Hop til indhold

Den bedste vinterjakke til hund?


Gæst anja-s
 Share

Recommended Posts

Gæst anja-s

Hej

 

jeg er allerede nu på udkig efter en vinterjakke til min lille chih pige.

 

Det skal være den bedste man overhoved kan købe (være behagelig og meget varm)

 

Nogen der har forslag til hvilken og hvor jeg kan købe en? Gerne billeder.

 

Har kigget meget på

Hurtta Pro vinterfrakke

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
Gæst volimterocky

Jeg har købt en udemærket i petworld. Men tror den er lidt for fancy. Den er med pels og hele molevitten. Sådan ret canada goose agtig. Men jeg tror at jakkerne fra hurtta er god kvalitet. De ses i hvertfald mange steder, og til en dyrere pris end andre hunde-jakker. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt nok ikke lige en lille chihuahua vi har, men vores den ene har et chillydogs vinterdækken, kan se på deres hjemmeside de også laver til små hunde. Jeg synes de laver nogle rigtig gode dækkener:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Hvilken en der lige skal anbefales kan jeg ikke hjælpe med , selv er jeg glade for backontrack og hurtta dækkener , det eneste jeg vil forslå er at du går uden om dem med Hætter på , oftes tager de udsynet fra hundene især hvis de er slået op om hovedet på hundene.

Hundene med hætter på har svært ved at se hvad der kommer bagfra og fra siden og bliver/kan blive forskrækkede når der pludselig står en hund helt henne ved dem.

 

Når det er sagt Fik Aiyo af min mor ( sidste år ) en Fiin trøje med hætte m. pelskant, kunne ikke nænne at klippe den af så den endte med at blive syet fast så den ikke generede hendes udsyn,men vil bestemt ikke anbefale dem

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chihuahua

Sjovt det er anden gang jeg fik skrevet i en gammel tråd og den her fik jeg et dejligt svar på med gode tips fra Biine, så måske det ikke er helt forgæves at genåbne gamle tråde... det er vel lige så godt som at starte en ny tråd med samme emne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...