Hop til indhold

Efterlysning af løbsk tæve på Sjælland størrelse og race underordnet


chr68866
 Share

Recommended Posts

Kan en uvidende få en uddybning :genert:

 

Er det sådan at han først begynder at producerer sæd når han bliver provokeret af en løbsk tæve, og skal denne tæve så ikke være højløbsk?

 

Jeg troede rent faktisk de producerede sæd hele tiden, men nu har jeg heller aldrig rigtig skulle bruge viden om sædproduktion til noget, så måske tager jeg bare totalt fejl :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan en uvidende få en uddybning :genert:

 

Er det sådan at han først begynder at producerer sæd når han bliver provokeret af en løbsk tæve, og skal denne tæve så ikke være højløbsk?

 

Jeg troede rent faktisk de producerede sæd hele tiden, men nu har jeg heller aldrig rigtig skulle bruge viden om sædproduktion til noget, så måske tager jeg bare totalt fejl :oops:

 

 

Det er for at få ham til at levere ;) Det er også fandens svært at få mænd til at levere hvis de ikke er "in the mood" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan vi ikke få gemt denne tråd og tage frem og grine af med mellemrum. Jeg elsker TS kommentarer og helt kolde holdning til romantik og hanhunde:-)

 

LOL

 

Efter selv at have været i fertilitetsbehandling igennem mange år, så har romantik og babymaking ikke længere nogen fællesnævner i min begrebsverden :mrgreen:

 

-og jeg har set rigeligt af hundeparringer til at vide at det ikke foregår "the lady og vagabonden way" ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...