Hop til indhold

Fynsk træningstræf - AUGUST


KarinaO
 Share

Recommended Posts

  • Svar 195
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

hmm hvis vi kun er coda, bagge og mig i morgen så får vi nok ikke trænet så meget :blink:

 

jeg kommer gerne til noget leg men skipper er jo nok for stor og voldsom til bagges hvalp...

 

Og alt efter hvor stor/lille Bagges hvalp er så ved jeg ikke om Coda også er for voldsom?? Han vejer lige nu 14 kg (hvis han ikke allerede har taget på!:hmm:) og er tja som en stor hvalp nu engang er i leg... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ville han sætte pris på, de fleste hunde han hilser på skal nemlig hurtigt videre så jeg tror han mangler lidt hundekontakt... :blink: Og hvalpetrænning starter først om et par uger, stakkels hvalp.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ville han sætte pris på, de fleste hunde han hilser på skal nemlig hurtigt videre så jeg tror han mangler lidt hundekontakt... :blink: Og hvalpetrænning starter først om et par uger, stakkels hvalp.

 

jeg går hjemme på barsel og har indhegnet have. så hvis du gider køre til odense for det er i velkomne en dag

Link til indlæg
Del på andre sites

hmm hvis vi kun er coda, bagge og mig i morgen så får vi nok ikke trænet så meget :blink:

 

jeg kommer gerne til noget leg men skipper er jo nok for stor og voldsom til bagges hvalp...

 

Altså jeg kan også i morgen, men nej, det ser ikke ud til at vi bliver flere end os.

Måske jeg kan lokke min mor og søster med.

 

Jeg kan også d. 13. men der er godt nok læææænge til.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg går hjemme på barsel og har indhegnet have. så hvis du gider køre til odense for det er i velkomne en dag

 

Uha gerne... Jeg er nemlig lidt bange for han vokser op som en usocial hund fordi jeg ikke har været god nok til at finde lege kammerater... :stupid: Og alle dem jeg kender der har hund er enten for store eller for små... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror både Skipper og Coda er for store til lille Tulle (3kg) selvom hun er rimelig sej og bestemt ikke en kylling, men vi vil stadig gerne med bare for at træne lidt hvis I har lyst, enten i morgen eller en anden dag :vedikke: Kan være jeg bare nøjes med at tage Molly med så..

Det var ikke meget... :lun: Ville gerne nusse med hende, tror måske bare Coda ville sluge hende! :genert: Ikke med vilje, men ja jeg tror ikke helt han ved hvor stor han er blevet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt i morgen - bare ikke kl. 18. Det er spisetid og lillefisen skal puttes kl. 19 af moar!.

 

Jeg er startet job igen mens drengene holder ferie - og synes det ville være bisset at være hjemme 2 timer for at køre igen. Jeg kan tidligst være et sted kl. 19.30 - men det er jo ret sent ift. kl. 18....:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal vi holde træf den 13? Der kan jeg nemlig også :blink:

 

Er også helt med på træf en hverdagsaften eller den kommende weekend, hvis nogen kan det?

 

Den 13. kan vi også... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

det kan vi også. vi får vist besøg af præsten i aften for at snakke om dåben så jeg må melde pas

 

Er det så kun Bagge og KarinaO der kommer eller kommer i heller ikke? Det er nemlig lidt langt at køre fra Svendborg med en hvalp, hvis det bare er for at gå tur alene... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis det bliver aflyst i aften så er i velkomne her i morgen hvis du har tid :-D

 

Jeg tør ikke tage chancen, så Coda og jeg bliver også hjemme idag. Det passer alligevel fint da ejendommægleren kommer kl seks. :genert:

 

Men vi vil da meger gerne kigge forbi i morgen. Jeg sender lige en PB...

Link til indlæg
Del på andre sites

eeej er du fra Svendborg? :shock: halo så bor vi jo i samme by! :mrgreen::lol:

 

Ja jeg bor op omkring Nyborgvej... :mrgreen: Hvor sjovt, nu hvor jeg kigger dine billeder ordenligt kan jeg da også se det er jo Svendborg!! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...