Riesenfan Skrevet Juli 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2011 ...14 dage med ferie i sommerhuset i Sverige ....med indbygget massiv hundetræning alle 14 dage. Derefter er det hjem og arbejde en uge og så kommer der 7 dages instruktørsamling med Canis i Sølen - en uge med rundering, spor, lydighed (med Maria Hagström) og C-arbejde. YES HVOR JEG GLÆDER MIG.:banan::banan::banan::banan::banan: Skal du snart på kursus? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Juli 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 er der slet ingen der skal på kursus??..eller glæder sig til deres ferie?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 er der slet ingen der skal på kursus??..eller glæder sig til deres ferie?? Jeg skal på rally-kursus (ekspert og champion) i august og det glæder jeg mig rigtig meget til:klap: Generelt synes jeg der er flere kurser i dag end bare for 5 år siden, så nu er det næsten kun økonomien der sætter grænser (og det gør den så også rigtig godt). De dygtige trænere som jeg plejer at opsøge holder ferie i øjeblikket, så jeg vil prøve at arbejde lidt diciplineret selv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Orv det lyder som en rigtig fed ferie:5up: Jeg skal ikke på kursus.. Eller jow, jeg har fået foræret et motivations og belønningskursus til september:-D Det var en del af min fødselsdagsgave fra nogle dejlige mennesker herinde:lun: Ferie har jeg ikke rigtig noget af. Jeg går ledig og har gjort det siden 1. januar 2010, så det er jo egentlig en lang ferie:-D Dog tøffer jeg til Jylland sidst i uge 30 og er der et par dage hos Dorte og Livaerne:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Juli 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Jeg skal på rally-kursus (ekspert og champion) i august og det glæder jeg mig rigtig meget til:klap:Generelt synes jeg der er flere kurser i dag end bare for 5 år siden, så nu er det næsten kun økonomien der sætter grænser (og det gør den så også rigtig godt). De dygtige trænere som jeg plejer at opsøge holder ferie i øjeblikket, så jeg vil prøve at arbejde lidt diciplineret selv. Disciplineret selvtræning er uundværligt - tja måske er der flere kurser end for 5 år siden. Det har jeg ikke rigtig tænkt over. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Juli 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Jeg har utrolig svært ved at finde interessante kurser inden for mine programmer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Jeg har utrolig svært ved at finde interessante kurser inden for mine programmer Der er masser af kurser indenfor mine programmer. Jeg er fornyeligt begyndt begyndt med jagttræning, har synes jeg der er rigtig mange interesante kurser, men min viden er også temmelig begrænset, så der kan stoppes meget ind endnu. Desuden har jeg løbet meget agility, her er også masser af kurser, men ikke så mange jeg finder interesante, entet har jeg være ved den instruktør mange gange før, de træner på en helt anderledes måde end det jeg gør ellers synes jeg ikke de har så meget at byde på. Så i agilitytræningen er jeg meget mere specifik og har brug for hjælp til min videre færden ned af vej jeg er på, jeg har ikke brug for en ny vej. Det gør det hele lidt mere " besværligt" Det er faktisk bare mig der er besværlig. Jeg ved hvad jeg kan og vil, og ved hvad jeg har brug for. Mit sommerferie kursus er overstået, jeg har været på kursus i uge 27 ved Gitte Hofmeister i agility. Jeg har desuden lige tilmeldt mig et kursus med Greg Derret i Malmø, men det er først til dec. men glæder mig allerede helt vildt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Jeg har også svært ved at finde kurser - for ambitiøse tåber, vil gerne, har masser af energi og tid, har bare ikke lige evnerne indenfor klikkeren (den ER svær, når jeg nu er opvokset med kvælerhalsbånd og den slags), men jeg kaster mig over alt jeg får øje på! Har en uges ferie, hvor vi skal passe søsters hus + dyr, satser på at hendes labradorbastard lige lærer rally og går til konkurrence med den sidste dag vi passer menageriet :klap: jeps, ambitioner har jeg! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Jeg har utrolig svært ved at finde interessante kurser inden for mine programmer Er det IPO du laver? Jeg har med sorg i sinde vinket farvel til Kathy Sdao, Kirsten Malm, Coppinger, Bob B. m. fl. og dem så jeg ikke i DK/Skandinavien før i tiden. Mht. de ting jeg træner, er der mere på Sjælland end her i Jylland. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 ...14 dage med ferie i sommerhuset i Sverige ....med indbygget massiv hundetræning alle 14 dage. Derefter er det hjem og arbejde en uge og så kommer der 7 dages instruktørsamling med Canis i Sølen - en uge med rundering, spor, lydighed (med Maria Hagström) og C-arbejde. YES HVOR JEG GLÆDER MIG.:banan::banan::banan::banan::banan: Skal du snart på kursus? Det lyder fantastisk... Sikke et par gode uger der venter jer Husk billeder, billeder:mrgreen: Jeg skal på kursus 5-7 august på Fyn... www.minddog.dk Underviseren skulle være super super dygtig. Jeg glæder mig meget til at lære en masse nyt.. Og ellers er jeg allerede igang med et htm kursus som er fordelt hen over sommeren. 5 træningsgange af 3 timer pr. gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Juli 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Orv det lyder som en rigtig fed ferie:5up: Jeg skal ikke på kursus.. Eller jow, jeg har fået foræret et motivations og belønningskursus til september:-D Det var en del af min fødselsdagsgave fra nogle dejlige mennesker herinde:lun: Ferie har jeg ikke rigtig noget af. Jeg går ledig og har gjort det siden 1. januar 2010, så det er jo egentlig en lang ferie:-D Dog tøffer jeg til Jylland sidst i uge 30 og er der et par dage hos Dorte og Livaerne:lun: det lyder da også dejligt Er det IPO du laver?Jeg har med sorg i sinde vinket farvel til Kathy Sdao, Kirsten Malm, Coppinger, Bob B. m. fl. og dem så jeg ikke i DK/Skandinavien før i tiden. Mht. de ting jeg træner, er der mere på Sjælland end her i Jylland. Ja jeg træner IPO og PH og jeg er jo også sær her og har valgt nogle grundprincipper jeg ikke giver køb på men har jo alligevel selv brug for nye input. Og det er svært at finde nogen hvor jeg ikke er meget uenig med fundamentet. Men jeg har dog fundet lidt hist og her. og ja det er da rigtigt at der har været store navne som Kathy Sdao, Ken Ramirez oa. inden for de sidste par år - jeg har været så heldig at være med til dem. Har dog ikke meldt mig til Coppinger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 det lyder da også dejligt Ja jeg træner IPO og PH og jeg er jo også sær her og har valgt nogle grundprincipper jeg ikke giver køb på men har jo alligevel selv brug for nye input. Og det er svært at finde nogen hvor jeg ikke er meget uenig med fundamentet. Men jeg har dog fundet lidt hist og her. og ja det er da rigtigt at der har været store navne som Kathy Sdao, Ken Ramirez oa. inden for de sidste par år - jeg har været så heldig at være med til dem. Har dog ikke meldt mig til Coppinger. Mener du da at folk er sære hvis de giver køb på deres grundprincipper? Det lyder sært i mine ører:hmm:Grundprincipper er vel netop det minimum man holder fast i, skulle jeg mene. De fleste af de hundefolk jeg kender (godt) ved nøjagtigt hvilke principper de vil træne efter og hvad de ikke vil. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Juli 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Mener du da at folk er sære hvis de giver køb på deres grundprincipper? Det lyder sært i mine ører:hmm:Grundprincipper er vel netop det minimum man holder fast i, skulle jeg mene.De fleste af de hundefolk jeg kender (godt) ved nøjagtigt hvilke principper de vil træne efter og hvad de ikke vil. Nej jeg mener bestemt ikke man er sær - men det er der jo nogle der mener vi er når vi ikke sådan bare kan tage lidt her og lidt der og koge det sammen i en gryde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Mener du da at folk er sære hvis de giver køb på deres grundprincipper? Det lyder sært i mine ører:hmm:Grundprincipper er vel netop det minimum man holder fast i, skulle jeg mene.De fleste af de hundefolk jeg kender (godt) ved nøjagtigt hvilke principper de vil træne efter og hvad de ikke vil. Så enig. At vide hvilke principper, man gerne vil træne efter er alpha og omega, at ændre ens principper hvergang man har været på et nyt kursus er hverken til gavne for hund eller hundefører, men at kunne tage på et kursus hvor alle træner efter de samme principper, hvor man kan lade sig inspirere af hinanden og høre på en inspirende instruktør, kan holde en i gang med diciplineret selvtræning i mange mdr derefter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts