Hop til indhold

Tapatalk- smartphone application


Gæst Luke og Jack
 Share

Recommended Posts

Gæst Luke og Jack

Jeg har et stort ønske om at HF bliver opdateret med Tapatalk. :klap:

Se her: tapatalk.com (øv kan ikke sætte links ind endnu).

Det er en application til iPhone og Android-telefoner. Det gør det meget nemmere at læse og skrive på forummet end hvis man skal bruge den alm. browser i sin telefon.

Ja, det er til forum-junkies der har et liv væk fra den stationære computer :lol: Selv applicationen koster 18 kr hos iPhone og det kunne være lidt fedt, hvis flere danske sites/fora fik øjnene op for denne mulighed.

Det er gratis for ejeren haf sitet/forum at sætte tapatalk til :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Jeg har et stort ønske om at HF bliver opdateret med Tapatalk. :klap:

Se her: tapatalk.com (øv kan ikke sætte links ind endnu).

 

Det er en application til iPhone og Android-telefoner. Det gør det meget nemmere at læse og skrive på forummet end hvis man skal bruge den alm. browser i sin telefon.

Ja, det er til forum-junkies der har et liv væk fra den stationære computer :lol: Selv applicationen koster 18 kr hos iPhone og det kunne være lidt fedt, hvis flere danske sites/fora fik øjnene op for denne mulighed.

Det er gratis for ejeren haf sitet/forum at sætte tapatalk til :banan:

Jeg skulle til at oprette en lignende tråd, da jeg også har et ønske om at kunne bruge tapatalk.

 

Sender en besked til admin om denne tråd, så han ser den :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke kun de 18 kr. der er problemet med Tapatalk. De skal også have lov til at smide reklamer på (derfor det er gratis for forum ejeren), og samtidig gives der adgang til forum for 3. part.

 

Ok det vidste jeg ikke :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 months later...
  • 2 weeks later...
Gæst Soffer

Nu er jeg selv admin på at andet forum og der bruger vi tapatalk og der er altså ingen reklamer eller 3 part med i det så jeg ved ikke lige helt hvor i har det fra.

 

Vi smed tapatalk på vores forum for over et år siden og der har aldrig være problemer med reklamer eller noget som helst andet det køre bare.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kommer snart en opdatering til den, så håber vi den bliver hurtigere:-)

Jeg forsøger mig også med jeres app, men må indrømme at jeg er ret ked af den og i sidste ende betyder det at jeg læser mindre forummet.

Men I kunne måske overveje at bruge det tre minutter på at lægge tapatalk på - ved siden af jeres egen app.:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...