Hop til indhold

Rottweiler kommet på ny liste, bliver måske forbudt


Lonny
 Share

Recommended Posts

På kun to uger har tre rottweilere i Aalborg Øst angrebet og skambidt andre hunde, der efterfølgende er blevet aflivet. Samtidig er rottweileren røget på en liste, der kan betyde at den bliver forbudt i Danmark.

 

TV2/NORD

 

Hvad er det for en liste rottweileren er kommet på?

 

Har den ikke hele tiden været på observationslisten, så det kan jo ikke være den, men hvilken er det så?

Link til indlæg
Del på andre sites

lavere. eller. håber ikke jeg fornærmer nogen nordjyder, men efter 10 dage i sommerhus i tv2nord-området, var jeg gang på gang decideret chokeret over den generelle ... amatøragtighed :genert:

 

Det kan da umuligt blive værre end EB, det er ganske enkelt en umulighed :blink:

 

Har mødt Rottweiler som skulle aflives, men også dem, som var en ren kælepot. Alt case by case efter min mening

 

Helt enig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan være at journalisten tror at den liste i et eller andet boligområde med 59 forbudte racer er udgangspunkt for revidering af hundeloven?

 

Er pudsigt som man i dag selv skal undersøge fakta i diverse artikler fordi forfatterne "glemmer" de væsentlige detaljer. Indfør nu et obligatorisk hundekørekort og lad os få alle racer tilbage!

Link til indlæg
Del på andre sites

lavere. eller. håber ikke jeg fornærmer nogen nordjyder, men efter 10 dage i sommerhus i tv2nord-området, var jeg gang på gang decideret chokeret over den generelle ... amatøragtighed :genert:

 

:lol:

 

Vi var jo også i sommerhus i Nordjylland. Og jeg havde det møgsjovt med at se de der lokale nyheder. Lorry er... ikke så godt. Men deres pendant :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan være at journalisten tror at den liste i et eller andet boligområde med 59 forbudte racer er udgangspunkt for revidering af hundeloven?

 

Er pudsigt som man i dag selv skal undersøge fakta i diverse artikler fordi forfatterne "glemmer" de væsentlige detaljer. Indfør nu et obligatorisk hundekørekort og lad os få alle racer tilbage!

 

Ja, det er én af de mange ting jeg har lært af alt det her med hundeloven, nemlig at man overhovedet ikke kan stole på hvad der står i medierne, man er selv nødt til at tjekke om fakta nu også er korrekte...

 

Så én god ting er der da kommet ud af denne hundelov, jeg er blevet noget mindre naiv :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Begynder at hade lister. :evil:

 

Men rottweilere er da også vildt farlige - dem vi møder er typisk som den vi hilste på den anden dag, den gik helt hen til Ozzie og så stod den der bare og så ud som om den var kongen af Danmark og snuuuuuuste og peb efter Ozzie når hun gik væk - faaaaaaarlig hund. :shock:

 

 

 

 

 

 

 

ironi kan forekomme :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stefano

YAY så kan min mormor lære det.. Hun har haft 8 rottweilere i sit liv (alle over 9), det gir mange år med rottweiler.. Ikke en eneste af dem var aggrasiv, dog var den ene trænet max til vagt, så man skulle lige hilses an af mormor/morfar før man fik lov til at komme ind af havelågen.. :???: Faaarlig verden, forbyd forbyd forbyd i R scare! :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tv2Nord har helt sikkert ikke styr på listerne.

Deres journalistiske niveau er ... virkelig ikke ret højt. Men de er gode til at lave de der programmer, hvor man besøger et "spændende hjem" eller laver mad over grill på en campingplads i sommerlandet.

 

ja, jeg lærte virkelig meget om keramik og kolonihaver imens jeg var i sommerhus :lol: jeg elsker lidt deres ... tilbagelænede, nordjyske interviewstil :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...