Hop til indhold

Har lavet en video jeg bliver nødt til at dele


Gæst MadsHilde
 Share

Recommended Posts

Gæst MadsHilde

Hey

 

Har skruet en video sammen af min chihuahua hvalp. Han er 17 uger nu og 12 på optagelserne.

Jeg synes resultatet er blevet ret godt og jeg bliver simpelthen nødt til at dele den.

 

youtube.com/watch?v=PLajjQNO8Hg

 

Håber I synes om den.

 

Jeg håber det er ok jeg har omgået reglerne lidt, I skal selv sætte linket op i jeres adresse linje da jeg ikke må lave et direkte link før jeg har lavet 50 indlæg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey

 

Har skruet en video sammen af min chihuahua hvalp. Han er 17 uger nu og 12 på optagelserne.

Jeg synes resultatet er blevet ret godt og jeg bliver simpelthen nødt til at dele den.

 

youtube.com/watch?v=PLajjQNO8Hg

 

Håber I synes om den.

 

Jeg håber det er ok jeg har omgået reglerne lidt, I skal selv sætte linket op i jeres adresse linje da jeg ikke må lave et direkte link før jeg har lavet 50 indlæg.

 

Men det må jeg - så her er den:

 

[media]

[/media]

 

Og hold da magle, hvor er det en fin video!!! Ææælsker de slowmotionting, man ser bare alt så tydeligt! Han er bare for kær, og jeg grinte højt dér hvor han springer over græstotterne imellem fliserne! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MadsHilde

Tak for hjælpen...Ja, han er altså ikke til at stå for. Og samtidig er han virkelig en god hund, han gør stort set aldrig og han er klar på at opleve en masse forskellige ting. Det er sgu dejligt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst malula

nøj, jeg er solgt da! :hjerte:

Sikke dog en herlig lille fyr; fuld af livsglæde og -mod! Han ser ikke ud til at være bange for noget som helst; navnet passer vidst meget godt :5up:

En dejlig video, du fik lavet! Det er super godt i slow motion, så man rigtig kan se hans bevægelser

Er lige som de andre vild med at han hopper over græsset mellem fliserne! :lun:

Tak fordi du ville dele med os :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...