Hop til indhold

En lille præsentation af os :)


Gæst PerleCavalier
 Share

Recommended Posts

Gæst PerleCavalier

Jeg har været med på en kigger i et par ugerne nu, og nu er det på tide at jeg får præsenteret mig og min lille hund. :vinken:

Jeg er 23 og bor i Randers sammen med min cavalier king charles spaniel blendheim.

Hun er en ældre dame på 8 ½ år, men hun er stadig en super frisk pige, med maser af charme. :blink:

Oprindelig var hun min onkels hund, men pga en skilsmisse og nyt forhold så var der bare ikke så meget plads til Perle - og det var simpelthen så synd for hende.

Efter at jeg flere gange havde passet hende i lange periode, blev vi enige om at det var bedst hun blev hos mig. Jeg har heldigvis masser af tid til hende, og vi hygger os hver dag med lange gå ture og mange godbider.

[ATTACH]47839[/ATTACH]

 

[ATTACH]47840[/ATTACH]

 

[ATTACH]47841[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PerleCavalier
Velkommen til jer. :vinken: Guud, hvor hun ligner min Smilla! :hjerte::hjerte::hjerte:

 

Hun ser ud til at holde sig slank og være i fin form. :5up:Hun skal nok holde mange år endnu. Lyder som om du passer godt på hende - heldigt hun sådan kunne komme til at bo hos dig. :hjerte:

 

Ja de ligner faktisk hinanden meget :hjerte:

 

Hun blev operet for ca 2 år siden, fordi hun har dårlig hofte... Da jeg overtog hende vejede hun hele 10kg:scared: og hun haltede lidt eller det lignede at hun hoppede rundt på et træben.. kan ikke beskrives :)

Jeg har ændret hendes foder, og eftersom hun ikke længere har en have så skal hun ud og gå ture hver dag - det har resulteret i at hun har tabt 1,5kg og hun halter ikke mere :banan: hun er i topform nu :)

Så jeg satser på at hun bliver en gammel dame :)

 

Hvor gammel er Smilla? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PerleCavalier
Velkommen til og sikke en lykkelig omplacering - hvor længe har du haft Perle? Hun ser godt nok fin ud! Blenheim er min mands favoritfarve :-D

 

 

Tak :-D Blenheim er også min yndlings :hjerte: Jeg har haft hendes fast i 4 måneder nu, og det har slet ikke været svært at få hende til at vænne sig til sit nye hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja de ligner faktisk hinanden meget :hjerte:

 

Hun blev operet for ca 2 år siden, fordi hun har dårlig hofte... Da jeg overtog hende vejede hun hele 10kg:scared: og hun haltede lidt eller det lignede at hun hoppede rundt på et træben.. kan ikke beskrives :)

Jeg har ændret hendes foder, og eftersom hun ikke længere har en have så skal hun ud og gå ture hver dag - det har resulteret i at hun har tabt 1,5kg og hun halter ikke mere :banan: hun er i topform nu :)

Så jeg satser på at hun bliver en gammel dame :)

 

Hvor gammel er Smilla? :)

 

Det er virkelig et flot vægttab! Godt gået med at få hende på rette køl. :5up: Smilla har også tendens til at tage på i vagt, når hun i perioder pga halthed har været immobil. Men er også i fin form nu. :hjerte:

 

Smilla er forresten 2½ år. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PerleCavalier
Det er virkelig et flot vægttab! Godt gået med at få hende på rette køl. :5up: Smilla har også tendens til at tage på i vagt, når hun i perioder pga halthed har været immobil. Men er også i fin form nu. :hjerte:

 

Smilla er forresten 2½ år. :-)

 

:-D Tak.. det har også været en kamp... Synes hun er lige lovlig mad glad :) bare jeg rejser mig fra sofaen så løber hund hun straks ud i køkkenet fordi hun tror det er madtid...

Link til indlæg
Del på andre sites

:-D Tak.. det har også været en kamp... Synes hun er lige lovlig mad glad :) bare jeg rejser mig fra sofaen så løber hund hun straks ud i køkkenet fordi hun tror det er madtid...

 

 

Men det er Guds gave at have en madglad hund, når der skal trænes. Du kan jo lade være med at give hende mad fra skålen men lade hende arbejde for det. Lyder som en hund, der godt gider arbejde lidt for sit tørfoder også. :5up: (Fodersøg, kong osv)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...