Hop til indhold

Fynsk træningstræf - AUGUST


KarinaO
 Share

Recommended Posts

Kaos vil ihvertfald meget gerne lege med skipper så han kan få en god oplevelse med en sort lab efter hans uheldige oplevelse..

 

Tror nu ikek han er mærket af det men ku være rart at få bekræftet :5up:

 

skipper har leget med 2 yngre hanner i denne uge uden nogle problemer så han vil også gerne lege med kaos :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 195
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

hehe ja han har muligvis ondt i kæberne og ørene i morgen :lol: men han hyggede sig gevaldigt :mrgreen:

 

Åh stakkels Skipper... :genert: Men du kan tro Coda er færdig nu, han sov hele vejen hjem, spiste aftensmad og er gået direkte i seng! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
så kan i gøre det d 14 :engel::mrgreen:

Jeg kan ikke d 13, men d 14 er der ikke noget i kalenderen:klap:

 

I næste uge arbejder jeg om aftenen, så da kan jeg ikke, men modsatte uger vil vi gerne, eller en weekend dag:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaaaltså, hallo fynboer!!!! D. 14. skal I da allesammen hen og se mig spille til Opera på Engen!!!! :banan: Det er drønhyggeligt, hvis vejret ellers er ok. Vil dog ikke anbefale at man ta'r hund med, der er en frygtelig masse mennesker, og det larmer ret meget. Jo, hvis man sidder helt i udkanten måske.

 

Holder lidt øje med tråden, men umiddelbart ser både 13. og 14. dumme ud for mig... :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var ikke meget... :lun: Ville gerne nusse med hende, tror måske bare Coda ville sluge hende! :genert: Ikke med vilje, men ja jeg tror ikke helt han ved hvor stor han er blevet...

 

Så sluger han nok Hector på søndag.. :madtid:

Han vejer kun 2,8 kg.. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal passe Duffy den 14.

Jeg kan nok godt tage både hende og Gracie med, men gkunne forestille mig at Findus hellere selv vil træne med hende den 13, hvis hun kan der.

 

Jeps vil helst den 13, men ja ellers kommer hun bare på slæb med Karina og Gracie den 14 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan det virkelig passe at ingen har oprettet en ny tråd ang. træning i aug?:hmm:

 

Kom friskt alle jer fynboer der er træningsstræbere, eller bare vil have det til at se sådan ud.:vuf:

 

Vi skal have fundet nogle datoer.

Undertegnede har 3 ugers ferie fra i morgen, og har ikke råd til at tage nogen som helst steder hen, så jeg har masser af tid til at træne hund og spise kage.:mums::banan:

 

Det lyder spændende og hyggeligt.. :-D

Hvor plejer I at mødes?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så sluger han nok Hector på søndag.. :madtid:

Han vejer kun 2,8 kg.. ;-)

 

Uh det var ikke meget! :genert: Vi må se hvordan det går, aå længe Coda ikke sætter sig på ham så tror jeg det går. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er godt nok ikke ret gode til at fastlægge en endelig dato.:vedikke:

 

Så i går meldte jeg mig til noget Fiduskonkurrance i DcH, som foregår på næste lørdag, altså den 13.

Søndag skal jeg som sagt passe Duffy, men hende kan jeg godt have med, hvis jeg kan få nogen til at holde hende, når jeg selv træner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Vi er godt nok ikke ret gode til at fastlægge en endelig dato.:vedikke:

 

Så i går meldte jeg mig til noget Fiduskonkurrance i DcH, som foregår på næste lørdag, altså den 13.

Søndag skal jeg som sagt passe Duffy, men hende kan jeg godt have med, hvis jeg kan få nogen til at holde hende, når jeg selv træner.

 

:genert: Jeg melder mig gerne frivilligt, hvis jeg kan mobilisere kræfter og tid, det er jo ikke lysten der fejler noget:engel:.... men det der svaghed! :slem:

 

Men hvem siger også, at Doffy kan lide den :slem: snuser! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...