Hop til indhold

Bedste vind og vandtætte dækken?


Bagge
 Share

Recommended Posts

altså LISE:evil::evil::evil: Jeg vil dælme håbe for dig, at der kan være sele under og at den er som en drøm:fyfy:

 

Åh gud! Hvad har jeg gjort? :genert: De der smileys er lidt skræmmende :genert:

 

Ellers så ring til hende og snak med hende om hvad der vil være bedst for chierne :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 367
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har kigget lidt på Hurtta's overalls og er i tvivl om størelserne. Min hund har en ryglængde på 39-40 cm. Skal jeg vælge størrelse 381 eller 451/452, jeg er bange for at 381 bliver for kort, men at han kan svømme i 451/452. Jer der har erfaring med hurtta, hvordan er størrelserne? Det er til en Löwchen på knap 8 kg, ca. 32 cm i højden og omkring 39 cm i ryggen. Han bruger skrylle størrelse 3 (40 cm) som sidder rigtig godt, rigeligt lang i ryggen og dækker godt ned over lårene. Hvilken størrelse tror i vil passe i hurtta overall eller vindstopper?

 

Hvordan er bevægelses friheden i forbenene?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kigget lidt på Hurtta's overalls og er i tvivl om størelserne. Min hund har en ryglængde på 39-40 cm. Skal jeg vælge størrelse 381 eller 451/452, jeg er bange for at 381 bliver for kort, men at han kan svømme i 451/452. Jer der har erfaring med hurtta, hvordan er størrelserne? Det er til en Löwchen på knap 8 kg, ca. 32 cm i højden og omkring 39 cm i ryggen. Han bruger skrylle størrelse 3 (40 cm) som sidder rigtig godt, rigeligt lang i ryggen og dækker godt ned over lårene. Hvilken størrelse tror i vil passe i hurtta overall eller vindstopper?

 

Hvordan er bevægelses friheden i forbenene?

 

38X vil passe bedst tror jeg! :5up: 38 er tallet for ryglængden det tal der kommer efter (1,2 eller 3) er benlængden, hvor 1 er kortest og 3 er fuld længde :-D så det kommer an på hvilken benlængde du vil have :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

38X vil passe bedst tror jeg! :5up: 38 er tallet for ryglængden det tal der kommer efter (1,2 eller 3) er benlængden, hvor 1 er kortest og 3 er fuld længde :-D så det kommer an på hvilken benlængde du vil have :-D

 

Okay, du tror ikke 38x bliver for kort? Jeg vidste godt det med benlængderne, men jeg har indtil videre kun set 38x med benlængde 1, så troede ikke den fandtes med længere ben (benlængden er vist 11cm hvor 451 er 8cm).

 

Hvordan med bevægelses friheden foran? Kan hunden bevæge forbenene frit?

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, du tror ikke 38x bliver for kort? Jeg vidste godt det med benlængderne, men jeg har indtil videre kun set 38x med benlængde 1, så troede ikke den fandtes med længere ben (benlængden er vist 11cm hvor 451 er 8cm).

 

Hvordan med bevægelses friheden foran? Kan hunden bevæge forbenene frit?

 

Min hund bruger str 36 i Hurtta dæknerne, str 37 i Obtrack (som jeg synes er meget korte i størrelserne!) og 35X i Hurtta overalls :-D

Så er ret sikker på at 38X vil passe din hund, ellers kan du bestille på nettet og sende frem og tilbage hvis størrelsen ikke passer :5up: Mypets.dk er super proffe mht Hurtta og kan helt sikkert rådgive dig til den rigtige størrelse hvis du er i tvivl :-D

 

Ved ikke om 38X kun findes i en benlængde størrelse, det kan du evt også forhøre dig om hos Mypets :-D

 

EDIT: Glemte det med bevægelses frihed. Den synes jeg er rigtig god :5up: Min Gårdhund bevæger sig faktisk bedre og mere frit i sin overall end med dækken :mrgreen: Generelt synes jeg at Hurttas dækkener er syet for den bedste pasform og bevægelsesfrihed :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

EDIT: Glemte det med bevægelses frihed. Den synes jeg er rigtig god :5up: Min Gårdhund bevæger sig faktisk bedre og mere frit i sin overall end med dækken :mrgreen: Generelt synes jeg at Hurttas dækkener er syet for den bedste pasform og bevægelsesfrihed :5up:

 

Lise, jeg er lidt i tvivl. Hvad synes du om Hurtta dækkenerne :drille::drille::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil lige anbefale du måler ryglængde før de bestiller :engel: Så kan du altid tjekke op om en str mindre passer bedre :engel:

 

Og så vil jeg anbefale Mypets.dk til alle der vil købe Hurtta :engel:

 

Har lige målt hende til 32 over ryggen, tror du så ikke str. 33 passer godt? Bestiller først i næste måned, når der er penge på kontoen igen :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kigget lidt på Hurtta's overalls og er i tvivl om størelserne. Min hund har en ryglængde på 39-40 cm. Skal jeg vælge størrelse 381 eller 451/452, jeg er bange for at 381 bliver for kort, men at han kan svømme i 451/452. Jer der har erfaring med hurtta, hvordan er størrelserne? Det er til en Löwchen på knap 8 kg, ca. 32 cm i højden og omkring 39 cm i ryggen. Han bruger skrylle størrelse 3 (40 cm) som sidder rigtig godt, rigeligt lang i ryggen og dækker godt ned over lårene. Hvilken størrelse tror i vil passe i hurtta overall eller vindstopper?

 

Hvordan er bevægelses friheden i forbenene?

 

Synes du skal vedhæfte nogle billeder af din Löwchen :cool:

 

Det er vist Lise som er eksperten her, og hun har lært mig at windstopperen dækker bedre foran, hvorimod vinterdækkenet dækker lårene rigtig godt... Er din løve løveklippet, for så er det måske værd at have med i overvejelserne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes du skal vedhæfte nogle billeder af din Löwchen :cool:

 

Det er vist Lise som er eksperten her, og hun har lært mig at windstopperen dækker bedre foran, hvorimod vinterdækkenet dækker lårene rigtig godt... Er din løve løveklippet, for så er det måske værd at have med i overvejelserne :-D

 

Min løve er ikke løveklippet længere. Hans pels suger som en svamp, så det er primært for at undgå at han bliver våd og kold. I forvejen har han skrylle og billebjerg dækkenerne og en fleece overall fra http://www.ninna.cybersite.se/

 

Min lille løve er oppe fra Janni, det er Anton (Antoine) fra Romantic kuldet.

08-04-2011021-1.jpg

IMG_0121-1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min løve er ikke løveklippet længere. Hans pels suger som en svamp, så det er primært for at undgå at han bliver våd og kold. I forvejen har han skrylle og billebjerg dækkenerne og en fleece overall fra http://www.ninna.cybersite.se/

 

Min lille løve er oppe fra Janni, det er Anton (Antoine) fra Romantic kuldet.

08-04-2011021-1.jpg

IMG_0121-1.jpg

 

Hvor er han sød :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...