Hop til indhold

Bedste vind og vandtætte dækken?


Bagge
 Share

Recommended Posts

  • Svar 367
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lise havde så styr

på alt det der hurtta-dyr

 

Men så fik Dinah og Findus

fat i den der Mypets-mus

 

Og ganske vist havde vi ret

så nu må Lise under et bræt

 

Vi gir hende nogle muhahahaaa

indtil hun gir op og siger: "a-haaaa"

 

:banan::banan::banan::banan:

 

Haha fin sejrssang!

Der er simpelthen intet bedre end at få ret :mrgreen: (kender du den følelse, Lise :slem:)

Sejren er vor, sejren er vor :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lise, jeg synes du er blevet så stille, nu er du ikke blevet bange over Dinahs og min hoveren og sejrsdans vel? :blink:

 

Uh, er i dilemma med mig selv.. Skal jeg bestille den fine røde til 639 :skraek: eller skal jeg gå på kompromis og spare lidt penge og bestille den grønne til 499... Hmm...

Link til indlæg
Del på andre sites

Lise, jeg synes du er blevet så stille, nu er du ikke blevet bange over Dinahs og min hoveren og sejrsdans vel? :blink:

 

Uh, er i dilemma med mig selv.. Skal jeg bestille den fine røde til 639 :skraek: eller skal jeg gå på kompromis og spare lidt penge og bestille den grønne til 499... Hmm...

 

Åhhh jeg har også kigget rundt omkring, både på den du snakker om, vintedækken, regndækken OG windstopperen med lange ben :engel: Kan virkelig heller ikke beslutte mig for om man skal vælge et på tilbud eller et i en flot farve, for sjovt nok er det næsten kun de grønne der er på tilbud..

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhh jeg har også kigget rundt omkring, både på den du snakker om, vintedækken, regndækken OG windstopperen med lange ben :engel: Kan virkelig heller ikke beslutte mig for om man skal vælge et på tilbud eller et i en flot farve, for sjovt nok er det næsten kun de grønne der er på tilbud..

 

Ja og så den i orange, men ved ikke lige hvad jeg skal mene om den farve.. Nej det er ikke nemt at beslutte sig, hvis de nu lige var lidt billigere, så ville det ikke være så svært, og så ville jeg sikkert også købe et par stykker :-D

 

Måske alle vi HF'ere skulle kontakte en webshop og høre om de ikke kan give lidt rabat hvis vi køber deres hurtta hos dem :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja og så den i orange, men ved ikke lige hvad jeg skal mene om den farve.. Nej det er ikke nemt at beslutte sig, hvis de nu lige var lidt billigere, så ville det ikke være så svært, og så ville jeg sikkert også købe et par stykker :-D

 

Måske alle vi HF'ere skulle kontakte en webshop og høre om de ikke kan give lidt rabat hvis vi køber deres hurtta hos dem :engel:

 

Hvis du får lavet medlemskort til mypets.dk (det er gratis) opsparer man 10% ved hvert køb :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja og så den i orange, men ved ikke lige hvad jeg skal mene om den farve.. Nej det er ikke nemt at beslutte sig, hvis de nu lige var lidt billigere, så ville det ikke være så svært, og så ville jeg sikkert også købe et par stykker :-D

 

Måske alle vi HF'ere skulle kontakte en webshop og høre om de ikke kan give lidt rabat hvis vi køber deres hurtta hos dem :engel:

 

Jaaa god idé :mrgreen: Ellers prøv at hør dalum dyrehandel hvad de skal ha for den, tænker de er ret meget billigere på de andre hurtta dækkener så måske også på det :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaa god idé :mrgreen: Ellers prøv at hør dalum dyrehandel hvad de skal ha for den, tænker de er ret meget billigere på de andre hurtta dækkener så måske også på det :vedikke:

 

Hehe ja, hvis de ellers gider at svare på min mail :fornaermet: Har skrevet til dem, om de får windstopperen med korte ben hjem, men de har ikke svaret endnu.. Og ved ikke helt om jeg tør stole på, at de bestiller det hjem de siger, efter din oplevelse...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe ja, hvis de ellers gider at svare på min mail :fornaermet: Har skrevet til dem, om de får windstopperen med korte ben hjem, men de har ikke svaret endnu.. Og ved ikke helt om jeg tør stole på, at de bestiller det hjem de siger, efter din oplevelse...

 

Nej, jeg ville egentlig ikke købe der, men nu de er så billige :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit svar ser således ud:

Hejsa Louise,

 

Jeg har ikke taget dem uden bagben ind i mit program, men henter dem til tider hjem ved efterspørgsel - og det kan vi godt finde ud af.

 

Så hvis du kan oplyse farve/ og størrelse du skal bruge, så skal jeg sørge for at ligge det ind så du kan bestille den

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

:klap::klap::klap:

og mit lyder sådan her:

 

 

I modellen med 2 forben og ingen bagben er det kun ryglængden der er afgørende for den størrelse man skal bruge. Og ja - her er så tale om de 2 tal C";) - det sidste tal er jo afgørende for bagbens-længden.

 

Jeg har ikke taget denne model i program, men har til tiden hentet den hjem ved efterspørgsel, så det kan godt lade sig gøre.

 

Så skulle I være interesseret i modellen skal jeg bare have oplyst hvilken farve og have et mål på ryggen af hunden, så vender jeg tilbage med pris og et link til hvordan i bestiller den på hjemmesiden.

 

 

Med venlig hilsen

 

Heidi Carlslund-Nielsen

 

Jeg forstår det slet ikke :genert:

 

Må lige kigge på hvor lange ben der er i en XX1'er næste gang jeg besøger hende :engel:

 

Og så er jeg forresten rimelig meget sådan her: :oops::oops::oops::oops::oops::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår det slet ikke :genert:

 

Må lige kigge på hvor lange ben der er i en XX1'er næste gang jeg besøger hende :engel:

 

Og så er jeg forresten rimelig meget sådan her: :oops::oops::oops::oops::oops::oops:

 

Haha, selv den bedste kan jo tage fejl :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lise, jeg synes du er blevet så stille, nu er du ikke blevet bange over Dinahs og min hoveren og sejrsdans vel? :blink:

 

Uh, er i dilemma med mig selv.. Skal jeg bestille den fine røde til 639 :skraek: eller skal jeg gå på kompromis og spare lidt penge og bestille den grønne til 499... Hmm...

 

Altså jeg har købt den grønne, for at se om den overhovedet passer en af hundene. og da der er gratis levering vil jeg vente med at bestille den røde. Der er jo kun 140 kr forskel, så hvis farven tæller meget, så ville jeg købe den røde. Jeg vil gerne have to forskellige farver:genert:

 

Jeg forstår det slet ikke :genert:

 

Må lige kigge på hvor lange ben der er i en XX1'er næste gang jeg besøger hende :engel:

 

Og så er jeg forresten rimelig meget sådan her: :oops::oops::oops::oops::oops::oops:

 

:yeah::yeah::yeah:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op I skriver meget.:lol: Vil bare lige skrive til sagapigen at der mig bekendt desværre ikke findes noget forhandlere af hurtta dækkener i nærheden af Århus. Og mht størrelser. Det er rigtig svært.

 

Smilla har:

 

obtract/ skrylle: str 37

hurtta vinterjakke: 36

hurtta fleece overall (4 ben): str 303 (og den kender jeg også en lille sheltie der bruger i den str)

Hurtta windbreaker med forben: str 42

 

Og Smilla er 32 cm høj. 39 cm i ryggen og vejer 8 kg.

 

Vi har windbreakeren i orange (viiiildt flot farve til en brun/ hvid hund). Vi var så heldige at finde den til 300 kr på et stævne. Jeg vil så sige, (og give Tonks ret i :blink:) at hun er IKKE vild med at bevæge sig i den. Den er sådan ret kraftig i softshellen (noget tykkere end skrylle), men dog elastisk. Men jeg håber hun vænner sig til den. Ellers er den ok i bilen/ buret og sådan..:vedikke:

 

Vores brystsele fra hurtta er rigtig god til at have indenunder dækkener, for der er stroppen på selen man sætter snoren i så lang, at den kan stikke op over halskraven på dækkenet. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op I skriver meget.:lol: Vil bare lige skrive til sagapigen at der mig bekendt desværre ikke findes noget forhandlere af hurtta dækkener i nærheden af Århus. Og mht størrelser. Det er rigtig svært.

 

Smilla har:

 

obtract/ skrylle: str 37

hurtta vinterjakke: 36

hurtta fleece overall (4 ben): str 303 (og den kender jeg også en lille sheltie der bruger i den str)

Hurtta windbreaker med forben: str 42

 

Og Smilla er 32 cm høj. 39 cm i ryggen og vejer 8 kg.

 

Vi har windbreakeren i orange (viiiildt flot farve til en brun/ hvid hund). Vi var så heldige at finde den til 300 kr på et stævne. Jeg vil så sige, (og give Tonks ret i :blink:) at hun er IKKE vild med at bevæge sig i den. Den er sådan ret kraftig i softshellen (noget tykkere end skrylle), men dog elastisk. Men jeg håber hun vænner sig til den. Ellers er den ok i bilen/ buret og sådan..:vedikke:

 

Vores brystsele fra hurtta er rigtig god til at have indenunder dækkener, for der er stroppen på selen man sætter snoren i så lang, at den kan stikke op over halskraven på dækkenet. :5up:

 

Det er også det, som jeg tænker. Cocos k9-sele er nok for langt nede på ryggen, hvorimod Rositas selevest fra Puppia har en længere strop til d-ringen samt at den sidder længere oppe i nakken. Så Coco skal nok ha en puppia også. Jeg kan se på dette billede at det nok sagtens kan lade sig gøre:5up: jeg får hurttaen idag og så må jeg prøve mig frem:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også det, som jeg tænker. Cocos k9-sele er nok for langt nede på ryggen, hvorimod Rositas selevest fra Puppia har en længere strop til d-ringen samt at den sidder længere oppe i nakken. Så Coco skal nok ha en puppia også. Jeg kan se på dette billede at det nok sagtens kan lade sig gøre:5up: jeg får hurttaen idag og så må jeg prøve mig frem:5up:

 

Det tror jeg du har helt ret i. :-D

 

Ellers er den her perfekt under. Også fra hurtta (det har vist for længe siden udviklet sig til en reklametråd alligevel):lol:Hurtta Lifeguard Seler

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op I skriver meget.:lol: Vil bare lige skrive til sagapigen at der mig bekendt desværre ikke findes noget forhandlere af hurtta dækkener i nærheden af Århus. Og mht størrelser. Det er rigtig svært.

 

Smilla har:

 

obtract/ skrylle: str 37

hurtta vinterjakke: 36

hurtta fleece overall (4 ben): str 303 (og den kender jeg også en lille sheltie der bruger i den str)

Hurtta windbreaker med forben: str 42

 

Og Smilla er 32 cm høj. 39 cm i ryggen og vejer 8 kg.

 

Vi har windbreakeren i orange (viiiildt flot farve til en brun/ hvid hund). Vi var så heldige at finde den til 300 kr på et stævne. Jeg vil så sige, (og give Tonks ret i :blink:) at hun er IKKE vild med at bevæge sig i den. Den er sådan ret kraftig i softshellen (noget tykkere end skrylle), men dog elastisk. Men jeg håber hun vænner sig til den. Ellers er den ok i bilen/ buret og sådan..:vedikke:

 

Vores brystsele fra hurtta er rigtig god til at have indenunder dækkener, for der er stroppen på selen man sætter snoren i så lang, at den kan stikke op over halskraven på dækkenet. :5up:

 

Og forvirringen er total:lol:

 

Jeg må vist hellere få fat i en forhandler så de kan vejlede mig og sende i forskellige størrelser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...