Hop til indhold

Hej med jer !


Gæst Tinka
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg et par gange ledt efter et godt og hyggeligt hundeforum, og jeg håber selvfølglig at min søgen nu er slut :-D

 

Jeg er en frisk pige på 19 år.

Jeg har lige afsluttet 3.g så nu render jeg rundt og prøver at få tiden til at gå og forsøge at finde ud af hvad jeg vil med mit liv :)

 

Jeg bor stadig hjemme med mine to dejlige hunde Tinka og Santa.

Tinka fik jeg da jeg var 10, min, og familiens aller første hund, og vi kunne selvfølgelig ikke have ønsket os en bedre hund end hende ! I 07 besluttede vi at Tinka skulle have et kuld hvalpe, og det fik hun, 8 dejlige hvalpe blev det til, og selvfølgelig tabte vi vores hjerte til dem alle sammen, og valgte at beholde én, nemlig Santa :klap:

 

Som hundemenneske interesserer jeg mig rigtig meget for hundenes sprog, og træning via positiv forstærkning. Jeg har trænet agility i mange år med begge hunde i DGI, selvom jeg har været til konkurrencer et par gange med klubben er mine hunde først og fremmest mine kæledyr :) Jeg har gennemført grundkursus og er derfor med som agility træner i min hundeklub, og venter nu på at få lov til at gå på teknik kursus 1, 2 og 3 :)

 

Ud over mine dejlige hunde har jeg intet mindre end 14 kaniner, :) Derudover elsker jeg at tage billeder !

 

Jeg er vant til at skulle lægge billeder op fra nettet (ex. photobucket), men det kan jeg åbenbart ikke her, så nu har jeg forsøgt at vedhæfte dem, håber det virker :vedikke:

 

Det var vidst det :vinken:

DSCF6281.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...