Hop til indhold

Den dag der stod Duffy i Gracies kalender


KarinaO
 Share

Recommended Posts

Gracie og jeg - men mest Gracie - var så heldige at få lov at passe Duffy fra lørdag aften til i går aftes.:banan:

 

De to tøser hyggede sig rigtigt, og billederne taler vist deres tydelige sprog.:lun:

 

Desværre er de ikke så skarpe, da vejret var dårligt, og de er taget med mit lommekamera, men motiverne fejler ikke noget.:hjerte:

karinao-albums-duffy-og-gracie-picture23438-img-1889.jpg

 

Duffy fandt en dims.:mrgreen:

karinao-albums-duffy-og-gracie-picture23440-img-1885.jpg

 

Og den var sjov.:banan:

karinao-albums-duffy-og-gracie-picture23442-img-1883.jpg

 

Og de legede med bold.

karinao-albums-duffy-og-gracie-picture23444-img-1879.jpg

 

Så kom vined til åen

karinao-albums-duffy-og-gracie-picture23430-img-1909.jpg

 

Og Gracie fandt en kæp der var så stor at Duffy ikke kunne stjæle den.:5up:

karinao-albums-duffy-og-gracie-picture23429-img-1910.jpg

 

karinao-albums-duffy-og-gracie-picture23428-img-1911.jpg

 

karinao-albums-duffy-og-gracie-picture23432-img-1904.jpg

 

Når enden er god.....:mrgreen:

karinao-albums-duffy-og-gracie-picture23434-img-1900.jpg

 

Shake it!:mrgreen:

karinao-albums-duffy-og-gracie-picture23435-img-1896.jpg

 

Hjemme igen - tøserne lader op til senere.:blink:

karinao-albums-duffy-og-gracie-picture23427-img-1915.jpg

 

:lun:

karinao-albums-duffy-og-gracie-picture23425-img-1919.jpg

 

karinao-albums-duffy-og-gracie-picture23422-img-1923.jpg

 

karinao-albums-duffy-og-gracie-picture23421-img-1924.jpg

 

karinao-albums-duffy-og-gracie-picture23420-img-1931.jpg

 

karinao-albums-duffy-og-gracie-picture23417-img-1934.jpg

 

:lun:

karinao-albums-duffy-og-gracie-picture23416-img-1937.jpg

 

Og så fik Duffy Gracie ned med nakken.

karinao-albums-duffy-og-gracie-picture23415-img-1940.jpg

 

Duffy ser TV.:vuf:

karinao-albums-duffy-og-gracie-picture23414-img-1941.jpg

 

Duffy har givet sig selv lov til at sove i sofaen. Hvisse privilegier skal man jo have, når man ikke fælder. Derfor gav hun også sig selv lov til at sove i sengen.:mrgreen:

karinao-albums-duffy-og-gracie-picture23413-img-1944.jpg

 

Hvis I overlevede de mange billeder, har lige en lille video til jer her til sidst.

De er så søde når de leger, især til sidt i videoen.:mrgreen:

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor har de altså hygget sig de to tøser :hjerte: Elsker det sidste på videoen, det er da alt for sødt :lun:

 

Duffy gentager gerne succesen, det har vist været den bedste mini ferie hun hidtil har været på :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor har de altså hygget sig de to tøser :hjerte: Elsker det sidste på videoen, det er da alt for sødt :lun:

 

Duffy gentager gerne succesen, det har vist været den bedste mini ferie hun hidtil har været på :mrgreen:

 

Ja det har de bestemt.

Jeg vil meget gerne passe Duffy igen en anden gang, og hun skal ok fortsat få lov til at være i sengen og i sofaen, fordi hun ikke fælder.

At hun så pelser Gracie når de leger, er så en anden side af sagen.:mrgreen:

Jeg har ikke gidet at støvsuge endnu, men bliver ved med at kunne samle hårtotter op..:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, de er altså ret geniale de billeder du har taget :lol: Og ja, når du endelig opretter billedetråde, så gør du det grundigt :cool:

Fremhæver lige et par stykker, her ligner Duffy en der løber med hovedet ind i en mur:

 

9ce432262f5592cbd657d9bb11d8527c_23424.jpg?dl=1313412646

 

Og her ser de også bare tossede ud :lol:

cd663b35731b80f196aa7a2042531522_23418.jpg?dl=1313412403

 

Vi vil også meget gerne passe Gracie en dag, Kasper er jo også ret vild med hende og synes hun er sådan en dejlig hund :hjerte:

Kan godt forstå, hvorfor Duffy var SÅ træt da hun kom hjem, sådan som de har leget og været nede og i bade i åen og alt muligt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja de går godt i spænd sammen, g Duffy ser bare så meget op til Gracie. Hun skal bare med hende alle steder ind i krat og buskads, selvom hun har sværere ved at komme frem derinde end Gracie har.:mrgreen:

Men Duffy har jo også kendt Gracie siden hun var ca. 10 uger, og de første par gange sad Duffy bare og skreg af Gracie næsten uafbrudt, og Gracie satte sig bare med Ryggen til hende. Der er virkelig sket meget med Duffys opfattelse af andre hunde siden dengang. Nu er Duffy en sej lille en, jeg r overbevist om at hun selv tror hun er en labrador.:vuf:

 

Jeg kan ikke huske hvad det var jeg så i TV, men HVIS det var et helt program om lysestager, får I mig aldrig til at indrømme det.:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååårh, hvor er de bare søde sammen!! :hjerte: Har jo altid sagt at jeg skal ha' en pudel når jeg skal ha' lille hund igen - men er altså lidt nysgerrig på de løver...

 

Du må snart møde Duffy til et træf, så du kan få mødt din første løve :mrgreen: Så må vi se om du bliver overbevist om at det er en løve der skal være din næste hund :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må snart møde Duffy til et træf, så du kan få mødt din første løve :mrgreen: Så må vi se om du bliver overbevist om at det er en løve der skal være din næste hund :slem:

 

Jeg synes også at Korvis skal væge løven fremfor pudlen.:engel:

Jeg ved bare ikke om løven kan måle sig med pudlen på en agilitybane? :hmm:Måske du skulle se at få meldt Duffy til noget agility?:banan:

 

Min mor er også blevet vild med Duffy efter hun så videoen.:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også at Korvis skal væge løven fremfor pudlen.:engel:

Jeg ved bare ikke om løven kan måle sig med pudlen på en agilitybane? :hmm:Måske du skulle se at få meldt Duffy til noget agility?:banan:

 

 

Hmm nej, det ved jeg heller ikke.. Det siges jo, at de skulle være gode til agility, men har ikke selv set det og umiddelbart tror jeg at pudlen er bedre, men man ved jo aldrig...

 

Ja, det kunne jeg faktisk godt tænke mig, tror Duffy synes det kunne være ret skægt :-D Men det er bare lidt for bøvlet, når vi ikke har bil...-men når vi får sådan én, så vil jeg i hvert fald melde hende til :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm nej, det ved jeg heller ikke.. Det siges jo, at de skulle være gode til agility, men har ikke selv set det og umiddelbart tror jeg at pudlen er bedre, men man ved jo aldrig...

 

Ja, det kunne jeg faktisk godt tænke mig, tror Duffy synes det kunne være ret skægt :-D Men det er bare lidt for bøvlet, når vi ikke har bil...-men når vi får sådan én, så vil jeg i hvert fald melde hende til :blink:

 

Duffy er da i hvert fald hurtig, og de fleste hunde bliver bidt af agility, så mon ikke hun kunne blive ret god?

 

Ja, jeg kan skrive under på at det er bøvlet at gå til agility, eller træning i det hele taget, når man ingen bil har. Men Gracie og jeg cykler ind til byen, hvorfra vi har kørelejlighed, og det er hele turen værd.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...