Hop til indhold

Kan jeg få lov at prøve 2?


Gæst Kattiie
 Share

Recommended Posts

Ja det er en underlig overskrift, men det er godt nok det indtryk jeg får af denne annonce:

Sælges: Chihuahua-langhåret

 

Lulluh sælges fordi jeg købt 2 søstre, da jeg ikke var sikker på hvilken af dem, der ville passe bedst ind i en større hundeflok og det ser nu ud som om at det er hendes søster.

Tænk jeg synes det er SÅ respektløs overfor den lille hund :cry: Man kan da ikke tillade sig at behandle en hvalp som et stykke tøj man køber med hjem for at se om det lige passer, for så at finde ud af at det gør det ikke så jeg smutter lige ned og retunere det!!! :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Undrer mig virkelig også over at opdrætter er gået med på at sælge to, når kun den eneste skulle blive. :evil: Men kan selvfølgelig være, at køber ikke har været ærlig om det.

 

Jeg blev bare SÅ forarget, synes virkelig vi har rigeligt med omplaceringshunde på markedet uden at man bevidst behøver at føje flere til :evil: Og hvis man tænker på hvor hård en omplacering kan være på nogle hunde, så synes jeg det er forrykt at man har sådan en indstilling til hvalpekøb!!!

 

Ja undskyld, skulle lige af med noget :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er godt nok ny :scared: Jeg er målløs, hvordan kan man gøre sådan noget :evil::cry:

 

Det er vist godt for ejeren, at man ikke kan skrive kommentarer på den hjemmeside :evil:

 

Det tror jeg du har helt ret I, ellers var vedkommende da blevet slagtet! Men gipote.dk lagde annoncen ud på Facebook og derinde var der nogle stykker der skrev nogle kritiske kommentarer (med rette self.)

Link til indlæg
Del på andre sites

Undrer mig virkelig også over at opdrætter er gået med på at sælge to, når kun den eneste skulle blive. :evil: Men kan selvfølgelig være, at køber ikke har været ærlig om det.

 

Jeg synes bare der er så enoooooormt mange chi's til salg - og tror da bestemt ikke alle kommer fra seriøse opdrættere, nok nærmere nogen der bare vil tjene hurtige penge på små modehunde:cry: og så er de vel fløjtendes ligeglade med hundens videre liv. Det er bare et gæt:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes bare der er så enoooooormt mange chi's til salg - og tror da bestemt ikke alle kommer fra seriøse opdrættere, nok nærmere nogen der bare vil tjene hurtige penge på små modehunde:cry: og så er de vel fløjtendes ligeglade med hundens videre liv. Det er bare et gæt:vedikke:

 

Ja det har du desværre nok ret i. Det gælder alle racer. Nogle mennesker er "in it for the money" - må deres røve klø og arme være for korte! :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så faldt jeg også lige over den her:

 

:shock: Sikke da nogle mennesker :evil: det gør man sq da ikke bare!!!

 

De tidligere ejere der bare køre fra ham - stakkels hund:cry:

Og de "nye" som kigger på hund de ikke kan holde/magte:damn:

 

Er det en joke? Det er det jo desværre nok ikke, men det lyder godt nok underligt, at man får besøg af en hund, hvis ejere så pludselig kører uden man registrerer det?! Eller er der det bare mig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage
Ja det er en underlig overskrift, men det er godt nok det indtryk jeg får af denne annonce:

Sælges: Chihuahua-langhåret

 

Lulluh sælges fordi jeg købt 2 søstre, da jeg ikke var sikker på hvilken af dem, der ville passe bedst ind i en større hundeflok og det ser nu ud som om at det er hendes søster.

 

Tænk jeg synes det er SÅ respektløs overfor den lille hund :cry: Man kan da ikke tillade sig at behandle en hvalp som et stykke tøj man køber med hjem for at se om det lige passer, for så at finde ud af at det gør det ikke så jeg smutter lige ned og retunere det!!! :evil:

 

Det var faktisk lidt sådan vi endte med at få vore 2 kuldbrødre. Vi skulle efter aftale op og hente Mickey, men da vi kom derop endte vi med at blive lidt forelsket i Diesel (vi havde ikke mødt nogle af dem på forhånd) og blev så efterfølgende meget i tvivl om hvem af dem, der skulle med os hjem (de var 16 uger). Det var en fredag og opdrætter foreslog så at vi tog dem begge med hjem og havde dem begge weekenden over. Søndag kunne vi så komme med den af dem vi havde valgt fra :shock: Jeg takkede for forslaget, men sagde også at fik vi begge med hjem, beholdt vi dem begge :lun: Men hendes forslag gav os ideen til at vi jo kunne købe begge 2, noget vi ikke selv lige havde overvejet overhovedet og hvis hun ikke havde forslået det havde vi kun haft en af dem i dag.

Jeg syntes bestemt ikke hendes forslag var etisk korrekt overhovedet, og slet ikke i betragtning af at hun er en seriøs opdrætter. Men alligevel er jeg glad for at hun kom med forslaget, for ville bestemt ikke have undværet nogen af dem i dag :lun: Forskellen fra dit eksempel, er så at den ene kun skulle have været med hjemme på prøve og skulle afleveres tilbage til hende og ikke at vi bare kunne sælge den vi ikke ville have videre

Link til indlæg
Del på andre sites

Så faldt jeg også lige over den her:

Thyson gives væk NU !! - Rottweiler - GulogGratis.dk

 

:shock: Sikke da nogle mennesker :evil: det gør man sq da ikke bare!!!

 

De tidligere ejere der bare køre fra ham - stakkels hund:cry:

Og de "nye" som kigger på hund de ikke kan holde/magte:damn:

 

Annoncen er blevet fjernet, så kan ikke se den... Men udfra hvad du skriver lyder det godt nok mærkeligt :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var faktisk lidt sådan vi endte med at få vore 2 kuldbrødre. Vi skulle efter aftale op og hente Mickey, men da vi kom derop endte vi med at blive lidt forelsket i Diesel (vi havde ikke mødt nogle af dem på forhånd) og blev så efterfølgende meget i tvivl om hvem af dem, der skulle med os hjem (de var 16 uger). Det var en fredag og opdrætter foreslog så at vi tog dem begge med hjem og havde dem begge weekenden over. Søndag kunne vi så komme med den af dem vi havde valgt fra :shock: Jeg takkede for forslaget, men sagde også at fik vi begge med hjem, beholdt vi dem begge :lun: Men hendes forslag gav os ideen til at vi jo kunne købe begge 2, noget vi ikke selv lige havde overvejet overhovedet og hvis hun ikke havde forslået det havde vi kun haft en af dem i dag.

Jeg syntes bestemt ikke hendes forslag var etisk korrekt overhovedet, og slet ikke i betragtning af at hun er en seriøs opdrætter. Men alligevel er jeg glad for at hun kom med forslaget, for ville bestemt ikke have undværet nogen af dem i dag :lun: Forskellen fra dit eksempel, er så at den ene kun skulle have været med hjemme på prøve og skulle afleveres tilbage til hende og ikke at vi bare kunne sælge den vi ikke ville have videre

 

Jeg synes også det var et meget uetetisk forslag af hende, men der viste i jer som ansvarlige mennesker ved at sige at hvis i tog begge med hjem så beholdte i begge :5up: Og kan godt forstå du, det til trods, er glad for hendes forslag når i nu så har to dejlige vovser :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så faldt jeg også lige over den her:

Thyson gives væk NU !! - Rottweiler - GulogGratis.dk

 

:shock: Sikke da nogle mennesker :evil: det gør man sq da ikke bare!!!

 

De tidligere ejere der bare køre fra ham - stakkels hund:cry:

Og de "nye" som kigger på hund de ikke kan holde/magte:damn:

 

 

Var det ikke noget af det samme som skete for Simba, som Mulline reddede? Mener ejerne var flyttet og havde efterladt ham...

Link til indlæg
Del på andre sites

Annoncen er blevet fjernet, så kan ikke se den... Men udfra hvad du skriver lyder det godt nok mærkeligt :damn:

 

Nogen har åbenbart skulle af med deres rotteblanding, de kører ned for at fremvise den for en familie, for så at køre fra den:roll: så viser det sig at familien ikke magter den store hund:stupid: men altså, det kan da ikke komme bag på nogen at en rottweilerblanding er en stor stærk hund.

 

Det er sq synd for den stakkels hund der bare er så uønsket:megaked: sikke et dejligt 15 måneder langt liv den ind til videre har haft:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...