Hop til indhold

Hvem vil lege med Martha i uge 31?


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

Jeg har ferie i uge 31, og når nu vi har haft en lidt uheldig episode med hundeskoven, samt da Martha så gerne vil være sammen med andre vovser, så trænkte jeg, om nogle af jer og jeres hunde kunne tænke sig at lege med Martha en dag i uge 31?

 

Vi kører gerne lidt efter det, men Sjælland bliver det altså ikke:mrgreen:

 

Martha er en næsten 8 mdr gammel hvalp, som gerne vil lege. Hun er stor, så hun er lidt klodset i sin leg. Vi er ikke til lange gåture i snor, da hun ikke må dette endnu.

 

Mit eneste krav er INGEN humpning (da det er dette, som har været vores problem i hundeskoven, og som jeg gerne vil undgå). Ved godt at man som aldrig kan garantere, men så er det for mig vigtigt at vi er enige om at det ikke tolereres:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har ferie i uge 31, og når nu vi har haft en lidt uheldig episode med hundeskoven, samt da Martha så gerne vil være sammen med andre vovser, så trænkte jeg, om nogle af jer og jeres hunde kunne tænke sig at lege med Martha en dag i uge 31?

 

Vi kører gerne lidt efter det, men Sjælland bliver det altså ikke:mrgreen:

 

Martha er en næsten 8 mdr gammel hvalp, som gerne vil lege. Hun er stor, så hun er lidt klodset i sin leg. Vi er ikke til lange gåture i snor, da hun ikke må dette endnu.

 

Mit eneste krav er INGEN humpning (da det er dette, som har været vores problem i hundeskoven, og som jeg gerne vil undgå). Ved godt at man som aldrig kan garantere, men så er det for mig vigtigt at vi er enige om at det ikke tolereres:-D

 

 

Pivskid, vi ville ellers gerne :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador

Vi er også humpefri zone - og har aldrig set hende humpe nogen. Vi leger dog kun korte perioder af gangen pga hendes led så det er vist mest til folk i aalborg og omegn :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jeanette78

Molly og jeg kunne muligvis også være interesserede. Vi bor ikke så langt fra Horsens.

Molly er kun 4 mdr nu, så jeg tror ikke det bliver uden snor, hvis det er :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

vi har indhegnet have i odense hvis du gider køre så langt :-D

 

jeg kan ikke 100% love at han ikke prøver at humpe :oops: men jeg kan love at det ikke bliver tolereret under nogen omstændigheder! og medmindre hun er meget tæt på en løbetid så har jeg aldrig oplevet at han prøvede mere end 1-2 gange inden han fatter at det ikke er acceptabelt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Pivskid, vi ville ellers gerne :engel::mrgreen:

 

Jeg ved det godt:mrgreen: - men altså det er liiiiiige langt nok væk og dyrt med den dumme bro bare for en playdate.

 

Vi er også humpefri zone - og har aldrig set hende humpe nogen. Vi leger dog kun korte perioder af gangen pga hendes led så det er vist mest til folk i aalborg og omegn :-)

 

Tror du har ret, at det ville passede bedre til nogen i omegnen af jer selv, når hun ikke kan holde så længe ad gangen - hvilket er fuldt forståeligt:5up:. Måske en anden gang hvis vi skal på de kanter alligevel.

 

Molly og jeg kunne muligvis også være interesserede. Vi bor ikke så langt fra Horsens.

Molly er kun 4 mdr nu, så jeg tror ikke det bliver uden snor, hvis det er :hmm:

 

Bliver nok nød til at takke nej til det så. For jeg har en 55kg tung hvalp, som bliver en pest, hvis det skal være i snor - jeg kommer til at have arme lige så lange som en gorilla.

 

vi har indhegnet have i odense hvis du gider køre så langt :-D

 

jeg kan ikke 100% love at han ikke prøver at humpe :oops: men jeg kan love at det ikke bliver tolereret under nogen omstændigheder! og medmindre hun er meget tæt på en løbetid så har jeg aldrig oplevet at han prøvede mere end 1-2 gange inden han fatter at det ikke er acceptabelt.

 

Hvordan gik med Luna idag? Martha kan ikke selv sige fra, og hun er måske ved at ændre duft - som sagt ikke i løbetid, men synes specielt ung hanhunde virker mere interesseret i hende. Og det er jo ikke så hyggeligt for nogen af os, hvis vi konstant skal brøle efter ham:mrgreen:

Transporten er dog ikke noget problem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror jeg mødte jer idag? :vedikke: hvor mange mastiffer ved navn Martha kan der være i Horsens og omegn? :mrgreen:

 

Jeg ville gerne have sagt hej, men eftersom min hvalp har selv-morderiske tendenser turde jeg ikke komme så tæt på, at hun kunne blive trådt på at din yderst glade "hvalp" :lol: hun har lige et par kg eller 50 på min :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror jeg mødte jer idag? :vedikke: hvor mange mastiffer ved navn Martha kan der være i Horsens og omegn? :mrgreen:

 

Jeg ville gerne have sagt hej, men eftersom min hvalp har selv-morderiske tendenser turde jeg ikke komme så tæt på, at hun kunne blive trådt på at din yderst glade "hvalp" :lol: hun har lige et par kg eller 50 på min :mrgreen:

 

Var I til træning ude hos Sanne?

For hvis I var der kl 19.30, så var det helt sikkert os:mrgreen:

 

Hvem var I - I er i hvert fald ikke på vores hold, for vi var kun 2 idag: Martha og Wilma?

 

Ihhh du skulle da lige have sagt noget! :hmm:Stod I sammen med 2 små sorte hunde? For der husker jeg, at der var en lille bitte hvalp:lun:. Og hvis ja, så kan jeg godt se, at der er en kæmpe størrelses forskel på dem!

Link til indlæg
Del på andre sites

Var I til træning ude hos Sanne?

For hvis I var der kl 19.30, så var det helt sikkert os:mrgreen:

 

Hvem var I - I er i hvert fald ikke på vores hold, for vi var kun 2 idag: Martha og Wilma?

 

Ihhh du skulle da lige have sagt noget! :hmm:Stod I sammen med 2 små sorte hunde? For der husker jeg, at der var en lille bitte hvalp:lun:. Og hvis ja, så kan jeg godt se, at der er en kæmpe størrelses forskel på dem!

 

Jeps, vi stod og snakkede med AnneMette, som har Tyson og Emma... hende løber Karla AG med... Vi var på hvalpemotivation på holdet før jer, 18.15-19.15... så vi ses på onsdag :-D Jeg var hende i shorts og hestehale med den "lillebitte" rød/hvide hvalp (som jeg jo personligt synes er ret stor, med sine knap 4 kg :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps, vi stod og snakkede med AnneMette, som har Tyson og Emma... hende løber Karla AG med... Vi var på hvalpemotivation på holdet før jer, 18.15-19.15... så vi ses på onsdag :-D Jeg var hende i shorts og hestehale med den "lillebitte" rød/hvide hvalp (som jeg jo personligt synes er ret stor, med sine knap 4 kg :lol: )

 

Ahhhhhhhhh - øv det skulle jeg da lige have vist! Ikke at hundene behøves at hilse, for kan godt følge dig i, at Martha er noget større end Johna (thi hi - bare en anelse, Martha blev vejet i mandags til 55kg). Og selvom hun plejer at være god også til små hunde, så kan jeg jo ikke lige garantere, at hun lige svinger en pote:oops:.

Jeg holder øje med den lille spirevip på onsdag:-D (er ikke sikker på, at jeg ved hvordan du ser ud endnu:oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øøøøv altså !

 

Vi ville ellers også gerne. Normalt er Ninja en pivskid overfor større hunde, men Mastiffer må åbenbart gå under en helt anden dyrerace, for dem er hun ikke bange for :banan:

 

En mastiff er jo heller ikke stor hund - det er en gigant race:mrgreen: Så måske Ninja synes giganterne er ok:5up:. Voksne mastiffer er meget rolige af sind og på ingen måde voldsomme i deres bevægelser, så måske derfor er de acceptable for hende?

Men Martha er endnu en hvalp, og hører derfor ikke helt til i denne kategori endnu:oops:.

 

Måske vi en dag skulle fylde bilen op med nogle flere HF'er og deres hunde, og så lave tour de playdate på Sjælland, så hundene kan mødes:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

En mastiff er jo heller ikke stor hund - det er en gigant race:mrgreen: Så måske Ninja synes giganterne er ok:5up:. Voksne mastiffer er meget rolige af sind og på ingen måde voldsomme i deres bevægelser, så måske derfor er de acceptable for hende?

Men Martha er endnu en hvalp, og hører derfor ikke helt til i denne kategori endnu:oops:.

 

Måske vi en dag skulle fylde bilen op med nogle flere HF'er og deres hunde, og så lave tour de playdate på Sjælland, så hundene kan mødes:-D

 

Jooh .. Det kan da godt være :hmm:

 

Vi var i bernstorffsparken da to kæmpe engelske mastiff hanner kom i dundrende galop over mod hende og jeg tænkte bare "NU flyver hun da hen imellem mine ben", men nej hun stod bare iskold og ventede på at de nåede hen til hende for at mulekysse lidt med den ene :slem:

 

Ejerne kom i en hvid varevogn :shock: (der skal vel være plads til hundende:roll:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige præcis når du kan :kys: har ingen planer!!

 

Men hvis jeg kan få lov at ønske, så må det gerne være om eftermiddagen, så brandmanden kan hilse på jer :blink:

 

Du må gerne komme med ønsker! Hvis det skal være eftermiddag, er onsdag ikke så god, da vi skal til træning om aftenen - så bliver nok lidt presset med tiden, samt besværligt at træne en træt hund.

 

Uh uh eller hvad med fredag når Bjørn er stået op. Så giver vi aftensmad!! :mrgreen:

 

Jeg hører ham lige i morgen - kan ikke huske, om det var den fredag, han skulle til turnering. Men ellers så tænkte jeg torsdag - hvordan ville det være for jer? Bliver så kun mig og Martha dog.

Og når nu du skriver eftermiddag, hvad tid snakker vi så hos jer:-D?

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må gerne komme med ønsker! Hvis det skal være eftermiddag, er onsdag ikke så god, da vi skal til træning om aftenen - så bliver nok lidt presset med tiden, samt besværligt at træne en træt hund.

 

 

 

Jeg hører ham lige i morgen - kan ikke huske, om det var den fredag, han skulle til turnering. Men ellers så tænkte jeg torsdag - hvordan ville det være for jer? Bliver så kun mig og Martha dog.

Og når nu du skriver eftermiddag, hvad tid snakker vi så hos jer:-D?

 

 

 

Torsdag er også fin :5up: Jamen brandmanden vil gerne sove til kl 16, men i kan jo bare komme før, så kan de lige tumle af først og så kan Martha hjælpe med at vække brandmanden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jooh .. Det kan da godt være :hmm:

 

Vi var i bernstorffsparken da to kæmpe engelske mastiff hanner kom i dundrende galop over mod hende og jeg tænkte bare "NU flyver hun da hen imellem mine ben", men nej hun stod bare iskold og ventede på at de nåede hen til hende for at mulekysse lidt med den ene :slem:

 

Ejerne kom i en hvid varevogn :shock: (der skal vel være plads til hundende:roll:)

 

Jeps den med varevognen er et ret normalt syn, når man har flere matiff'er:-D. Hvis man kommer til udstilling omkring mastiff'erne, så er det før set, at nogen kommer med hestetrailer bagpå:-D.

 

Var den ene lys og den anden brindle?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...