Hop til indhold

Dexter trænes i "alene hjemme"


Shii
 Share

Recommended Posts

Jeg skulle i Ikea idag, og derfor var Olivier alene med Dexter... Olivier beslutter at han vil lade Dexter være alene i stueetagen (køkkenet), og går op på anden salen og sidder i en halv time... Går ned og tjekke til Dexter, som har været helt stille og går så op igen...

 

Jeg kommer hjem efter to timer, Dexter har opført sig eksemplarisk!

Eneste jeg kunne se af "ballade" var at han havde hevet emballagen fra kødet igår op af skraldespanden, men "oh well", det måtte vi jo huske til en anden gang..

 

Så skulle jeg så igang med aftensmaden og gør opdagelsen; Emballagen var ikke fra kødet igår men idag! Måske derfor Dexter har synes det var HELT fint at være alene hjemme :lol::lol::klap: 500 gram hakket oksekød... yummie! Han var godt nok også rimelig træt da jeg kom hjem, men klart han havde brug for en morfar efter sådan en omgang aftensmad :klap::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe ja man skal huske at fjerne maden:mrgreen::engel:

 

Men han har da hygget sig:lol:

 

Jeg lavede også bare en :stupid: Men det er altså ikke mig der har taget kød op til morgen, vi havde glemt det igår, jeg plejer altid at sætte det i køleskabet, eller hvis det skal defrost hurtigt så ind i ovnen (slukket, men i sikkerhed!). Men Olivier er jo førstegangs hunde-ejer, og Dexter har aldrig kunne tage fra bordet (Plus når vi er der hopper han jo ned så snart vi beder ham fjerne poterne fra kanten :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Har prøvet det samme med min aussie.......havde formet bøffer og ville lige give min datter en besked, men da jeg kommer tilbage 2 min senere er bøfferne væk og min aussie mæt:stupid:.

Havde fuldstændig glemt at min aussie ikke vidste at ting på bordet skal man holde sig fra;-)(min berner tager det ikke).

Så har jeg lært det:rolleyes:.

V.H. sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Dexter har da helt klart syntes at det var den bedste alene hjemme træning... Ever... :klap: Ja ja aktivering med at få pakket 500 g kød ud er da en fed idé... :mrgreen:

 

Gennemgår også hjemmet for lign. faldgruber inden jeg går ud af huset... Vi har prøvet det med saltkiks en næsten ny pakke, da Simba pludselig kunne springe fra sofa til sofabord... Skulle bare ud med skraldet.. Nu er det så altid ryddet for sjove sager... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap:Hahahaha.... han kommer da til at elske sit alene hjemme-træning på den måde :blink:

 

Her hjemme har vi lært at når Maya lister forbi os også bliver meget stille er det fordi hun laver ballade:hjerte:

 

Men ja før jeg går nogen steder bliver alt fjerne (især efter hun vælgte at spise mine helt-nye-ægte-læder-sko:damn: og endda vist dem stolt frem da jeg kom hjem: se mor hvor dygtig jeg bare har været:stupid:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...