Hop til indhold

Ny på forum og som hvalpeejer


Gæst Abbydoodle
 Share

Recommended Posts

Gæst Abbydoodle

Hej allesammen,

 

Ja, jeg er så ny herinde..:vinken:

 

For 3 uger siden fik jeg min første hvalp - Abby. Hun er nu 12 uger og er en blanding af lab/puddel. Og hun er min lille øjesten:hjerte:

 

Jeg har været inde i dette forum mange gange og få inspiration og hjælp til hvordan jeg kan gøre det bedst muligt for Abby, så mange tak til alle jer der lægger gode emner og gode svar op her. Det er virkelig værdsat!:klap:

 

Jeg har aldrig haft hvalp før, så hvis jeg siger eller gør noget der er uhensigtsmæssigt må i endelige råbe op! Alle gode og konstruktive råd modtages med kyshånd.

 

Jeg håber jeg med tiden kan bidrage med andet end spørgsmål:genert:

 

Mange hilsner fra Kristine

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej allesammen,

 

Ja, jeg er så ny herinde..:vinken:

 

For 3 uger siden fik jeg min første hvalp - Abby. Hun er nu 12 uger og er en blanding af lab/puddel. Og hun er min lille øjesten:hjerte:

 

Jeg har været inde i dette forum mange gange og få inspiration og hjælp til hvordan jeg kan gøre det bedst muligt for Abby, så mange tak til alle jer der lægger gode emner og gode svar op her. Det er virkelig værdsat!:klap:

 

Jeg har aldrig haft hvalp før, så hvis jeg siger eller gør noget der er uhensigtsmæssigt må i endelige råbe op! Alle gode og konstruktive råd modtages med kyshånd.

 

Jeg håber jeg med tiden kan bidrage med andet end spørgsmål:genert:

 

Mange hilsner fra Kristine

 

Velkommen til dig og Abby! :vinken::vuf:

 

Det lyder super fint at du suger en masse til dig, det skal nok give pote, og spørg endelig løs! :5up:

 

Hvis du er i tvivl om noget, så husk også at lytte til din egen mavefornemmelse.. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja for søren, doodle-billeder! :lun:

Enig og velkommen til... :vinken:

 

Og så vil jeg sige mit bedste råb som nybagt hvalpeejer selv, er slap af og nyd det. Jeg glemte det lige en overgang og var ved at dø af stress og udmattelse!! :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Abbydoodle

Ih tak for de varme velkomsthilsner:lol:

 

Og jeg viser gerne min yndlingsvuf frem - men hun er en lidt atypisk doodle som i kan se. Resten af kuldet har krøller over det hele, men der var ikke nok til at lille Abby også kunne få:megaked: Det er vel "risikoen" man løber ved blandingshunde. Men hun er smuk på sin helt egen facon:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Abbydoodle
Enig og velkommen til... :vinken:

 

Og så vil jeg sige mit bedste råb som nybagt hvalpeejer selv, er slap af og nyd det. Jeg glemte det lige en overgang og var ved at dø af stress og udmattelse!! :damn:

 

Tak:-) Det kan være svært at nyde det en gang imellem så det er godt lige at få en reminder. Synes det er sværest når hun får et af sine bideflip...men så bliver jeg helt varm om hjertet når der kommer så'n en lille pelsklump og vil putte. Dejlig hvalp du har - var lige inde og lure:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak:-) Det kan være svært at nyde det en gang imellem så det er godt lige at få en reminder. Synes det er sværest når hun får et af sine bideflip...men så bliver jeg helt varm om hjertet når der kommer så'n en lille pelsklump og vil putte. Dejlig hvalp du har - var lige inde og lure:-D

 

Åh kender det alt for godt... Bideflippene og så har Coda en tendens til at pive, tja hele tiden. Han piver når han er rigtig glad, når han føler sig overset, når han ikke er helt tilfreds, i længden kan det godt give en grå hår! :genert: Men som du selv siger, når han så kommer løbende ud fordi han har savnet en de 2 sekunder man har være på toilettet og vil kæle, så er det det hele værd! :blink:

 

Tak tak, han er også en guldklump men det syntes man vel altid ens egen hund er... :mrgreen:

Abby er da også en dejlig, fin lille en...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih tak for de varme velkomsthilsner:lol:

 

Og jeg viser gerne min yndlingsvuf frem - men hun er en lidt atypisk doodle som i kan se. Resten af kuldet har krøller over det hele, men der var ikke nok til at lille Abby også kunne få:megaked: Det er vel "risikoen" man løber ved blandingshunde. Men hun er smuk på sin helt egen facon:hjerte:

 

Nej, der er godt nok ikke så meget doodle over hende, men sød er hun. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...