere mod de store hanner.

Men han fik alligevel excellent og blev nr 2 til certet! Så han blev også bare placeret højt og flot:klap:

 

Han skal bare have lidt mere fylde på kroppen, så bliver det for alvor godt! Men han er jo også kun 18 mdr, så det kommer jo!:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ja, han er også blevet rigtig flot!:lun: Han gik bedre end han nogensinde har gjort før, dernede.

Men vi var nødt til at melde ham til i Mellemklasse fordi han var 2 dage for gammel til juniorklasse, så han kom til at konkurrere mod de store hanner.

Men han fik alligevel excellent og blev nr 2 til certet! Så han blev også bare placeret højt og flot:klap:

 

Han skal bare have lidt mere fylde på kroppen, så bliver det for alvor godt! Men han er jo også kun 18 mdr, så det kommer jo!:-D

 

Wow, det er altså også bare super godt gået:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wauw har lige fundet et billede af Bobo og mig i store ring, da jeg surfede på nettet.

 

Men bobo har desværre tabt halen på billedet. Han havde i det hele taget lidt besvær med at holde den oppe i store ring fordi han var så træt til sidst:gab:

 

http://imageshack.us/photo/my-images/16/dsc2101t.jpg/

Redigeret af Rams
fnis.. Glemte at sætte linket ind:-P
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Wauw har lige fundet et billede af Bobo og mig i store ring, da jeg surfede på nettet.

 

Men bobo har desværre tabt halen på billedet. Han havde i det hele taget lidt besvær med at holde den oppe i store ring fordi han var så træt til sidst:gab:

 

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

 

Du lyder allerede som en prof:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wauw har lige fundet et billede af Bobo og mig i store ring, da jeg surfede på nettet.

 

Men bobo har desværre tabt halen på billedet. Han havde i det hele taget lidt besvær med at holde den oppe i store ring fordi han var så træt til sidst:gab:

 

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

 

Kunne ikke se billedet, men når jeg citerer, kan jeg se linket. :vedikke: Sætter det lige ind igen, hvis nu andre skulle have samme problem. :-)

 

I ser knaldgodt ud begge to, men kan godt se, at Bobo har tabt halen lidt. :ae:

 

dsc2101t.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...
chame trold !!!! ser godt nok også lidt flad ud det må havde været noget af en fest :banan: i holdte i løve land :sjov:
Ja det ksal jeg love for :slem:

Tror hundene festede videre efter jeg gik i seng.. Jeg hørte også i radioen at salget af hovedoinepiller og fortrydelspiller er eksploderet i dag..tror sq at Bobo kunne bruge begge dele :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Ja det ksal jeg love for :slem:

Tror hundene festede videre efter jeg gik i seng.. Jeg hørte også i radioen at salget af hovedoinepiller og fortrydelspiller er eksploderet i dag..tror sq at Bobo kunne bruge begge dele :mrgreen:

haha lyder som om i alle er hårdt ramt efter nytårs aften ! :-P min var stille og rolig havde katten med ned til min mor så hun ikke var aflene ... vi fik god mad jeg fik fyret noget krut af og så skulle emma i seng og hun vågnede igen kl 12 til fyrværkeriet og så derefter tog vi hjem i seng så stille og roligt her .... men føgler mig nu afligevel lidt flad så kan godt forstille mig at i må være trætte alle sammen efter en lang nat med gang i hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...