Hop til indhold

Kanotur


noerby
 Share

Recommended Posts

Lige et par billeder fra kanoturen, og vi væltede ikke :banan: Cooper sprang i 2 gange fordi han ville over i den anden kano til Simba (anden labrador), men det var det. Så meget bedre end forventet :klap:

 

(Ikke så god en vinkel, men jeg har altså bikini indenunden :oops:)

 

P5060844.jpg

P5060849.jpg

P5060848.jpg

P5060852.jpg

P5060856.jpg

P5060857.jpg

 

På Teltpladsen synes Cooper det var skønt at være på land igen:

P5060859.jpg:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, det var en rigtig hyggelig tur :-D

 

Vi sejlede fra Gl. Rye og til Alling Vest, lige på den anden side af Ry, så lidt at Tour de Fis ruten :mrgreen: Jeg arbejder i området og der er så smukt og det var ret fedt at se det fra en kano, der er virkelig smuk natur :-D

 

Ja Cooper manglede sin redningsvest, og har sagt til kæresten han skal have en hvis vi skal gøre dette oftere, men han synes det var ret overkill, meeen tror han er kommet på andre tanker efter Cooper springen overbord 2 gange :lol: Han har vist mere brug for en redningsvest end os, sandsynligheden er vist større med en tossede hund...

 

Smilla: Cooper holdte også koncert for os det første lange stykke tid og også efter pauser, fordi det var dybt uretfærdigt han ikke måtte vær ei samme kano som Simba sin bedste ven :fornaermet: Vi grinte sådan af ham, fordi det var lidt ligesom et utilfreds barn " jeg vil jeg vil jeg viiiiill" Mange af de folk vi passerede så ikke Sima, fordi han lå så fint og halvsov det meste af turen, men ale så Cooper fordi han hang med hovedet over bord eller snag hylede eller prøvede med en pote i vandet eller sad med næsen i vejret eller ja bare hang med hovedet til siderne i cool afslappet stil, man kunne ikke undgå at se ham :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...