Hop til indhold

Olivers nye udstillingstelt


Recommended Posts

Jeg har set på Olivers nye udstillingstelt og det ser super ud. Umiddelbart ligner det at det er samme model som Visent teltene: http://www.allansagilitytelte.dk/

 

Her er konceptet, at man bare sætter en pløk i hvert hjørne og derefter skubber taget på - så står det! Men beskrivelsen er så dårlig af Olivers nye telt - og billedet er så lille - at jeg ikke med sikkerhed ved om det er sådan en type telt. Olivers selv ved det tilsyneladende heller ikke. De lovede at vende tilbage med specifikationer, men jeg har intet hørt.

 

Er der nogen af jer, der har nogen idé om hvilken type telt det er?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved det desværre heller ikke - men har ogdå haft besvær med at gennemskue hvilken type telt det er...

 

Prisen taget i betragtning burde det være et af typen du beskriver, men som du siger, så er forklaringen på siden vag og billedet alt for lille til at kunne se det...

 

Håber du får svar fra Olivers

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ligner meget, målene er de samme og vægten er de samme - så mon ikke?

 

 

 

Altså jeg ville jo sige at det burde være ligesom vicent-teltene, men damen hos Olivers stillede sig ret uforstående overfor min forklaring og endte med at melde pas på spøgsmålet.

 

Det er nemlig super billigt indtil den 29. juli hvis det er den "gode" slags.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige bestilt et :-D

 

Jeg sendte manden dådyr-øjnene og kom med en længere smøre om, at sådan et havde jeg jo brug for når vi skulle udstille og senere til agility stævner, og at det var på tilbud til en super pris, og at det var let at sætte op for mig alene, og mit gamle Royal Canin telt kunne altså ikke mere... Det virkede :engel:;-)

 

Skal nok skrive om det herinde, så snart jeg har fået det, så du (Siri) kan få afklaret om det er sådan som du beskriver, og evt. kan få bestilt et :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...