Hop til indhold

Fynsk træningstræf - AUGUST


KarinaO
 Share

Recommended Posts

Lise det er omme på den anden side af hvor jeg smed jer af sidst, mon ikke Tonks ved hvor..

 

Jeg kan lige sende mit nr til dig hvis nu I ikke kan finde mig :genert: 10 i 6 omme bagved ses vi :vinken:

 

posthuset det er omme bagved ved svendborg toget ik? :hmm: og jernbanemuseet?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 195
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Altså så vidt jeg kan tælle er vi 5;

 

Findus

Golden

KarinaO

Bagge

Coda

 

Og så syntes jeg at ku' læse LiseLyholm&Ronja ikke var sikker.

 

Mangler jeg nogen? :genert:

 

:banan: tror rent faktisk på totalt succes i aften :hjerte:

 

Findus har Duffy med og Lise har Ronja og Bagge Molly som alle er små hunde.

 

Golden har en ældre golden.

 

Karina har Gracie og Coda har Coda som Izzie kender :klap:

 

 

Det kan KUN blir godt :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan: tror rent faktisk på totalt succes i aften :hjerte:

 

Findus har Duffy med og Lise har Ronja og Bagge Molly som alle er små hunde.

 

Golden har en ældre golden.

 

Karina har Gracie og Coda har Coda som Izzie kender :klap:

 

 

Det kan KUN blir godt :hjerte:

 

jeg tror nu Golden har Kalle med, og han er 1½ :blink: men en vældig sød og rolig hund :lun:

 

ih jeg ville gerne have været med :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe hun har også en ældre golden derhjemme. Jeg aner heller ikke hvem hun tager med, men jeg har kun mødt dejlige Kalle :lun:

 

Golden har Kalle, og hans forældre Bosse og Luna, men jeg tror det er Kalle hun tager med, for at give ham nogle oplevelser uden sine forældre.

 

Kalle er i øvrigt kuldbror til min mors dejlige Baloo. Jeg har også spurgt hende (altså min mor) om hun kommer, men hun skal på gåtur med en veninde og begge deres hunde i dag, så jeg ved ikke om hun kommer. Baloo er træt i dagevis efter sådan en gåtur.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Coda ser også frem til at få lov til at lege med nogen søde hunde! :blink: I skal bare ikke tage jer af ham hvis han gør, han tror stadig det er sådan man får opmærksomhed, fra mennesker såvel som hunde... :stupid::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Coda ser også frem til at få lov til at lege med nogen søde hunde! :blink: I skal bare ikke tage jer af ham hvis han gør, han tror stadig det er sådan man får opmærksomhed, fra mennesker såvel som hunde... :stupid::genert:

 

Så kan Duffy og Coda gø af hinanden :lol: Duffy spiller stadig hvalpepasset og begynder at gø hvis hun vil lege og den anden hund ikke lige gider...

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: haha jeg forudser at Izzie ignorere Duffy og Coda :mrgreen:

 

Hi hi, det gør jeg også... Men er glad for at Coda i det mindte får en legekammerat! :genert: Har lidt ondt af ham engag i mellem, han vil jo så gerne, han er lidt en damphvalp... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi hi, det gør jeg også... Men er glad for at Coda i det mindte får en legekammerat! :genert: Har lidt ondt af ham engag i mellem, han vil jo så gerne, han er lidt en damphvalp... :hmm:

 

Kan jeg godt forstå :ae: det er ikke nemt at være hyperhvalp når andre ikke gider lege :fornaermet: tror nu egentlig han er meget normal..sådan hvalpe mæssigt :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan tidligst være et sted kl. 19.30 - men det er jo ret sent ift. kl. 18....:cry:

 

Gentager lige mig selv :cool:

 

Ved ikke om i er færdige/taget hjem på det tidspunkt?. (og jeg er IKKE sikker på hvor det er i mødes ved Uni men jeg tror jeg har ca. 20 min. kørsel - så det er nærmere 19.45 jeg kan være fremme)

 

- og ellers sidder vi bare over denne gang og ønsker jer et skønt træf :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gentager lige mig selv :cool:

 

Ved ikke om i er færdige/taget hjem på det tidspunkt?. (og jeg er IKKE sikker på hvor det er i mødes ved Uni men jeg tror jeg har ca. 20 min. kørsel - så det er nærmere 19.45 jeg kan være fremme)

 

- og ellers sidder vi bare over denne gang og ønsker jer et skønt træf :-)

 

Sorry, jeg havde slet ikke set din besked! Uh, tør ikke garantere om vi er der kl 20, vi plejer at træne i et par timer, ved ikke hvor længe de andre har mulighed for at blive :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan vi ikke vente med leg, til tilsidst? :genert:

 

Jo, og ellers kan vi vel også have en pause/frikvarter, hvor hundene lige kan lege lidt? Duffy har i hvert fald svært ved at koncentrere sig om at træne i lang tid og det vil være fint hvis hun også kunne lege lidt, før hun er kørt helt træt, hvis der er mulighed for det altså...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gentager lige mig selv :cool:

 

Ved ikke om i er færdige/taget hjem på det tidspunkt?. (og jeg er IKKE sikker på hvor det er i mødes ved Uni men jeg tror jeg har ca. 20 min. kørsel - så det er nærmere 19.45 jeg kan være fremme)

 

- og ellers sidder vi bare over denne gang og ønsker jer et skønt træf :-)

 

Hvis vi starter omkring kl 18.30 og træner et par timer, når den nok at blive 20.30 inden vi er færdige. kommer du 19.45, kan du jo være med til leg til sidst, og jeg kan forstå på dig det er det du er mest interesseret i?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for i aften, det var super hyggeligt :mrgreen: Vi er også trætte herhjemme efter sådan et tre timers træf -det må vi snart gøre igen :blink:

 

Og tak for kage :5up:

 

Alletiders at du havde taget dækner med Lise, blev meget klogere på, hvilket et jeg skal vælge :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...