Gæst Trinus Skrevet Juli 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2011 Nu kan vi næsten ikke vente længere.... Tæven har termin på fredag, og der er pt. ingen tegn på fødsel.... Er nærmest helt besat nu, og tænker kun på broholmer hvalp. Tjekker facebook og www. i en uendelighed..... Åh, bare der er en han i kuldet til os, bare EN.... Tør slet ikke tænke på, at der måske ikke er en han i netop dette kuld. Er bare så spændt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Det bliver rigtig spændende:-D Nu må du ikke være alt for fokuseret på at det er på fredag. Hun kan jo gå et par dage over:genert: Bare så du ikke får en mavepuster fredag, hvis hun ikke har født:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Åh, det vil jeg slet ikke tænke på (selv om jeg godt ved det). Vi rejser på ferie på tirsdag, og jeg har meddelt familien, at hvis tæven ikke har født, rejser jeg ingen steder:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Men nu har hun lagt sig :blink: hvis i andre har lyst er der 10 sekunders refresh webcam Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Men nu har hun lagt sig :blink: hvis i andre har lyst er der 10 sekunders refresh webcam Nøjs, hvor spændende!! Elsker når der er live hvalpefødsler på nettet!!! Må holde øje, og 'er SÅ meget for en hvalp til Trinus!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stefano Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Er den stadig igang med at skide ungerne ud? Følger lidt med på det cam der.. Syntes ikke rigtigt hunden bevæger sig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Jeg har også en ide om, at min ene tæve føder omkring på fredag, dog cockerspaniel.Hun har sikkert 4 stk i sig. Det ser sådan ud på røngten. Så jeg er rimelig kørt op af spænding og ængstelse. Så de næste dag skal der gøres klart til begivenheden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Synes hun ligger noget uroligt:slem: Det må være nemt at komme til at bruge lang tid foran sådan et kamera hvis man venter på hvalp:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Nu har hun da fået sig lagt på siden, om det så er for at begynde, eller om hun bare er en BROHOLMER og slapper af.......... ved jeg ikke :mrgreen: Men hun laver den dejlig charme delle ved øjet, elsker rynker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Iiiih hvor er det spændende! Jeg krydser fingre for en lille rask drengevaps! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Hun er stadig igang med at blokke op. Aldrig før har jeg brugt en hel dag på nettet... Hele familien sidder klistret til skærmen Og spændingen er snart uudholdelig...Kom nu Gefion! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Juli 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2011 Årh hun ligner da lidt en der er ved at poppe små broholmer bebser.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2011 Kan læse på FB at trinus dreng er kommet til verden, men derefter er de kørt til dyrelæge og der har ikke været noget siden, håber dog alt er vel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret Juli 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2011 YES, den først hvalp var en dreng - kan slet ikke få armene ned! Derefter skete der ikke noget i LANG tid, men på vej til dyrlægen kom så endelig en tæve. Røngten slog fast, at der var endnu en hvalp, og den kom heldigvis af sig selv... En kulsort broholmerpige Nu hviler hunde og opdrætter sig velfortjent ..... Så hvis alt går planmæssigt herfra - kommer lille Humle hjem medio september Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juli 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2011 :banan: :banan: TILLYKKE !!!!! :banan: :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts