Hop til indhold

Ny på sitet


Gæst Lybek
 Share

Recommended Posts

Hej med jer... :vinken:

 

Har netop oprettet mit første indlæg i hvalpeforummet.

Men vil da gerne sige ordentligt hej. Er tilfældigt faldet over jeres site. Håber at kunne drage nytte og glæde af det i forbindelse med vores kommende hvalpe projekt... :)

 

Jeg hedder Githa, er 26 år. Er gift med Kasper, 33 år. Sammen har vi to piger, og Snubbi, en Old English Sheepdog blandet med Collie. Han er lige rundet 11½, men stadig ved godt mod... Om end lidt døv og blind på sine gamle dage...

 

Snubbi er enormt rolig, og kælen. Elsker at gå ture.... men stopper man op for at snakke med en bekendt, går han hjem. Han gider ikke at vente... (VED godt at man skal have sin hund i snor. Snubbi har aldrig haft det, og vi bor langt væk...) :)

 

Han har aldrig gidet legetøj, allerhøjest en bold... Han gør ikke, medmindre det er fremmede der kommer forbi om natten... heldigvis da.. ;-)

Han er bare helt igennem dejlig... og det gør ondt at tænke på at han er oppe i alderen... :cry:

 

Men men... vi har besluttet at tiden er inde til at finde en ny hvalp... Og skulle Snubbi kunne nå at overlappe ham, vil det være rigtig dejligt...

 

Vi vil have en Mastiff, og afventer kun at den pågældende opdrætter venter hvalpe... Så nu må vi se... alt godt kommer til den der venter...

 

Glæder mig til at læse mere om alle jer andre, og jeres dejlige hunde.

 

Hilsner herfra... :vinken::vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til:vinken:

 

Dejligt hvis I skal mastiff - har været lidt ensomt herinde, som den eneste (nej spøg til side, her er super at komme uanset, hvilken race man her:5up:).

Tak... ;-) Jamen der er ingen tvivl, vores næste hund skal være en Mastiff... om vi så skal vente flere år på den... :hjerte:

 

Jamen, hejsa og velkommen :cool:

 

Vi, er rigtig glade for alle de hunde-venner som finder vej her til hunde-forum, jo flere, jo bedre :klap:

 

Jeg, hedder Tanja, bor i Nordvestsjælland og har verdens dejligste Labrador, Ricko :vinken:

Hej med dig... :vinken:

 

Velkommen til! :vinken:

Tak... :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak allesammen.. :hjerte:

 

Jeg ville hellere end gerne vise flere billeder af Snubbi, men jeg kan ikke få lov, den skriver at jeg skal op på 50 indlæg først...

 

Men jeg arbejder på sagen.... ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak allesammen.. :hjerte:

 

Jeg ville hellere end gerne vise flere billeder af Snubbi, men jeg kan ikke få lov, den skriver at jeg skal op på 50 indlæg først...

 

Men jeg arbejder på sagen.... ;-)

 

Der er en knap hvor du kan vedhæfte billeder hvis du scroller lidt ned på siden når du skriver en besked. Så vil det komme op som billedet herunder :)

Redigeret af Tinka
fik ikke skrevet indlægget færdigt.
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...