Hop til indhold

Hvem vil lege med Martha i uge 31?


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

Torsdag er også fin :5up: Jamen brandmanden vil gerne sove til kl 16, men i kan jo bare komme før, så kan de lige tumle af først og så kan Martha hjælpe med at vække brandmanden :lol:

 

Det er ligesom herhjemme - altså Bjørn sover ca til kl 15.30-16.

 

Ok jeg hører lige Bjørnen i morgen, og så giver jeg besked - ellers lad os holde fast i torsdag.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lyder super:klap::klap::klap: Hvordan ser dit arbejdsskema ud - altså hvordan ville det passe?

 

Jeg har vist hotline-vagt onsdag eller torsdag til 16, men kan ikke lige huske det.

 

Jeg har fri resten af ugen (Vejen), så kan ikke lige tjekke det før mandag :oops:

 

Men tirsdag kunne være en mulighed

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en 5 mdr gammel berner basse på ca 34 kilo, som er med på hundeleg.

Jeg kan dog ikke love at han ikke vil forsøge at humpe, men jeg kan love at jeg på ingen måde vil tolerere det og fjerner ham når han forsøger.

 

Jeg har også fri hele uge 31, dog har jeg bedre tid i starten af ugen, for jeg skal holde fødelsdag om lørdagen og der er liiiiige et par småting der skal klares inden da ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps den med varevognen er et ret normalt syn, når man har flere matiff'er:-D. Hvis man kommer til udstilling omkring mastiff'erne, så er det før set, at nogen kommer med hestetrailer bagpå:-D.

 

Var den ene lys og den anden brindle?

 

Det må være dyrt at have store hunde :shock::lol: Hestetrailer ... Hold da op!

 

Nej de var begge to nogle meget smukke lyse hanner - og gaaaaal de var store! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, ikk noget at gøre ved, er bare super glad for I kommer... :banan: Hvornår på dagen aftale vi egentlig? Vil du og Martha blive og spise med evt?

 

Altså hvis brandmanden ikke vil vækkes før kl 16, så skal jeg jo nok ikke komme meget før den tid - selvfølgelig kan tøserne få raset af udenfor først men flere timer før holder jo nok ikke, eller hvad?

 

Hvornår må vi komme??

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har vist hotline-vagt onsdag eller torsdag til 16, men kan ikke lige huske det.

 

Jeg har fri resten af ugen (Vejen), så kan ikke lige tjekke det før mandag :oops:

 

Men tirsdag kunne være en mulighed

 

Uhh giv endelig lige et praj for skal ned til Doxx og hente mad i næste uge også, så det ville jo kunne klares på hjemvejen fra dig, hvis det var:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen hvad siger du til kl 15:30?

Vil du spise med?

 

:engel:

 

:lol::lol::lol:

 

Kl 15.30 er fint:5up:

 

Uhh det lyder fristende med mad - bare det ikke bliver for sent, da jeg jo skal hele vejen retur med trunten også. Samt vil gerne lige hjem og være sammen med manden i nogle timer, inden han drager afsted på job:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol::lol:

 

Kl 15.30 er fint:5up:

 

Uhh det lyder fristende med mad - bare det ikke bliver for sent, da jeg jo skal hele vejen retur med trunten også. Samt vil gerne lige hjem og være sammen med manden i nogle timer, inden han drager afsted på job:lun:

 

:banan:

Hvis vi nu får brandmanden til at servere maden kl 18, passer det så?

Link til indlæg
Del på andre sites

han snuste da lidt men prøvede ikke på at humpe på noget tidspunkt :-D men luna er selvfølgelig steriliseret. han plejer dog aldrig at humpe hverken duffy eller gracie som bege er intakte.

 

Skipper er dygtig:lun::lun::lun: Skal jo også se hende Alma-pigen:hjerte: Jeg har ferie igen i slutningen af august, og så tænkte jeg, om vi måske kunne skubbe vores besøg hos jer til der? (du har jo barsel, så tænkte du måske også havde tid der:-D).

 

Jeg har en 5 mdr gammel berner basse på ca 34 kilo, som er med på hundeleg.

Jeg kan dog ikke love at han ikke vil forsøge at humpe, men jeg kan love at jeg på ingen måde vil tolerere det og fjerner ham når han forsøger.

 

Jeg har også fri hele uge 31, dog har jeg bedre tid i starten af ugen, for jeg skal holde fødelsdag om lørdagen og der er liiiiige et par småting der skal klares inden da ;-)

 

Uhhhh en berner:lun::lun::lun: Han lyder da også som en perfekt legekammerat:5up:. Skal på besøg tirsdag hos Dorte, onsdag er træningsdag, og torsdag går turen til Marolle. Søndag har vi været til udstilling, så mandag er nok ikke optimal. Så måske vi kunne finde en dag en anden uge, hvor de to tosser kan springe rundt sammen:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhhhh en berner:lun::lun::lun: Han lyder da også som en perfekt legekammerat:5up:. Skal på besøg tirsdag hos Dorte, onsdag er træningsdag, og torsdag går turen til Marolle. Søndag har vi været til udstilling, så mandag er nok ikke optimal. Så måske vi kunne finde en dag en anden uge, hvor de to tosser kan springe rundt sammen:mrgreen:

 

Det kan vi helt klart.

Chinook trænger til at lege med en hvalp der er større end han - han leger normalt med en corgi eller en bette golden, så han trænger til udfordringer :mrgreen:

Jeg har 3 ugers ferie fra på mandag, så du siger bare til, hvis du skulel få tid end af dagene.

Ellers har jeg også fri i weekenderne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...