Hop til indhold

Luna, Cookie og jeg (rallyprøver)


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Luna og jeg til prøve i øvet klasse hos Frank. Kl er 13.15, det var meget varmt, men Luna klarede det bare så flot:lun:

 

SÅ starter vi:

 

DSC_0152_p.jpg

 

DSC_0154_p.jpg

 

DSC_0161_p.jpg

 

DSC_0162_p.jpg

 

DSC_0165_p.jpg

 

DSC_0167_p.jpg

 

Kontakt:lun:

DSC_0169_p.jpg

 

DSC_0170_p.jpg

 

DSC_0177_p.jpg

 

Og ja, jeg ved godt, jeg skal rette mig op:engel: Det er opgaven, vi skal i gang med nu.. Det er nok egentlig bare et spørgsmål om at stole på, at hunden er der:genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fine billeder - og hvor er i dygtige:klap::klap::klap:

 

Cookie - hvis hund er det?

 

Taaark:-D

 

Cookie er min:mrgreen: Ej, han er ejet af Helle, der har 3 bordere: Cookie, Jazz og Doggie. Helle dyrker dogdancing på højt plan med Doggie og Jazz. Cookie deltager ikke længere..

 

Hun har ikke selv interesse i rally, så derfor har vi aftalt at jeg går med ham:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med resultaterne Jeanette, hvor er det bare godt gået.:5up::klap:

 

Jeg tænkte også at du skulle rette dig op. Jeg tror selv jeg er slem til at gå foroverbejet. Jeg har i hvert fald engang fået at vide at jeg ikke skal rende og kigge ned på hunden. Ikke alene ser det tosset ud, men Gracie kommer faktisk også til at hænge af det i lineføring/fri ved fod, fordi jeg presser hende bagud med min holdning.

Jeg har endnu til gode at se bileder af mig selv, men jeg ville helt sikkert kunne tage ved lære af det.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med resultaterne Jeanette, hvor er det bare godt gået.:5up::klap:

 

Jeg tænkte også at du skulle rette dig op. Jeg tror selv jeg er slem til at gå foroverbejet. Jeg har i hvert fald engang fået at vide at jeg ikke skal rende og kigge ned på hunden. Ikke alene ser det tosset ud, men Gracie kommer faktisk også til at hænge af det i lineføring/fri ved fod, fordi jeg presser hende bagud med min holdning.

Jeg har endnu til gode at se bileder af mig selv, men jeg ville helt sikkert kunne tage ved lære af det.:mrgreen:

 

Det er nemlig det, jeg kan se, at jeg gør.. Trykker Luna, så hun hænger. Det værste er jo, at jeg godt ved det.. Og alligevel gør jeg det rent automatisk:roll: Så det er mig, der skal trænes med:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nemlig det, jeg kan se, at jeg gør.. Trykker Luna, så hun hænger. Det værste er jo, at jeg godt ved det.. Og alligevel gør jeg det rent automatisk:roll: Så det er mig, der skal trænes med:mrgreen:

 

Åhh jeg kender det. Det er svært at træne gamle indgroede vaner væk - også hos mennesker.:???:

Men vi skal skal nok få det lært - tro på det.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh jeg kender det. Det er svært at træne gamle indgroede vaner væk - også hos mennesker.:???:

Men vi skal skal nok få det lært - tro på det.:mrgreen:

 

Ja og denne her vane er fra før jeg fik hund.. Jeg har ikke alverdens selvtillid og har altid forsøgt at være anonym og gemme mig i mængden.. Og det gøres jo blandt andet ved at krumme sig sammen:genert:

 

Helt vildt, hvad min hund har gjort for mig i den retning:lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja og denne her vane er fra før jeg fik hund.. Jeg har ikke alverdens selvtillid og har altid forsøgt at være anonym og gemme mig i mængden.. Og det gøres jo blandt andet ved at krumme sig sammen:genert:

 

Helt vildt, hvad min hund har gjort for mig i den retning:lun::lun:

 

Det samme her, og det forstærkes så af at jeg vil gå og kigge ned for at se om Gracie nu er hvor hun skal være.

Men retter jeg mig op, skyder hagen og brystet frem, ja så kommer hun faktisk frem på plads, for at komme til at se mit ansigt. Desværre lægger det mig bare slet ikke naturligt at gå sådan.:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det samme her, og det forstærkes så af at jeg vil gå og kigge ned for at se om Gracie nu er hvor hun skal være.

Men retter jeg mig op, skyder hagen og brystet frem, ja så kommer hun faktisk frem på plads, for at komme til at se mit ansigt. Desværre lægger det mig bare slet ikke naturligt at gå sådan.:hmm:

 

Vi to skulle vist træne sammen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...